Jos Nooan vaimo.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos Nooan vaimo olisi ollut kaksplus mitäs nyt käyttäjä.
Nooan vaimo: Hitto kun mies koko ajan siellä arkillaan. Ei yhtään aikaa parisuhteelle. Muilla samoja kokemuksia?
Ada: Jätä se. Se ei ansaitse sua.
Elisa: Mikä arkki?
Elisabeth: Elisa, sellainen isompi vene, johon mahtuu hittona eläimiä.
Elisa: Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Isovene.
Elisabeth: Iso vene ei ole yhdyssana.
Elisa: no mulla on lukihäiriö ja äidinkielenä ruotsi ja oon yksinhuotajavegaanikin viel.
Ester: Mä en kattos tommosta. Mies vaihtoon.
Johanna: mä tunnen hyvän avioerojuristin Jerusalemista. Voin pistää yv.
Julia: Mullaki mies joskus väsäs arkkia, mut ei hitto sit satanutkaa. Nyt vuokrataan sitä air bnb:n kautta.
Maria: Elisalle tiedoksi, että arkki rakennetaan, koska joku Pontius Pouta manaili skidisti rankempia sateita näille seuduille. Joku 40 päivää pitäis kai tulla putkeen.
Mirjam: Maria. Kiva, mul on just kesäloma :,(
Lea: älä usko Mariaa. Se on muillaki sivustoil käyny kusettaa juttuja. Nim. neitsyt my ass!
Hanna: popparigif.
Martta: Kannattaa uhrata parisuhteelle aikaa. Ootko koittanu puhua miehelles? Ehkä tarviitte yhteistä aikaa, vähän kynttilöitä.
Magdalena: Purjelaivat on niin paljon parempii, ku arkit. Ja paljon vihreämpiä.
Saara: Ei kai sun miehes anna kissojen olla sit vedenpaisumuksen jälkeen vapaana? Aika vastuutonta muutenkin laittaa kaikki eläimet johonkin veneeseen. Ei oo niille luontainen elinympäristö.
Elisabeth: Saara sullekin tiedoksi. Arkki. Ei vene.
Elisa: tietäähän kaikki nyt hei varmana et mä oon hei vegaani?
Martta: Kyl mä ainakin pidän parisuhteestani sen verran hyvää huolta, ettei mun miehen tartte keksii muita harrastuksii. Ja hoidan mun viistoista lastakin ihan ite ilman apua, imettäny kuusvuotiaaks joka mukulan ja meidän lehmänki hoidin perhepedissä.
Hanna: Mies vaihtoon.
Esthera: Arkki vaihtoon.
Noomi: mies purkaa heittämällä retki-istuimen - gif.
Jemina: Ainii hei kerro Nooalle kiitti kutsusta, unohdin vastata. Ihan kivalta kuulostaa se arkki. Me ei tällä kertaa nyt päästä pirskeisiin Pilatuksen kans.
Nooan vaimo: harmi. Nää on aika ainutkertaset bileet.
Eeva: Mä en hiffaa sitä Nooaa. Saisit niin paljon parempaakin. Se oli ollut metsästämässä meijän Abrahamin kans, Abis kerto vähä juttui. Mitä hittoo se tekee kahdella UROSleijonalla. ps. Maapallo on pyöree.
Magdalena: Mikäs sä oot Eeva arvostelee, kuka mitäkin tarttee.
Eeva: ole sinä portto hiljaa.
Raakel: Eevalla on taas menny vähän omppua toosaan. Hei nyt alko tiputtaa vettä. Pitää käydä hakee lampaat sisälle.
Nooan vaimo: no point.
Jumala on sulkenut kommentoinnin.
 

Yhteistyössä