jos näkisit kotiisi tullessasi miehesi panemassa jotain naista ja vielä teidän sängyssä niin mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan hetken katsoisin uskomatta silmiäni, sulkisin oven sanomatta sanaakaan ja keittäisin kahvia. Sitten soittaisin varmaan kaverilleni ja kyselisin illan suunnitelmia, kun omat nyt meni vituralleen ukon naijessa toista muijaa ja kysyisin josko mahtuisin mukaan illanviettoon...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää:
raivota? Kuten joillakin on tapana. Parkuvat ja muksivat ukkoa. ja tehdä itsetään naurettava, riittää kun ukko on tenyt itestään pellen.
Kerro miten tilanteessa tulisi toimia?
No ei ainakaan tehdä itestään idioottia.
No anna nyt esimerkkejä miten toimia siten ettei tee itsestään idioottia.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää:
raivota? Kuten joillakin on tapana. Parkuvat ja muksivat ukkoa. ja tehdä itsetään naurettava, riittää kun ukko on tenyt itestään pellen.
Kerro miten tilanteessa tulisi toimia?
No ei ainakaan tehdä itestään idioottia.
No anna nyt esimerkkejä miten toimia siten ettei tee itsestään idioottia.
No missä aivot? Johan kirjoititin ettei kannata ainakaan raivota ja parkua ukon perään. Mitä se auttaa?
 
dgh
Hmm..

Ekaks teksi mieli hakee joku tussari ja pamautta amolempia sillä... no, pihalle varmaan heittäisin sen aseen avustuksella, ilman vaatteita, ja petari perässä.

Pas.ka vaan et täysin en voisi ukkoa heittää pihalla, ku tää on sen kämppä...
 
vieras
Varmaankin juuri siinä heti heittäisin miehen ja naisen ulos. Miehen tavarat perässä. Sitten soittaisin jonkun vaihtamaan lukot. Soittaisin siskolleni. Jossain vaiheessa varmaan tajuaisin myös mitä oikeasti on tapahtunut, mutta sitä ennen laittaisin asiat järjestykseen. Olen todella kylmäpäinen joissakin tilanteissa ja tuollainen varmaankin sellainen olisi..
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää:
raivota? Kuten joillakin on tapana. Parkuvat ja muksivat ukkoa. ja tehdä itsetään naurettava, riittää kun ukko on tenyt itestään pellen.
Kerro miten tilanteessa tulisi toimia?
No ei ainakaan tehdä itestään idioottia.
No anna nyt esimerkkejä miten toimia siten ettei tee itsestään idioottia.
No missä aivot? Johan kirjoititin ettei kannata ainakaan raivota ja parkua ukon perään. Mitä se auttaa?

Niin noi oli sitä mitä ei kannata tehdä vaan miten sit toimia. Kyllä mulla on aivot ja odotan että kertoisit jonkun hyvän esimerkin siitä miten tulisi toimia, kun nyt tiedetään jo miten ei tulis toimia
:D :D
 
no huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kerran mulle kävi näin. Akka sai turpaansa niin ettei ikinä ja pääty rappuun alusvaatteissa, loput vaatteet ja kengät nakoin portaita alas. Nyt jos tullee jossain vastaa, vaihtaa toiselle puolelle tietä tai juoksee pakoon. :xmas:
Säälittävää touhua. Kuin joku voi revetä tollai. Hei se on vaan elämää. Ei se kalu siitä kulu. Ja jos loogisesti ajatellaan niin eikös sun ois pitänyt mätkiä sitä äijääs jos pakko jotain mätkiä?
 
jup
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaankin juuri siinä heti heittäisin miehen ja naisen ulos. Miehen tavarat perässä. Sitten soittaisin jonkun vaihtamaan lukot. Soittaisin siskolleni. Jossain vaiheessa varmaan tajuaisin myös mitä oikeasti on tapahtunut, mutta sitä ennen laittaisin asiat järjestykseen. Olen todella kylmäpäinen joissakin tilanteissa ja tuollainen varmaankin sellainen olisi..
Juuri näin tekee nainen eikä rupee kiljumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kerran mulle kävi näin. Akka sai turpaansa niin ettei ikinä ja pääty rappuun alusvaatteissa, loput vaatteet ja kengät nakoin portaita alas. Nyt jos tullee jossain vastaa, vaihtaa toiselle puolelle tietä tai juoksee pakoon. :xmas:
Säälittävää touhua. Kuin joku voi revetä tollai. Hei se on vaan elämää. Ei se kalu siitä kulu. Ja jos loogisesti ajatellaan niin eikös sun ois pitänyt mätkiä sitä äijääs jos pakko jotain mätkiä?
Älä puutu asioihin joista et tiä mittään. :kieh:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kerran mulle kävi näin. Akka sai turpaansa niin ettei ikinä ja pääty rappuun alusvaatteissa, loput vaatteet ja kengät nakoin portaita alas. Nyt jos tullee jossain vastaa, vaihtaa toiselle puolelle tietä tai juoksee pakoon. :xmas:
Mä asiallisesti sanoin et nyt olis aikaa muutama minuutti poistua asunnosta ja molemmat tajus kyl mistä tuulee :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää:
raivota? Kuten joillakin on tapana. Parkuvat ja muksivat ukkoa. ja tehdä itsetään naurettava, riittää kun ukko on tenyt itestään pellen.
Kerro miten tilanteessa tulisi toimia?
No ei ainakaan tehdä itestään idioottia.
No anna nyt esimerkkejä miten toimia siten ettei tee itsestään idioottia.
No missä aivot? Johan kirjoititin ettei kannata ainakaan raivota ja parkua ukon perään. Mitä se auttaa?

Vaikka kannattaisi olla hyvinkin kylmähermoinen,niin tunnekuohu voi olla sen verran raju,ettei ensimmäinen ajatus ole että nyt ollaan täysin viilipyttyjä.

 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää:
raivota? Kuten joillakin on tapana. Parkuvat ja muksivat ukkoa. ja tehdä itsetään naurettava, riittää kun ukko on tenyt itestään pellen.
Kerro miten tilanteessa tulisi toimia?
No ei ainakaan tehdä itestään idioottia.
No anna nyt esimerkkejä miten toimia siten ettei tee itsestään idioottia.
No missä aivot? Johan kirjoititin ettei kannata ainakaan raivota ja parkua ukon perään. Mitä se auttaa?

Niin noi oli sitä mitä ei kannata tehdä vaan miten sit toimia. Kyllä mulla on aivot ja odotan että kertoisit jonkun hyvän esimerkin siitä miten tulisi toimia, kun nyt tiedetään jo miten ei tulis toimia
:D :D
Tän sun viimesen kirjoituksesi yläpuolella oleva vieras kirjoitti just hyvin. Ole kylmäpäinen ja ukko ulos ja muikkeli ulos - menköön ulos jatkamaan naimistaan ja elämä jatkuu.
 
Ite en tajua oikeen sitä, et kostetaan sille kumppanin rakastajattarelle.. Voihan olla, et hän ei edes tienny miehen olevan varattu. Ennemmin mä ukkooni korville vetelisin.. Mut tuskin sitäkään. Kerran oon jo äimän käkenä kahtonu ku mies tulee toisen kanssa baarista (aikaisempi kumppanini, ei nyk. aviomieheni) ja tuolloin sanoin vain, että hakee kamppeensa luotani. Mitä sitä naista siinä vetelemään. Se sen syy ole vaan yksin miehen.
 

Yhteistyössä