V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyllä minä valitsisin keittiksen, pääsisin läheisyyteen puudelin kanssa.
Ja en usko että Keittis häiritsis mua mitenkään, elettäisiin omissa maailmoissamme eri puolella huushollia.. tai jopa eri asunnoissa.. Nähtäis vaan ruokapöydässä klo viis.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ehkäpä Blumen. Tai sitten jo palstalta kaikonneen Sydneyn kartanoineen.
Tai sitten Candiden, voisimme ehkä asua isossa talossa, jossa olisi iiiiso kirjasto keskellä taloa ja oma siipi kummallekin.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Turusta?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No totta hemmetissä murusein.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai että meillä olisikin kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minäkin voisin ottaa Rouva Parkulan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Parkula:Rukoilijasirkka, se on panssi ja uskovainen. Ja sitten on se minkä nimimerkki oli joku mikä olikaan. Ai niin, Rouva Parkula, ehkä.
Minut, voi raksu! :heart:Jostain syystä mua kyllä kamalasti hymyilyttää mielikuva metsis/parkula/rajis taloudesta. Ensinnäkin siellä olisi kamalasti lankoja joka paikassa, niitä varmaan risteilisi ympäri huoneita
Ja voi sitä hulinaa ja huisketta
![]()
:heart:
No siis mä voisin myös yhtyä tähän kimppakivaan :heart:![]()
tähänkin kommuunnin voisin muuttaa. Ostettaisko puutalo![]()
![]()
ja purjevene mihin mahduttaisiin kaikki.Seilattaisiin ruotsin puolelle vierailulle..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Majurin tietenkin :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin, Kallea ja silviaa moikkaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ja purjevene mihin mahduttaisiin kaikki.Seilattaisiin ruotsin puolelle vierailulle..![]()
![]()
olisko se viulu vai piano millä säestettäisiin lauluamme?![]()
vaiko pimpparauta. :xmas:![]()
![]()
osasko se sitäki soittaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Ai niin, huumekoira kysy tuota mun siipan heittämää PANSSIA. Panssi on yhtä kuin tosi luumusukka, siis tosi muikea mimmi/mies. Alkuperä saattaa olla humalaisen ja lukiohäiriöisen sanassa 'panisin', mutta se on lähtenyt siitä rönsyämään omaan, paljon hienostuneempaan suuntaansa. Se on siis paljon muutakin. Sitten löytyy antipansseja, semipansseja, pansseja, megapansseja (eli megiksiä ) ja niin edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Ai niin, huumekoira kysy tuota mun siipan heittämää PANSSIA. Panssi on yhtä kuin tosi luumusukka, siis tosi muikea mimmi/mies. Alkuperä saattaa olla humalaisen ja lukiohäiriöisen sanassa 'panisin', mutta se on lähtenyt siitä rönsyämään omaan, paljon hienostuneempaan suuntaansa. Se on siis paljon muutakin. Sitten löytyy antipansseja, semipansseja, pansseja, megapansseja (eli megiksiä ) ja niin edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä ottaisin Gracen, koska hänessä olisi sopivasti haastetta naiselle.Tai sitten Huumekoiran, koska on niin söpön näköinen. Haluaisin suloisen edustusvaimon.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Aika iso valinnanvara, näin heteromiehelle. Mutta mitä noita vastauksia lukee niin aika iso osa taitaa olla kuitenkin loppupeleissä "eheytymättömiä" eli ei sitä valinnan varaa loppujen lopuksi olekaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Bootyn, Wicked Maryn ja PatsyStonen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Bootyn, Wicked Maryn ja PatsyStonen :saint:
oih, kiitos, joku huolisi mutkin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Tämän palstan miesten ohi menee kyllä valintani Bootypeppi, tahdon opetella sambaamaan! Ja kuka olisikaan parempaa seuraa?
Jos perustaisin haaremin, ottaisin mukaan Huumekoiran ja Gracen ja Koodin![]()