Jos sun pitäisi painaa kolmen viikon päästä 48 kg, mitä se sulle tarkottaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tämmönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen 160 senttinen pätkä. :D

Sun täytyy olla sairaanloisen laiha! Ite oon saman mittanen ja kun painoin 54 kg niin sain usein kuulla olevani liian laiha. Itse pyrin tiputtamaan painoni vielä 58-60 kg:aan, jahka saan lääkäriltä apua. Mut mulle tohon 48 kg:aan tiputus tietäis täyttä syömättömyyttä ja rasvaimua. :D tarvis pudottaa sillon 35 kg. :/ Mut mieluummin oisin yhtä hoikka kun sä. Tää paino kun ei ota lähteäkseen vaikka mitä tekis.

siinä tapauksessa mun pitäs laihtua 7kg, ja imetys varmasti kärsisi... näyttäisin hyvin riutuneelta!
ja lisättäköön vielä: silloin kun mun anoreksia oli pahimmillaan, painoin 45kg, ja olen 169cm pitkä... olin kävelevä luuranko :x

Viimeksi muokattu:
Mulle se tarkottais, että pitäis laihtua 56kg kolmessa viikossa. Näin perstuntumalta veikkaan, että ei ehkä onnistuisi :D. Mä olen 159cm pitkä, joten 48kg ei mulle ehkä vielä nälkäkuolema olisi, mutta vaikka ylipainoinen olenkin, en kyllä haluaisi painaa noinkaan vähän. Mulle sellainen 60kg paino olis sopiva.

[QUOTE="hui";26085358]Sun täytyy olla sairaanloisen laiha! Ite oon saman mittanen ja kun painoin 54 kg niin sain usein kuulla olevani liian laiha. Itse pyrin tiputtamaan painoni vielä 58-60 kg:aan, jahka saan lääkäriltä apua. Mut mulle tohon 48 kg:aan tiputus tietäis täyttä syömättömyyttä ja rasvaimua. :D tarvis pudottaa sillon 35 kg. :/ Mut mieluummin oisin yhtä hoikka kun sä. Tää paino kun ei ota lähteäkseen vaikka mitä tekis.[/QUOTE]

No en ole mikään sairaalloisen laiha. :D Hoikka kylläkin. Paino lähti itekseen kun aloin urheilla.

En usko, että pystyisin. Nyt painan 53kg ja tuntuu, että melkoiselle kitukuurille pitäisi alkaa, kun nytkin haluaisin tiputtaa 1-2kg ja sekin on kiven takana. (Olen 161cm pitkä.)

[QUOTE="hui";26085358]Sun täytyy olla sairaanloisen laiha! Ite oon saman mittanen ja kun painoin 54 kg niin sain usein kuulla olevani liian laiha. Itse pyrin tiputtamaan painoni vielä 58-60 kg:aan, jahka saan lääkäriltä apua. Mut mulle tohon 48 kg:aan tiputus tietäis täyttä syömättömyyttä ja rasvaimua. :D tarvis pudottaa sillon 35 kg. :/ Mut mieluummin oisin yhtä hoikka kun sä. Tää paino kun ei ota lähteäkseen vaikka mitä tekis.[/QUOTE]

Mä olen myös saman pituinen kuin ap (tai 161cm) ja painoin aikaa ennen ekaa lasta tuon 48kg, enkä ollut sairaalloisen laiha mistään kohtaa :)

Se tietäisi sitä mitä olen tekemässäkin :) Odotan kuntopyörän saapumista niin pääsee tositoimiin. Ei mahdottomuus lainkaan, kun on vain 2,5 kilon tiputuksesta kysymys.

No, mä todennäköisesti painan allekin tuon kolmen viikon päästä, jos tää lapsi syntyy ajallaan. :) Ei kaikki naiset ole sairaalloisen laihoja vaikka painavatkin alle 50 kiloa, uskokaa pois.

Ei ihmeitä, ehkä pari iltapalaa välistä. Tuohon on matkaa korkeintaan puoli kiloa. Ei kyllä ole tavoite, voisin painaa enemmänkin, jos se paino tulisi lihaksesta.

Yhteistyössä