V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Tuo puu on vähän,öö karu/ kylmä, vaikka noi rahat sitä lämmitääkin![]()
siis jotain lämmintä siihen,mutta maku on jokaisella erilainen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Tuo puu on vähän,öö karu/ kylmä, vaikka noi rahat sitä lämmitääkin![]()
siis jotain lämmintä siihen,mutta maku on jokaisella erilainen =)
Mun serkulla on samanlainen maku kuin mulla ja mä uskon että hän tykkää tuosta. Ja jos ei tykkää, niin tykkää ainakin rahoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen aina luullut että lahjarahapuut tehdään siihen oikeaan rahaapuu-kasviin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tätinen:Pääseepäs porukka halvalla. Olis meilläkin tommoset summat, mutta tuplat laittaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen aina luullut että lahjarahapuut tehdään siihen oikeaan rahaapuu-kasviin.![]()
En mä tiedä miten kuuluu tehdä. Mulle vaan tuli tuollainen idea mieleen ja toteutin sen sitten
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tosimies:Öö, eli onks toi vaan joku risu jostain ojan pohjalta jonka oot laittanu purkkiin ja siihen teipannu vitosia, näyttää tiäkkö vaa pahasti siltä ja itte jäisin kyllä ennemmin kotiin ku veisin tuollasta noloa lahjaa...
Alkuperäinen kirjoittaja jozzy82:Kivan näkönen rahapuu:flower:
Mä ite ehkä lisäisin tuohon ruukkuun jostain nauhasta rusetin.
Jos et haluu tehdä koko korttia uusiksi, ni entä jos tekisit pienistä sydämistä umpinaiset. Tai lisäät vaan niihin vähän tuota hilettä, et saat ne suunnilleen saman muotoisiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja **:mä en kyllä ymmärrä miks oot maalannu kaiken? Mä tekisin luonnollisemman version, pähkinäpuun oksa, kiviä sellasenaan, mulperipaperia lehdiksi ja kortti teemaan sopivasta luonnonpaperista yms. Mutta tietysti makunsa kullakin.