jos olisi mahdollisuus jättäisitkö 1v lapsesi,etelän reissun ajaksi hoitoon?

aikansa kutakin
[QUOTE="Anu";27925046]Huhhuh.. lyön vaikka vetoa, että suurinosa noista "en todellakaan jättäisi pikku mussukkalussukkaaniviikoksi hänen rakkaiden isovanhempiensa hoiviin", on peräisin naisilta joiden elämään ei kuulu enään erotiikka ja miehen kanssa parisuhteen ylläpitäminen. llmankos miehet pettää ja eroja tulee niin paljon, kun naiset on niin lössyköitä heti lapset saatuaan. :) Tai kenties omistatte samankaltaiset miehet, intohimoa ei enää ole kun sitä ei ole pidetty yllä. Kuvottaa ajatuskin jos omalla kohdalla olisi tuollaista! Itse käyn aviomieheni kanssa kerran vuoteen vähintään viikon reissulla jossa harrastamme villiä seksiä monta kertaa päivässä, ja pidämme toisiamme hyvänä. Sillä välin lapsi on oikein tyytyväisenä isovanhempiensa hoivissa.[/QUOTE]

No huh mikä vastaus!

Mun mielestä sit taas suhteessa on jotain pahasti vialla, jos se ei toimi ilman, että persettä tarvii miehelle antaa viikon ajan jossain reissussa!!!

Herää tähän maailmaan. Niitä kahdenkeskisiä matkoja sen miehen kanssa voi tehdä MONTA KYMMENTÄ VUOTTA. Lapsi on vain kerran pieni, mutta tämä nyt vaan tuppaa unohtumaan näiltä minä-minä-minä -vanhemmilta.
 
luin kaikki kommenttinne,siis lomalle en olisi menossa miehenkanssa kaksin vaan mukaan lähtisi 5vja 8v tytöt...ikävä tuntuu nyt jo tosi pahalta...eli luultavasti otan mukaan tai sitten jätetään matka tekemättä....

harmittaa vaan vietävästi,kun ollaan tytöille jo hehkutettu sitä hotellia ja kaikkea....
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;27925513:
luin kaikki kommenttinne,siis lomalle en olisi menossa miehenkanssa kaksin vaan mukaan lähtisi 5vja 8v tytöt...ikävä tuntuu nyt jo tosi pahalta...eli luultavasti otan mukaan tai sitten jätetään matka tekemättä....

harmittaa vaan vietävästi,kun ollaan tytöille jo hehkutettu sitä hotellia ja kaikkea....
Mitä mieltämies on? Jos hän ei osallistu lastenhoitoon, on varmaan turvallisempaa jättää pienin mummolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;27925513:
luin kaikki kommenttinne,siis lomalle en olisi menossa miehenkanssa kaksin vaan mukaan lähtisi 5vja 8v tytöt...ikävä tuntuu nyt jo tosi pahalta...eli luultavasti otan mukaan tai sitten jätetään matka tekemättä....

harmittaa vaan vietävästi,kun ollaan tytöille jo hehkutettu sitä hotellia ja kaikkea....
Ottakaa 1 v mukaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;27925513:
luin kaikki kommenttinne,siis lomalle en olisi menossa miehenkanssa kaksin vaan mukaan lähtisi 5vja 8v tytöt...ikävä tuntuu nyt jo tosi pahalta...eli luultavasti otan mukaan tai sitten jätetään matka tekemättä....

harmittaa vaan vietävästi,kun ollaan tytöille jo hehkutettu sitä hotellia ja kaikkea....
Hirveän epävarmoja juttuja ei kauheasti kannata lapsille hehkuttaa.

Mutta mikä olisi loppupelissä se iso ongelma tuon nuorimman mukaanottamisessa? Siis kun kyse ei kerta ole mistään aikuisten omasta parisuhde- tai extremekokemusreissusta vaan ihan lapsiperhematkasta. Vähän niin kuin kesäinen lomaviikko Suomessa, kuvittelisin että 1v:n kanssa pääsee helpommalla paikassa missä ei tarvi niin pukea talvikamppeita ja missä tämän on helpompi liikkua ulkona kuin täkäläisessä talvessa. Ei kai se 1v tunnu siinä mukana rassaavan sen enempää kuin muussakaan arjessa.
 
Olen jättänyt 2 ja 4veen kotiimme niin että isovanhemmat tulivat meille viikoksi. Ikävä iski neljännen päivän jälkeen itkuksi asti. Todella mukava viikko silti oli ja ymmärrettiin todella arvostaa lapsiamme kun tultiin kotia. Toista kertaa en jätä viikoksi noin pientä. Pitkä viikonloppuloma suunnitteilla ens kesänä miehen kanssa...jolloin nuorin 2,5vuotta ;)
 
"vieras"
En jättäisi. Eikä tulis ikinä mieleenkään jättää yhtä lasta kotiin jos koko muu perhe lähtee reissuun. Kamala ikävä pienelle tulisi jos ei ketään omasta perheestään näkis viikkoon! Kaikki lapset mukaan tai sitten meette myöhemmin. 1v saattaa olla kyllä hyvinkin rentoa seuraa, nukkuu päikkärit jne. Vaikeampi uhmiksen kanssa olis matkustaa, veikkaan..

Miks ne ruuat ja vaipat pitää Suomesta kantaa?
 
hmmmmmmmmmmmm
En siis tiedä tekisinkö itse noin, mutta en myöskään ymmärrä miksi toisia tarvitsee tuomita!! lapsi ei kuitenkaan tule vahingoittumaan edes henkisesti millään lailla tuosta ajasta.
Oletko ihan varma? Minun järkeni sanoo että kyllä tuo hylkäämistrauman aiheuttaa. Mielestäni olen jostain lukenut että se on sama kuin vanhempien kuolema. Yksivuotiaalle 1 viikko on sama kuin ikuisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;27925614:
isoin ongelma varmaan se et esim.kuinka lentomatka menee,viihdykettä tietenkin joo,mut kuitenkin,ja tiedän ei noi ruoat ja vaipat nyt iso asia ole,eikä ne rattaatkaan..

nyt aloin vähän enemmän tätä asiaa miettimään...
Nukkuu ehkä osan matkasta, jos malttaa. :D Mukaan naposteltavaa, kirjoja, leluja ja isommatkin sisarukset ehkä viihdyttää. Jaksaakohan niitä piirrettyjä katsoa koneessa.
 
En osaa oikein sanoa. Nyt puolivuotiaan jättäisin jos lähtisin ja äitini pystyisi häntä silloin katsomaan. Mutta 1v olisi jo helpompi, osaisi mahdollisesti kävellä ym...

Varmaan jättäisin mikäli lapselle olisi tuttu hoitaja ja tahtoisin niin. Enkä kokisi huono äiti -viboja.
 
"mie"
Itse en jättäisi. Suositushan on yö/ikävuosi. Itse en ole jättänyt lapsia kuin kahdeksi yöski pisimmillään ja silloin oli sisarukset molemmat hoidossa,nuoremmalla ikää silloin 1.5v. Mutta ystävä pariskunta on lähdössä kahdestaan kahden viikon reissuun ja jättävät alle 2vuotiaan mummoille.
 
"hmh"
Minkä ihmeen takia se yksivuotias pitäisi minnekään jättää??? Vaikkei se mitään muista, niin perheen yhdessäolon kannalta ihan fantsu juttu ja vaavikin nauttii varmasti lämmöstä ja vedestä.
 
Mukaan vain
Me oltiin juuri etelässä 1v1kk vanhan ja 4-vuotiaan lapsen kanssa. Tosi hyvin meni matka! Pienempi väsytettiin niin, että nukkui lentomatkat kumpaankin suuntaan. Etelässä rakasti juosta hiekkarannalla ja kiipeillä leikkitelineissä. Täällä Suomessa vain parkuu, kun vie puistoihin, kun ei tykkää liikkua yhtään. Ravintolassa oli ehkä vähän haastavampi tapaus, mutta koska mukana oli kuitenkin toinenkin lapsi, ei muutenkaan oltaisi menty minnekään valkoisen pöytäliinan paikkoihin. Väitän, että kyllä se pieninkin nautti reissusta. Jos ei muuten niin ainakin siitä, että kerrankin oltiin koko perhe yhdessä ja vanhemmilla oli aikaa leikkiä lasten kanssa.
 
"vieras"
Miksi jättäisin viikoksi hoitoon reissun ajaksi????

Hoitaja vaan mukaan reissuun, kaikilla varmasti kivempaa niin! Varmasti rankkaa, jos lähtee reissuun yksin sen 1-vuotiaan kanssa!
 

Yhteistyössä