Jos miehenne voittaisi lotossa...

  • Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
ja te haluaisitte olla kotona niin kauan, että nuorimmainenkin lapsi on koulussa, niin suostuisiko miehenne elättämään teidät? Kuvitellaan nyt, että ne rahat olis vaan miehen, ei yhteisiä. Mä kysyin tätä mieheltä ja arvatkaas mitä se vastas?!? :eek:


Ei voisi puhua elättämisestä, koska meillä on kaikki rahat yhteisiä. Ja jos tuo mies voittaisi sen jättipotin, niin uskoisin ettei tuo enää olisi pelkkänä "renkinä" , vaan elämässämme puhaltaisivat uudet tuulet.
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Siinä vaiheessa jos lottorahat oisivat vain miehen ja se ei antais mun olla kotona niin sit sais kyllä ukko lähtee kävelee jos niin pirun pihiks alkais.
Sain olla kotona vaikka mies "elättikin".
Meillä kaikki tulot ovat yhteisiä. Jos yhdessä ollaan niin mitään omia jemmoja ei ole eikä tule. Kaikki menee yhteiseen hyvään. :)
en elätäisi ja miksi pitäisi??
ei se syy voi olla vaan se että on yhteiset lapset niin ei raha ole yhteistä.....

Tästä tulis hauskoja mielleyhtymiä :D
Mies ajelisi lottovoiton jälkeen upouudella porscella ja nainen käyttää bussia kun ei ole varaa autoon...
Mies syö filepihvejä ja gourmet ruokaa kun nainen vetelee lasten kanssa purkkihernekeittoa ;) :D
Missä on se raja, kuka elättää ketä?Jos mies on niin tyhmä että köyhässä perheessä on noinkin itsekäs, niin kyllä mun mielestä semmonen mies sais lähteä :D Kyllä meillä on kaikki tulot yhteisiä.. toki mies omiaan enemmän käyttää, mut pääsääntösesti, ei meillä muut joudu nälässä olemaan vaan siksi,että ollaan kotona hoitamassa lapsia :D
JOO niinpä niin ukko syö ja lapset jää ilman just siitähän siinä tapahtuisi mielestäsi käy jos ukko ei sua elätä niin ei sitten lapsiaan oot NAINEN
 
Suomalainen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja MIES:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen nainen:
Suomessa nainen on aina ykkönen ja ko. tapauksessa minä päätän, mitä rahoilla tehdään. Todennäköisesti hoidan omaisuuttamme kotoa käsin pohtien sijoituksia.
täälä on usein arvosteltu köyhiä ja nyt kun luen elätämisestä kirjoitettuja juttuja niin taitaa näitä todellisia sosiaalipummeja sitten olla paljon eli kaikki parisuhteessa elävät NAISET
Ilman minua mieheni olisi työtön juoppo. Nyt hän on varakas ja hyvässä asemassa. Näin se menee, kun nainen päättää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Suomalainen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja MIES:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen nainen:
Suomessa nainen on aina ykkönen ja ko. tapauksessa minä päätän, mitä rahoilla tehdään. Todennäköisesti hoidan omaisuuttamme kotoa käsin pohtien sijoituksia.
täälä on usein arvosteltu köyhiä ja nyt kun luen elätämisestä kirjoitettuja juttuja niin taitaa näitä todellisia sosiaalipummeja sitten olla paljon eli kaikki parisuhteessa elävät NAISET
Ilman minua mieheni olisi työtön juoppo. Nyt hän on varakas ja hyvässä asemassa. Näin se menee, kun nainen päättää.
Sä oot mun virtuaalipersoona ja "alter ego"(vai mikä se nyt on):D
 
Elättääpä nytkin ilman lottovoittoakin.

Kyllä tämä kotiäitiys työstä käy. Miehen mielestä pelkkä lasten vahtiminen ilman kotitöitä on niin rankkaa, että kun joskus harvoin tahdon käydä vaikka kaupungilla, niin sitäkin "lomaa" pitää anoa erikseen ja tuoda vielä "palkkaa" =suklaata, että toipuu semmosesta kolmen-neljän tunnin rupeamasta.
 

Yhteistyössä