Jos mies on vähänkin agressiivinen ja uhkaava niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä...

Vieras
jättäisittekö hänet saman tien? Olen tuntenut yhen miehen jo kuutisen vuotta. Mutta vasta nyt puolisen vuotta pyörinyt tiiviimmin ja muutaman viikon ihan virallisesti kävin hänen kanssa seurustelemaan. Mutta tänään kävi jotain ihan käsittämätöntä. Sanotaan tähän vielä, että minulla on lapsi, jonka kanssa osaa kyllä olla, mutta alkaa silti mietityttämään.

Eli tänään oli minusta ihan normaali tapaaminen, jokseenkin en ollut koko aika kiinni, kun ei aina vain jaksa/huvita. Puhuin kuitenkin. Hän oli kovin hiljainen koko illan, kunnes pimahti täysin. Sanoin että voisit alkaa lähtemään, kun oli jo pyörinyt/kävellyt ees takaisin ja sanonut jos vaikka lähtis.. no riuhtas ittesä minusta irti ja sano, selvä minä menen. menin sitten tuohon eteiseen hänen luokse, ja hän kääntyy ja sanoo heippa. Minä sitten, että oletko tietone, että huomenna ei vältämättä nähä ja oot lähössä noin vain. Samassa hän hyökkäsi minuun päin, otti tiukasti kummallakin kädellä kiinni olkapäistä ja ravisti muutaman kerran ja kävi kiroomaan kovaan ääneen ja sanoi, ite et antanut pusua heti kun tulin vaan yritit pakoilla. Olin kyllä jo aika sanaton tuossa vaiheessa, ja en edes muista mitä sanoin, kunnes päästi minusta irti ja vain lähti. :/ Nyt on olo ihan outo..

Ja painotan sitä, että meillä ei tässä illalla ollut mitään riitaa. Mutta ei sekään kyllä oikeuta minusta hyökkäävään käytökseen, vaikka olisi jotain sanomista ollut..

No tuota... jos mies on noin outo niin enpä minä ainakaan haluais olla tekemisissä sen kanssa. Kyllä niitä normaalejakin miehiä löytyy. Pelottais varmaan tuollainen käytös.

No ongelma toinen, tuo jättäminen :/ jos jo tuollases ihme tilantees kilahtaa niin minua pelottaa sanoo, että en halua seurustella ja jätä meidät rauhaan :( Pelottaa ihan liikaa.. Miten pimahtaa ja tulee tänne riehumaan.. Miten voi ihminen josta välittää muuttua noin?? huoh...

Jos tuollaisesta asiasta vetää tuommoiset pultit niin mieti miten käyttäytyy kunnon riita-tilanteissa! En jäis kyllä ottamaan selvää! Nimim. väkivaltaisen isän pilaama lapsuus

Onhan tuo outoa, yhtä-äkkiä alkaa ravistelemaan kuin hullu. Pelottais tuollainen, ihan kuin pinnan alla myllertää jotain, joka voi minä hetkenä tahansa purkaantua väkivaltana. Hui.

Outous tuossa se pahinta onkin. Koita jutella ja sanoa vaikka rauhallisesti suhteen lopettamisesta. Varaudu kuitenkin, että pääset asunnosta ulos tarvittaessa, pidä puhelin lähelläsi. Pyydä vaikka kaveri kylään siltä varalta, että mies alkaa riehumaan. Poliisit paikalle heti, jos meinaa mennä hankalaksi.

Niin, huomenna lapsi menee isälle ja meinasin itse lähteä pois kotonta.. Enkä meinannut todellakaan huomenna nähä häntä. En edes jättämis merkeissä. Voin kyllä sanoa, että en uskalla jättää naamatusten. Nyt olen luuseri. Teen sen selväks jollai muulla tapaa.

Et ole mikään luuseri, vaikka ilmoittaisit erosta vaikkapa s-postilla /kirjeellä/ puhelinsoitolla. Voit ihan hyvin kertoa, että pelästyit todenteolla hänen käytöstään, etkä halua enää tavata kasvotusten.

Ajattelepa, periaatteessa mies pillastui nyt ihan mitättömästä asiasta. Noin ei kukaan normaali mies reagoi, vaikka olisi väsynyt, stressaantunut tms. Todella impulsiivista käyttäytymistä tuommoinen ja voit kuvitella, miten mahtaa reagoida kun isompi riita tulisi eteen. Hankkiudu ajoissa eroon äijästä!

Miks ihmees vejän kuitenkin ajatuksissa mukaan tähän itteni? Että olin kuitenkin käytöksellä syyllinen tuohon :( hitto vie! Nii ja mietin, että hänellä saattoi olla stressiä ja onkin. Mutta koko aika silti mietin itsekseni, ei se oikeuta tuollaseen käytökseen minua kohtaan :(
Anteeks, mut olen nyt hajalla. Ja puhun varmaan asioita, joita aattelette, että älä ajattele vain jätä se. Ihmisen mieli on outo.

Mietipä, haluatko jatkossa koko ajan pelätä saman toistuvan uudelleen? Uskallatko enää sanoa poikkipuolista sanaa miehelle tai keskustella asioista, jotka voivat aiheuttaa riidan? Uskaltaisitko tapahtuneen jälkeen jättää lapsesi kahden kesken miehen kanssa? Mietihän näitä asioita kun puntaroit, voitko vielä jatkaa miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks ihmees vejän kuitenkin ajatuksissa mukaan tähän itteni? Että olin kuitenkin käytöksellä syyllinen tuohon :( hitto vie! Nii ja mietin, että hänellä saattoi olla stressiä ja onkin. Mutta koko aika silti mietin itsekseni, ei se oikeuta tuollaseen käytökseen minua kohtaan :(
Anteeks, mut olen nyt hajalla. Ja puhun varmaan asioita, joita aattelette, että älä ajattele vain jätä se. Ihmisen mieli on outo.

Onko sillä ollu tapana syyllistää sua muulloinkin, manipuloida tms?

Voit tosiaan ihan hyvin tehdä bänät muutoin kuin kasvotusten, parempi niin. Mutta varaudu siihen, että saattaa kiusata sua vielä pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko sillä ollu tapana syyllistää sua muulloinkin, manipuloida tms?

Voit tosiaan ihan hyvin tehdä bänät muutoin kuin kasvotusten, parempi niin. Mutta varaudu siihen, että saattaa kiusata sua vielä pitkään.

On. Hän on aina oikeessa :/ Tekee mitä haluaa. Ei kyllä ole minulle tarkotettu mies. Ja tuo on huono et piinaa pitkää, sen se tekee ja haluun sen nyt kerralla pois meidän elämästä.