Jos serkulle antaa häälahjaksi rahaa... muoks: summa päätetty ja kuva lisätty :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
... niin paljonko se on ihan pakko olla? Siis se summa?

Olen väkertelemässä rahapuuta heille lahjaksi ja mietin että onko ihan ylinoloa joku summa, missä siis menee nolon ja menettelevän summan raja?

Paljonko olette antaneet?

No jos sinne menee yksi henkilö. Jos useampi, esim 4 henkinen perhe, niin sitten on mun mielestä vähän. Mutta tiedän, että tyyli vaihtelee kovasti eri puolilla maata. Ja mieluusti menisin tommosella summalla.

Alkuperäinen kirjoittaja tätinen koko päivän:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tätinen:
Pääseepäs porukka halvalla. Olis meilläkin tommoset summat, mutta tuplat laittaisin.

täti on vähän eri asia kuin serkku...

Totta, totta. Mutta se ei liittynyt mitenkään tähän eikä rahan määrään!

Se vaan on, että pääsy "juhliin halvalla" on jotenkin outo ajatusmaailma...

Tämmönen siitä tuli :)

Rahaa on 40?. Kortista tuli ihan nolo, taidan kuitenkin ihan vaan ostaa kaupasta tai tehdä uuden. Ensin se oli oikeesti tosi hieno, yksi sydän vaan ja tosi söpö. Sitten huomasin että taakse kirjoittamani runo ja onnittelut oli tietty väärinpäin |O :kieh: . Koitin sitten korjata lisäilemällä sydämiä, mutta lopputulos on... melko huono :snotty: .

Tuohon puuhun olen melko tyytyväinen. Ja omasta mielestäni kivempi antaa raha noin kuin kuoressa tai tilille siirrettynä :)

Me annettiin serkulle 50 euroa lahjaksi. Mun mielestä se oli liikaa kun ei kuitenkaan olla mitään läheisiä. Muut serkut oli 50 puolesta, joten eipä oikein kehdannut vähempää laittaa kun kimppaan ne laitettiin. Ja muuten tuo rahapuu on tosi hieno!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hieno toi puu! =) :flower: mutta ton kortin tekisin ehkä uudestaan...sori :ashamed: mutta ehdottomasti itse tehty kortti ton puun kanssa! =)

Joo, pakko se on alkaa vaan uudelleen tuhertamaan :D. Onneks häihin on vielä reilusti aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tämmönen siitä tuli :)

Rahaa on 40?. Kortista tuli ihan nolo, taidan kuitenkin ihan vaan ostaa kaupasta tai tehdä uuden. Ensin se oli oikeesti tosi hieno, yksi sydän vaan ja tosi söpö. Sitten huomasin että taakse kirjoittamani runo ja onnittelut oli tietty väärinpäin |O :kieh: . Koitin sitten korjata lisäilemällä sydämiä, mutta lopputulos on... melko huono :snotty: .

Tuohon puuhun olen melko tyytyväinen. Ja omasta mielestäni kivempi antaa raha noin kuin kuoressa tai tilille siirrettynä :)

Siis hieno tuo puu. Itse olen antanut ihan sen viherkasvi Rahapuun ja lisännyt siihen, jolloin tuo kukan saa ikään kuin kaupan päälle. 40 euroa on oikein ok summa ainakin musta.

Yhteistyössä