jos tapaat baarissa miehen ja kuulet että hänellä on lapsi tulossa ja kuulisit että hän jättänyt raskaana olevan avokkinsa niin vo

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
porkkana
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja heh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:
:LOL: eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?
En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
tarkoittanee että jättää pillerit syömättä toisen tietämättä.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
No esim sanomalla miehelle, että "juu, kyllä, syön e-pillereitä"., vaikkei syökään. Tää on asia, jota olen koittanut ja koitan jatkossakin takoa tuon poikani kaaliin, että ikinä, IKINÄ ei saa luottaa naisen sanomaan siitä, että ehkäisy on kunnossa.

 
öööh
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
tarkoittanee että jättää pillerit syömättä toisen tietämättä.
tuolla jos raskaus taattaisiin niin helppoa tosiaan olisi.. ja jos ukko elää parisuhteessa, jossa menee muutenkin huonosti ja silti pitää vehjettään päästä säännöllisesti siellä "rakkauden pesässä" uittelemaan niin vastuu on yhtä lailla hänen. yhdynnässä on AINA raskautumisen vaara, piste.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tää on asia, jota olen koittanut ja koitan jatkossakin takoa tuon poikani kaaliin, että ikinä, IKINÄ ei saa luottaa naisen sanomaan siitä, että ehkäisy on kunnossa.
jos kaikki muutkin miehet sen ymmärtäisivät niin kiva olisi. jos mies ei osallistu ehkäisyyn niin minun mielestäni asiasta on turha syytellä jälkeenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tää on asia, jota olen koittanut ja koitan jatkossakin takoa tuon poikani kaaliin, että ikinä, IKINÄ ei saa luottaa naisen sanomaan siitä, että ehkäisy on kunnossa.
jos kaikki muutkin miehet sen ymmärtäisivät niin kiva olisi. jos mies ei osallistu ehkäisyyn niin minun mielestäni asiasta on turha syytellä jälkeenpäin.
Enta jos ehkaisy on yhdessa sovittu naisen otettavaksi. Ja nainen tietentahtoen jattaa ehkaisyn pois, keskustelematta?

 
En. Todella hyvän kuvan antaa tollanen siitä ukosta. Tietysti jos todistettavasti avokki olisikin jollekin toiselle raskaana ja olisi siihen asti uskotellut olevansa tälle miehelle...joku tällainen ääritapaus ehkä, mutta miten yhden illan perusteella uskaltais uskoa ukon tarinaa?
 
Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
No esim sanomalla miehelle, että "juu, kyllä, syön e-pillereitä"., vaikkei syökään. Tää on asia, jota olen koittanut ja koitan jatkossakin takoa tuon poikani kaaliin, että ikinä, IKINÄ ei saa luottaa naisen sanomaan siitä, että ehkäisy on kunnossa.
No tän ongelman saa mies pois päiväjärjestyksestä huolehtimalla ehäisystä ihan itse... ; )
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Enta jos ehkaisy on yhdessa sovittu naisen otettavaksi. Ja nainen tietentahtoen jattaa ehkaisyn pois, keskustelematta?
en tiedä, vaikea tilanne. katala nainen? :saint: mua vain ärsyttää tuo koko termi "hankkiutui tahallaan raskaaksi", vaikka useinkaan siitä ei ole edes kysymys. (itseäni syytetään siitä nyt vaikka totuus on aivan toinen)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
No esim sanomalla miehelle, että "juu, kyllä, syön e-pillereitä"., vaikkei syökään. Tää on asia, jota olen koittanut ja koitan jatkossakin takoa tuon poikani kaaliin, että ikinä, IKINÄ ei saa luottaa naisen sanomaan siitä, että ehkäisy on kunnossa.
No tän ongelman saa mies pois päiväjärjestyksestä huolehtimalla ehäisystä ihan itse... ; )

Niin, varmuudeksi sanon vielä, että kirjoitin tuon äskeisen. =)
 
Luultavasti en kiinnostuisi, en välttämättä haluaisi tunkea itseäni mukaan mihinkään tuollaiseen sotkuun. Baari ympäristönä on mulle vähän semmonen etten miesten juttuihin siellä niin vakavissani lähde mukaan, saati sitten kenestäkään siellä sen kummemmin kiinnostu.
 
Tuskin kiinnostuisin miehestä, joka on juuri jättänyt raskaana olevan avokkinsa tai vaimonsa. Tyttöystävästä en nyt osaa oikein sanoa mitään.. Mutta tuskin mies mulle tuota asiaa heti kättelyssä kertoo... :whistle:
 
Ignis
Taitaa olla vastuuttomien ja katkerin akkojen keksimä. Siinäkin ilmaisussa sovinismin ja pahojen akkojen puukoniskujen kitkerä sävy.
Mietin minäkin, kuinkahan hankkiutuisin mieheltäni salaa raskaaksi.....
Jos huonosti menee, kokemuksella voin kertoa, ettei sitä seksiäkään kyllä ole..
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Ignis:
Taitaa olla vastuuttomien ja katkerin akkojen keksimä. Siinäkin ilmaisussa sovinismin ja pahojen akkojen puukoniskujen kitkerä sävy.
Mietin minäkin, kuinkahan hankkiutuisin mieheltäni salaa raskaaksi.....
Jos huonosti menee, kokemuksella voin kertoa, ettei sitä seksiäkään kyllä ole..
lapsettomuushoidoissa käyvät (tai muut jotka eivät usko raskautuvansa) varmaan haluaisivat oikein mielellään tietää, kuinka "hankkiudutaan raskaaksi"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja öööh:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
tarkoittanee että jättää pillerit syömättä toisen tietämättä.
tuolla jos raskaus taattaisiin niin helppoa tosiaan olisi.. ja jos ukko elää parisuhteessa, jossa menee muutenkin huonosti ja silti pitää vehjettään päästä säännöllisesti siellä "rakkauden pesässä" uittelemaan niin vastuu on yhtä lailla hänen. yhdynnässä on AINA raskautumisen vaara, piste.
Jaa että miehen pitää päästä vehjettään uittelemaan? Nainehan se ei koskaan seksiä halua, ei ei.. :whistle:
 
Ignis
Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Alkuperäinen kirjoittaja Ignis:
Taitaa olla vastuuttomien ja katkerin akkojen keksimä. Siinäkin ilmaisussa sovinismin ja pahojen akkojen puukoniskujen kitkerä sävy.
Mietin minäkin, kuinkahan hankkiutuisin mieheltäni salaa raskaaksi.....
Jos huonosti menee, kokemuksella voin kertoa, ettei sitä seksiäkään kyllä ole..
lapsettomuushoidoissa käyvät (tai muut jotka eivät usko raskautuvansa) varmaan haluaisivat oikein mielellään tietää, kuinka "hankkiudutaan raskaaksi"...
 
En ollut avokki mutta lapsen isä tapasi vähän aikaa sitten toisen ja ilmoitti ettei meidän jutusta voi tulla mitään ja hän halunnut vaan seksiä...että silleen. No koitti kyllä sunnuntaina mua luokseen yöksi..arvatkaas vaan meninkö. Mikä sika! Ja pillerit petti ja äijä puhuu kaikille että oon tahallaan hankkiutunut raskaaksi. No mitäpä sitä muiden puheista välittämään. Pikkuinen kuitenkin jo kohta tulossa..laskettuun aikaan 2 vkoa.
 

Yhteistyössä