Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:niin että haluat maata kotona työttömyysrahalla jonka mä maksan saatana!
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:niin että haluat maata kotona työttömyysrahalla jonka mä maksan saatana!
ai sinäkö sen maksat?
mie kyllä oon luullu että kela sen maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..........:tuota noin... jos työhönosoituksesta on kyse ja sanot olevasi raskaana ja työkkäri soittaa ja ta kertoo tämän työkkäriin niin pahimmassa tapauksessa karenssi napsahtaa.... googletteleppa esim. työhönosoituksesta kieltäytyminen, löytyy aika mielenkiintoisia tapauksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi saada myös töitä niin että työnantaja valmiiksi jo miettii, että ottaa työntekijän vaan koeajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi saada myös töitä niin että työnantaja valmiiksi jo miettii, että ottaa työntekijän vaan koeajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:just. laiskuus huipussaan. hoh hoijaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi saada myös töitä niin että työnantaja valmiiksi jo miettii, että ottaa työntekijän vaan koeajalle.
koeaika sisältyy aina määräaikaiseen tai vakituiseen pätkään. ei ole olemassa mitään pelkkää koeaikaa.
työnantaja voisi siis esim ottaa vaikka määräajaksi.
toisaalta, jos ei palkkaus luullun raskauden vuoksi, ni tuskin sitä sanois syyks mihkään työkkäriin, sehän ei oo laillista, et se raskaus vaikuttais.
luultavasti kertois et haastattelussa on käyty, ja et he löys pätevämmän tms...
mut miks ap ei sit halua töihin? onko työ johon osoitettu kovinkin vastenmielistä? vai vieroksutko töitä ylipäänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos otat työhaastatteluun mukaan kaikkien sukulaistesi kuvat ja laitat ne pöydälle+älä unohda lemmikin kuvaa, niin tuskin sua otetaan töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos otat työhaastatteluun mukaan kaikkien sukulaistesi kuvat ja laitat ne pöydälle+älä unohda lemmikin kuvaa, niin tuskin sua otetaan töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:mut miks ap ei sit halua töihin? onko työ johon osoitettu kovinkin vastenmielistä? vai vieroksutko töitä ylipäänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos otat työhaastatteluun mukaan kaikkien sukulaistesi kuvat ja laitat ne pöydälle+älä unohda lemmikin kuvaa, niin tuskin sua otetaan töihin.
niin ja jos laittais kivan piban päähän..
vaikka tämmönen?
![]()
tai
![]()
tai
![]()
mitähän se työnantaja sitten tykkäis.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:mut miks ap ei sit halua töihin? onko työ johon osoitettu kovinkin vastenmielistä? vai vieroksutko töitä ylipäänsä?
olen unelma-ammatissani, mutten jaksa sitä jatkuvaa kitinää kuinka yötyöt eivät sovi pienten lasten äidille |O
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:fjonga vois ottaa tuon siementäjän, se sopis ku nenä naamaan sille![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, mutta jotkut tekevät niin, että sanovat sitten koeajan vikana päivänä irti eikä suostu sanomaan syytä. näin mulle tehtiin kun nuorena ja tyhmänä heti kerroin, että olen raskaana.