niih..
Mä luin joskus, et oli tehty tutkimus, et jos mies voittaa lotossa, moniko jättää naisensa.. Se oli aika iso prosentti, jotka jättää..
Niin no, kysymys ihan erikseen on ne naiset, jotka jättää sen jättipotin jälkeen miehensä. B) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja niih..:Mä luin joskus, et oli tehty tutkimus, et jos mies voittaa lotossa, moniko jättää naisensa.. Se oli aika iso prosentti, jotka jättää..
näin juuri eli saisin jäädä kotiin jos haluaisinAlkuperäinen kirjoittaja Malviina:no meille se ois kyllä täysin yhteinen, ei meillä ketään elätä ketään.
Näin myös meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja minä vaan:No, kotona olen ilman lottovoittoakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:olis vaan onnessaan, kun olisin vastassa häntä kotiin tullessaan.. :heart:
varmaan todella moni nainenki jättäis miehensäAlkuperäinen kirjoittaja niih..:Mä luin joskus, et oli tehty tutkimus, et jos mies voittaa lotossa, moniko jättää naisensa.. Se oli aika iso prosentti, jotka jättää..
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Äijähän suostuu elättämään mut palkallaankin niin.
Ei tulis töistä..Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:olis vaan onnessaan, kun olisin vastassa häntä kotiin tullessaan.. :heart:
Tulisi kotiin mistä? Töistä? Kai kunnon lottovoitolla molemmat vois olla pois töistä ainakin vähän aikaa