jos tapaat baarissa miehen ja kuulet että hänellä on lapsi tulossa ja kuulisit että hän jättänyt raskaana olevan avokkinsa niin vo

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:
No tän ongelman saa mies pois päiväjärjestyksestä huolehtimalla ehäisystä ihan itse... ; )
Juuri siksi mä sitä paukutankin junnun päähän :D Ja kunhan tuo tulee vähän isommaksi alan paukuttaa sitäkin, että kun suhteessa ei mene hyvin, silloin ei myöskään naia.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
No vastataas sit kysymykseen :) En ottais. Liian kovaa se sattuu, eikä se tosiaan useinkaan ole niissä tilanteissa lopullista (siis ero).
Siis hetko...kysyttiinkö tässä nyt sitä, olisiko kiinnostunut vai sitä, ottaisiko? Mä en ottaisi yhtään mitään ukkoa noin vaan, kyllä siitä pitää olla ensin kiinnostunut useamman kuukauden ajan ensin. Monet prinssitkin kun suudeltaessa muuttuu sammakoiksi. Ja monet prinsessat noidiksi

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
No vastataas sit kysymykseen :) En ottais. Liian kovaa se sattuu, eikä se tosiaan useinkaan ole niissä tilanteissa lopullista (siis ero).
Siis hetko...kysyttiinkö tässä nyt sitä, olisiko kiinnostunut vai sitä, ottaisiko? Mä en ottaisi yhtään mitään ukkoa noin vaan, kyllä siitä pitää olla ensin kiinnostunut useamman kuukauden ajan ensin. Monet prinssitkin kun suudeltaessa muuttuu sammakoiksi. Ja monet prinsessat noidiksi
Siis sori en mä tieten "ottamista" tarkoittanu! Vaan kiinnostamista, inhimillinen selitysvirhe :LOL:
 
perhoinen84
no se nyt ihan tietenkin riippuis minkä takia ne on eronnut/minkä takia jättänyt sen raskaana olevan naisen.Jos siihen olis joku fiksu syy niin voisin olla kiinnostunut mutta jos ihan ilman syytä jättänyt tai pettänyt tai jotain..niin sitten en.Haen ny esim.nainen pettänyt ennen kun tuli raskaaksi tai jotain sen suuntaista.Niin en yhtään ihmettelis jos mies jättäis.
 
harmaa Hanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
kun suhteessa ei mene hyvin, silloin ei myöskään naia.

Olen miettiny monta kertaa täällä palstalla näitä kirjotuksia lukiessani että millasia ihmisiä ja vanhempia kirjottajat on irl...

Tää Keittiönoita on varmaan tosi jees mutsi ja haluisin kaveriksikin tälläsen tyypin.
 
Voisin olla kiinnostunut hänestä ihan ihmisenä yleensä. Eihän se eroaminen odotusaikanakaan ole vain miehestä kiinni. Tiedänpä yhden tapauksen, jossa odotusaikana miehelle paljastui, ettei kauan odotettu lapsi ollutkaan hänen ja niinpä hän otti ja lähti. Mutta ystävyyssyhdetta vakavampaa en harkitsisi kun on eronnut niin vasta.
 

Yhteistyössä