terve
Anteeksi nyt vaan mutta minä sanoisin kyllä että sinuu ei ole koulutettu millään lailla.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Älä viitsi muuttaa keskustelun kontekstiä jälkikäteen ja laittaa sanoja minun suuhun.
Tein viestissäni selväksi että sanoin asiat "ilman suodatusta" tarkoituksella.
Se että te ette osaa laittaa moista oikeaan viitekehykseen ei liene minun ongelma.
Miehen reaktio oli sinusta liioiteltu ja pelottava.
Tässä sinä taas sanelet rajat ja säännöt että mitenkä ihminen saa tuntea tai ilmaista tuntemuksensa.
Et sinä naisena päätä näistä asioista kuten ei miehetkään päätä siitä että mistä nainen voi loukkaantua tai suuttua.
Tässä on moni sanonut paljon hyviä pointteja tässä ketjussa, en ole nähnyt sinun vielä ottavan niitä vielä huomioon millään lailla.
Ikään kuin sinä et edes ajattele että vika voisi olla sinussa, jos syyllistä nyt on kerran haettava (niin kuin aikaisemmin sanoin)
Olet jo päättänyt että vika on täysin miehessä, sinä et tehnyt mitään väärin.
Sinä *vaan asiallisesti sanoit* asiasta ja näin ollen miehen reaktio oli täysin väärin, ei mitenkään ymmärrettävissä.
Jos sinun anoppi tulee asiallisesti sanomaan että kuinka sinä pidät lasta väärin sylissä etkä osaa vaihtaa vaippoja tai mitenkä huonekalujen järjestys on sen kaltainen että se vaarantaa lapsen turvallisuuden niin suuttuisitko? olisiko se loukkaavaa ?
Varmasti olisi
Jos nyt olet tajunnut pointin, eli sen missä sinä menit vikaan niin et vastaa tähän sanomalla " mutta en minä mitään tavaroita paiskoisi"
Ilmeisesti sinä kirjoitit tänne olettaen että kaikki tuomitsevat sinun miehesi käytöksen ja voit istuskella kotonasi odotellen miehesi anteeksipyytelyä minkä hän varmasti tekeekin kunhan tarpeeksi painostat epäsuoralla aggressiolla ja passiivisella aggressiolla.
Meidät on koulutettu tekemään niin...