Jos minä olisin mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
öh,ymmärtäisin pointin jos tää kotona "lojuva" osapuoli ois miehen tietämättä ja haluamatta hankkinut itselleen lapset mutta siitä harvemmin on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
ja ansaitsisin huomattavasti enemmän kuin kotona lojuva vaimoni, niin en ihan välttämättä haluaisi rahojen olevan yhteisiä, näin se vaan on.

Ja itse olen tämä kotona lojuva vaimo, mutta ymmärrän oikein hyvin silti tuon =)

Yleensä ne, jotka eniten puhuu kuinka perheen rahojen on oltava yhteisiä ovat niitä vähemmän ansaitsevia puolisoita....

Eikä kotitöistä yksinhuoltajillekaan kukaan maksa, niin miksi parisuhteessa olevien pitäisi saada ns. kotityöpalkaa, jolla tuota perustellaan???

No ilmanmuuta näin! itsemaksan kotihoidontuesta vuokran ja siihen se koko raha meneekin,eli mun pitäs antaa tuon äijän asua täällä ilmaseksi vai? =) ja tietokoneen erän maksan (90e) lapsilisästä joten mulla jäis joka kk 10e ruokaan/bensaan, mutta en tietysti vois autolla ajaa sillä eihän mulla nyt olis siihen varaa joten mies ajelis 2 autolla aina vuoron perään joka päivä =) mies nauro päin naamaa ja sano että tuollaisesta ei tarvitse enään keskustellakkaan.Niin ja tietysti sitten kun minä menen töihin ja mies jäisi työttömäksi en iki maailmassa antais sille rahaa, siinä sais kulkea risaisissa ja paskasissa vaatteissa kun ei olisi rahaa edes pestä niitä.vittu mikä ajatus maailma sulla ap on!

Minä en käy kellontarkassa päivä- tai vuorotyössä. Useimmiten mieheni ansaitsee työllään paljon enemmän kuin minä. Perheen isoissa raha-asioissa: asunto, autot, ei meillä koskaan tehdä päätöksiä, jotka eivät ole minun puntaroimiani ja joita minä en ole selkeästi ja sanatarkasti yksilöinyt ja varmistanut.