Eipä ruveta jälkikäteen rationalisoimaan ja muuttelemaan tarinaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no tottakai pelkäsin! ja ennen ei ole pelottanut ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä kyse on eniten siitä pelkäsitkö? Kenenkään ei pidä pelätä omassa kodissaan. Mun exä käyttäyty vuosia kuin "hullu", mutta en mä sitä pelännyt, vaikka riehui mm kirveen kanssa kotona joskus. Sit yks kerta riidan yhteydessä mä tosiaan pelkäsin sitä ja se suhde oli sitten siinä. Minä kun en pelossa elä.
ja jaska, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa. näköjään toi uhkailu on miehillä verissä. jaska olisi siis lyönyt vaimoaan, vaikka hän ei taida tietää mitään kyseisen "nalkutuksen" äänensävystä tai muutenkaan mistään. onnea vaan parisuhteelle.
Minun mielestäni vaan pissavaipan vieminen lattialta on normaalia jokapäiväistä juttua, mikä KUULUU tehdä. nurmikon ajelun voi hoitaa vaikka huomenna, se ei ole niiiin tärkeää.
Sinun ei tarvitse onnea toivottaa minun mahdollisille parisuhteille.
Mitä minä odotan on se että otetaan se kumppani huomioon eikä kävellä toisen yli silmää räpäyttämättä.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin todellakin kannattaa olla hiljaa, sinun olisi kannattanut olla hiljaa ennen kuin avasit sanaisen arkkusi miehellesi.
fucker..