Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:minähän vain sanon olevani raskaana, en kieltäydy töistä![]()
Mutta jos se työnantaja sut kuitenkin palkkais.
Mitä sä sit tekisit?
ottaisin työt vastaan =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:minähän vain sanon olevani raskaana, en kieltäydy töistä![]()
Mitä sä sit tekisit?
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:hienoa että tällä palstalla, tosin vieraana, on joku muukin kässäri ton koeajan suhteen.... kiitos kannustuksesta edellisen sivun vieraalle... tääl on paha kertoo faktoja faktoina vaikka kuinka nää asiat tietäis, kun ne lytätään joka tapauksessa.... huoh, omatpahan on olettamuksenne, väärät tosin, ainakin tän koeajan suhteen
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:just. laiskuus huipussaan. hoh hoijaa.
mikä laiskuus, hitto teen nyt yövuoroja niin sepä ei kelpaa kenellekkään. päiväkoti inisee, sukulaiset inisee vaikkei kukaan asiasta kärsi, työntekohan tapahtuu kun lapseni ovat nukkumassa, ei ole siis heidän ajasta pois ja päivisin kun nukun he ovat tarhassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:minähän vain sanon olevani raskaana, en kieltäydy töistä![]()
Mitä sä sit tekisit?
ottaisin työt vastaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Jos sulla on jo töitä, niin miksi työkkäri määräis töihin??
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Jos sulla on jo töitä, niin miksi työkkäri määräis töihin??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Jos sulla on jo töitä, niin miksi työkkäri määräis töihin??
Jos on osa-aikatyössä on velvollisuus vastaanottaa ja hakea kokopäivä työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voin todistaa työni olevan freelancer-tyylistä työtä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No siis... teoriassahan työnantaja ei noin saa tehdä. Käytännössä niin tehdään, enkä mä ainakaan osannut hakea apua mistään, en tiennyt, mihin olisin ottanut yhteyttä.
Mutta muttaa, tuota työnantaja saattaa yrittää, joten jos Fjonga sanoo olevansa raskaana, ei se välttämättä ollenkaan estä häntä saamasta työtä, oli asia miten oli. Oikeesti oiskin hyvä, jos sä oisit tässä asiassa oikeessa, eikä noin tehtäis kellekään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voin todistaa työni olevan freelancer-tyylistä työtä =)
Maksatko itse sivukulut yms muut?
Vai hoitaako työnantaja ne?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mitä merkitystä? minulla on esimerkiksi kaksi työnantajaa joiden kanssa ei ole minkäänlaista työsopimusta paperilla, eivätkä he tee sellaisia kuulemma edes työkkärin pyynnöstä. käytännössä mä en oo missään töissä nytkään vaikka ihan verokortin kautta teen hommia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se että jos itse hoidat ne sivukulut sut voidaan katsoa yrittäjä tyylisesti työskenteleväksi ja siis jos sun verokortti on freelancer verokortti. Muutoin on ihan keikkatyötä eikä vaikutusta pitäisi olla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voin sanoa töiden vähentyneen, sillä nämä pomot eivät ilmoittelisi minun kieltäytyneen tarjotusta työstä. mun verokortti on freelancer, mutten ole yksityisyrittäjänä aktiivisesti työskentelevä. minulla on siis y-tunnus mutten ole sen alaisuuteen tehnyt työtä kahteen vuoteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voin sanoa töiden vähentyneen, sillä nämä pomot eivät ilmoittelisi minun kieltäytyneen tarjotusta työstä. mun verokortti on freelancer, mutten ole yksityisyrittäjänä aktiivisesti työskentelevä. minulla on siis y-tunnus mutten ole sen alaisuuteen tehnyt työtä kahteen vuoteen.
Tosta y-tunnuksesta tulee ongelma.. sulle tehdään yritys selvityspyyntö ja käsittely voipi kestää, varaudu vaan siihen. Muutoin ei välttämättä vaikuta päivärahan saantiin,.
Alkuperäinen kirjoittaja OT:Millä voi todistaa, että irtisanominen johtui raskaudesta? Koeajalla työnantajalla on laillinen oikeus sanoa työntekijä, eikä irtisanomisen syytä ole edes pakko kertoa. Näin se vaan on.