Jos miehenne voittaisi lotossa...

  • Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti
Vepasto
ja te haluaisitte olla kotona niin kauan, että nuorimmainenkin lapsi on koulussa, niin suostuisiko miehenne elättämään teidät? Kuvitellaan nyt, että ne rahat olis vaan miehen, ei yhteisiä. Mä kysyin tätä mieheltä ja arvatkaas mitä se vastas?!? :eek:
 
Eiköhän tuo suostuisi. On nytkin sanonu jo monta kertaa, että kun hällä nyt on vakivirka, ei miun tarvi tehdä ikinä muuta kun olla kotona, jos mie en tahdo. ;)

Tosin meillä kyllä on yksi ainoa tili, eli rahatkin on yhteisiä... :whistle:
 
Kyllä "elättäisi". "Elättäisi" siksi, että meilläkin on nuo rahat yhteisiä, samalle tilille tulevat kaikki tulot. Joten ne olisivat automaattisesti myös minun rahojani. Ja koska naimisissa ollaan, niin viimoistaan erotilanteessa olisi ne rahat kuitenkin puolitettava...
 
vieras
Meillä se on minä joka lottoaa. Jos voittaisin jäisin kotiin mut mies ei. Sanoo et kyllästyy pian joutenoloon vaikka ei nyt mitenkään rakastakaan työtään (on ihan perus duunari). Elättäisin kyll jos jäisi. Ja jos siis voittaisin PALJON..
 
Meillä on ollu yhteiset rahat siitä asti, ku tavattiin. Lottovoitto ei sitä asiaa muuttais. Mutta myö on tää asia jo sumplittu valamiiksi: sitten kun voitetaan lotossa, jäähään molemmat kotio lasten kanssa ja naatitaan elämästä :heart:
 
vieras
Ilman lottovoittoaki oon kotona ja se on myös miehen mielipide, että parempi näin. Voishan sitä sitte kääntää asian niinki, että mää hoidan hänen lapset ja hänen kodin. Jos kerta joku voi ajatella, että mies elättää ja vaimo siipeilee vain... Meillä kaikki on yhteistä, koti, rahat, lapset yms. Ei meillä kukaan toista elätä tai siipeile tai "vain möllötä". Naurettavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Joopa joo, kiva lukea teidän vastauksia ku mies tokas, et vaikka sitä rahaa olis kuinka paljon tahansa, ni ei tääl kotona ruveta möllöttämään! :'( :'(
onko sun mies lapsuuden unelma ammatissa tai muuten vaan semmonen työnarkki??
no voisithan sä käydä töissä nenää kaivelemassa ja tulla sit takas kotiin. :D
 

Yhteistyössä