Jos sun pitäisi painaa kolmen viikon päästä 48 kg, mitä se sulle tarkottaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tämmönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitäisi jotenkin saada syntymään tämä lapsi ja sitten vaan lakata syömästä. Riippuen siitä, paljonko kiloja jäisi latokselle voisi olla mahdollistakin kolmessa viiikossa, lähelle tuota painoin esikoisen imetysaikoina, en tosin vielä 3 viikkoa synnytyksestä (lähtöpaino 52kg). Mulle kyllä ihan liian vähän.

166 ja täl hetkellä 51kg . Naimisiin kun menin 12v sit niin psinoin 48kg nyt tavoite on 50 kg. -9kg lähtenyt 3kk eli ei toi kiloa paha ole. 48kg en enää halua painaa se on hiukan liian vähän...... Mut helposti tohon pääsis spinnua ja herkut pois

Aivan täysin vieras ajatus että mun pitäisi minkään syyn takia painaa 48 kg. Varmaan joku todella paha tauti pitäis tulla jotta niin paljon laihtuis. Olen 160 cm ja painan vähän alle 60. Ihannepainoni olis 55.

48kg en haluis painaa, joskus lapsena painanut ton verran viimeks!

Oon lyhyt 155cm mutta rinnakas ja lihaksikas, en siis mikään kukkakeppi vaan naisellisen muotoinen ja pyllykäs ;)

Nyt painan 64kg, tarkoitus pudottaa 59kg, max 55kg.

48kg pudotus tarkoittaisi 16kg pudotusta eli jotain vakavaa sairastumista tms.

Reilu kilo per viikko. Onnistuisihan se kenties, mutta olis se mulle liian vähän. Nyt tunnen olevani sopusuhtainen ja tyytyväinen kroppaani kun painoa on 52kg ja pituutta 168cm.

rip.jpg

Yhteistyössä