Mikä on mulle sellainen paino et oikeasti olen hoikka, vaaka ja peili ei täsmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihuttaja

Vieras
Ylävartalo mulla on hoikka, vyötärönympärys pieni MUTTA alakroppa on ihan läskiä täynnä

Painan nyt 60,5 ja olen 165 cm pitkä. Kun aloin pudottaa painoa paino oli 78,5

Kohta paino on 59 kiloa ja mä olen edelleen läski, 38 housut ei mee jalkaan tai meneehän ne mut aika piukat on

Pystyykö musta ihan helposti lähtemään vielä 6 kiloa? Tisseistä on jo kaikki lähtenyt eikä vyötärössäkään ole mitään mikä vois lähteä. Eli ehkä seuraavaks alkaa pepustakin lähtemään

[QUOTE="Lis";27904294]Olen saman pituinen kuin sina, kiloja 55 ja edelleen kylla laskia loytyy. Riippuu kuinka tiivis kroppasi on.[/QUOTE]

No varmaan ihan hirveästi ei tartte pudota et 38 housut menee.

Mut nyt kun tissejä ei ole ja vatsakin 62cm niin alkaakohan se läski nyt vasta kunnolla lähtemään reisistä ja pepusta?

Reisistä on paljon jo lähtenytkin kun housukoko oli 42 ja nyt saan sentään noi 38 vedettyä jalkaani, tosin 40 on jo todella paljon liian iso vyötäröltä mutta niin mulla on aina housuissa, legginssitkin jos on reisistä ja pepusta hyvät ni vuötäröltä ihan liian isot

Varmastikin tarttisit nyt lihasta enemmän kuin painonpudotusta?
Ootko joskus ollut hoikka, millainen olit silloin?

Tuo ehdotettu 45-50kg on kyllä varsin pieni paino 165-senttiselle. Itse olen tuota luokkaa ja minua sanotaan useinkin jo liian laihaksi. Hyvin siro oon.

Olen ollut joskus todella hoikka, myöhemmin vähän isompi mitta silloin paino oli jakautunut tasaisesti

Painoin ehkä saman verran kuin myt mutta tosiaan vatsa oli isompi ja reidet ja peppu pienemmät

Haluaisin vain mahtua 36/38 housuihin. Mutta samalla taitaa paitakokokin pienentyä, nyt se on s. Xs kokoinenkaan tuskin on liian pieni ellei ole sellaista mallia et menee pepun päälle

Älä tuijota vaakaa enää. Aloita kuntoilu ja vartalon kiinteytys, keskitä harjoittelu keskivartaloon.

En ymmärrä miksi sun pitäis vielä 6kg tiputtaa? Kiinteytymällä pääsisit lähemmäksi kroppaa minkä haluat, et laihduttamalla.

Olen 164cm ja sama tilanne että kaikki kertyy reisiin ja takapuoleen, vyötärö on hoikka eikä rintoja juuri lainkaan. 50-52kg olisi mulla sellainen paino että ylä- ja alaosa olisi samaa kokoa. Nyt painan 55-56kg ja hyvä on näinkin. Onneksi persevä nainen on muodissa tällä hetkellä!

[QUOTE="A p";27904382]Miksi keskivartaloon?

Saa kyllä paljon saada lihaksia jotta vy suurenisi.[/QUOTE]

Siis tarkoitin juuri lantion ja reisien seutua, toki hyvät vatsalihaksetkaan eivät ole huono juttu. Mutta sulla on selkeästi ylimääräistä juuri niissä ongelmakohdissa, joten kannattaa treenata sellaisia lajeja jotka kiinteyttävät juuri niitä kohtia.

Yhteistyössä