Jos sulla on vyötärönympärys 80 cm tai alle, mikä on bmi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli vyötärönympärys 70cm kun olin luuta ja nahkaa teininä (BMI ehkä 19), 75cm kun BMI oli 22 ja ennen raskautta. Nyt se on 80cm ja myönnän että minulla on makkara, BMI taitaa olla 24. Harrastan liikuntaa, mutta olen isokokoinen. Toi 80cm raja ei kyllä oo reilu, jos se on sama 150cm kirpulle ja 180cm amatsonille..

No onhan se varmasti helpompaa 150cm pituudella saada alle 80cm vyötärö, mutta ei se pitkällekään mahdottomuus ole.

Itselläni on 70cm vyötärö, pituutta 172cm ja silti löytyy makkaraa..bmi 22,3.

[QUOTE="eee";26149161]No aika iso vyötärönympärys sulla on sitten luurangoksi ollut. :D Ja joo, raja on sama kaiken pituisille, koska vyötärölle kertyvä sisäelinrasva on sitä kaikkein vaarallisinta rasvaa. Ja mulle, 177-senttiselle amatsonille, tuo 67 cm ei ole ollenkaan liian vähän, päin vastoin kyllä siitä vielä kesäksi mielellään muutaman sentin poiskin puristaisi :whistle:[/QUOTE]

Mulla ainakin tulee kylkiluut hyvin alas, joten pitäisi alkaa niitäkin poistamaan, jos olisi aikoinaan päässyt 70cm alle. Lantio on myös leveä. Siis onhan naisilla myös kapeita rinnanaluksia - esim 65cm, joten täytyyhän se vyötärökin olla siro silloin. Sellainen ihminen saa kerätä pömppöä "terveellisesti" sentti tolkulla enemmän, kuin ihminen, jolla on sitä vartta enemmän (esim mulla on 75cm rinnanympärys, kun nuorena kylkiluut paistoivat). Kyllä sisäelimiäkin on varmasti eri kokoisia ja esim mulla on lyhyt selkä ja julmetun pitkät jalat. Toki on niitä sirojakin pitkäsääriä olemassa.

Jos olisin mies, niin sitten olisikin 10 senttiä lisää varaa... Anatomia toki voi olla erilainen, mutta vaikea uskoa että samankokoinen mies olisi niin paljon "isompi" sisäelimiltään. Joku 160cm mies taas saakin kerätä kaljamahaa oikein rivakasti ennenkuin 90cm raja rikkoutuu.

Yhteistyössä