P
PikkasenPyöree
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MIES:Minua ei kiinnosta yh mammat koska niillä on venyneet paikat. Mieluummin panen kireitä pikku mimmejä jos voin valita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIES:Minua ei kiinnosta yh mammat koska niillä on venyneet paikat. Mieluummin panen kireitä pikku mimmejä jos voin valita.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
![]()
![]()
![]()
Et ole tosissasi??? Vaikken ap:n kirjoitusta täysin allekirjoitakaan, niin se nyt on yleisesti tunnettu fakta että miehet retostelevat seksijutuillaan. Kaikki sen tietävät.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Entäs jos on semmoinen yh-äiti, joka tienaa itse 500 000 vuodessa. Tuskin etsii elättäjää. Tai sit vaikka joku leski, jolla on yks muksu ja miljoona-omaisuus...Ei kai kaikki yh-äidit ole varattomia. Ja on niitä varmaan sellaisia tavallisia duunari-yh-äitejä, jotka haluaa itse elättää lapsensa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIES:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
![]()
![]()
![]()
Et ole tosissasi??? Vaikken ap:n kirjoitusta täysin allekirjoitakaan, niin se nyt on yleisesti tunnettu fakta että miehet retostelevat seksijutuillaan. Kaikki sen tietävät.
Tämä totta.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja MIES:Minua ei kiinnosta yh mammat koska niillä on venyneet paikat. Mieluummin panen kireitä pikku mimmejä jos voin valita.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja MIES:Minua ei kiinnosta yh mammat koska niillä on venyneet paikat. Mieluummin panen kireitä pikku mimmejä jos voin valita.
![]()
[/quote
Noi eronneet ja varatut miehet on niin säälittävii, kun niillä ei ees seiso. On niillä menny se usko itteensä ja ihan loppuunkulutettuja haisevia ressukoita ne kaikki. Ei varmaan valmistu enää siittiöitäkään. Eiköhän nekin ole pumpattu siihen edelliseen eukkoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
Jotenka naiset automaattisesti olettivat että niin miehetkin tekevät.
heeh surullista.
Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Tiedän yhden miehen joka ei retostele panoillaan.Eipä yleistetä tässäkään asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:on mulla ollut tyttöystäväkin joskus :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja TOSI MIES:Olisiko "yllättäen" kyseessä avio miehesi??
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
Harva nainen (kaveri) jolle olen kertonut tämän on uskonut, monelle ollut vaikea pala kun tietäävät itse jauhavansa ******* selän takana.
heeh surullista.
Ehkä tämä on se perinteinen ongelma, ajatellaan että naisia ei voi täydellisesti ymmärtää mutta miehissä ei ole mitään ymmärrettävää alunperinkään.
mulla on paljon miehiä kavereina ja kyllä panoista juttelevat siinä missä naisetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Säälittävää, en oikein voi muuta sanoa :
Ehkä sitä itse automaattisesti jotenkin sitten karttaa sellaista seuraa ja näin ollen minulle on syntynyt erilainen kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
heeh surullista.
mulla on paljon miehiä kavereina ja kyllä panoista juttelevat siinä missä naisetkin.
Säälittävää, en oikein voi muuta sanoa :
Ehkä sitä itse automaattisesti jotenkin sitten karttaa sellaista seuraa ja näin ollen minulle on syntynyt erilainen kuva.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Säälittävää, en oikein voi muuta sanoa :
Toiset ei vaan tajuu.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
heeh surullista.
no ei musta,,kyllä akatkin juttelee
tosin mua nyt ei kiinnosta tietää vastaantulevista akoista kellä on posliini ja kellä ei :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
heeh surullista.
tosin mua nyt ei kiinnosta tietää vastaantulevista akoista kellä on posliini ja kellä ei :/
No naiset nimenomaan juttelee...sehän se pointti onkin.
Se kuuluu osana heidän sosiaaliseen kanssakäymiseen, erilaisten asioiden puinti. Oli se sitten parisuhde tai joku muu asia.
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät sillä tavoin tätä harrasta.
Miesten illassa ei puida parisuhteita yleensätai mitään siihen liittyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Erm en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kertovan yksityiskohtia, panoistaan, vaimoistaan, tyttöystävistään. Itseasiassa miehet eivät juuri juttele näistä asioista.
heeh surullista.
No naiset nimenomaan juttelee...sehän se pointti onkin.
Se kuuluu osana heidän sosiaaliseen kanssakäymiseen, erilaisten asioiden puinti. Oli se sitten parisuhde tai joku muu asia.
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät sillä tavoin tätä harrasta.
Miesten illassa ei puida parisuhteita yleensätai mitään siihen liittyvää.