JOS LUOTTOTIEDOISSA MERKINTÄ, SAAKO ASUNNON VUOKRALLE?

  • Viestiketjun aloittaja Hermostunut
  • Ensimmäinen viesti
Hermostunut
Miehelläni on merkintä luottotiedoissa, minulla ei ole.
Saammeko yhteisen asunnon vuokralle?
Vai vaikuttaako miehen merkintä minuunkin siten, että on turha haaveilla yhteisestä vuokra-asunnosta (yhdessä siis maksettais vuokrakin).
 
A shadieeyah
saa
(jotkut väittää et vvo muka vaatis suurempaa takuu vuokraa jos luottotiedoton hakee mut kyl meiltä pyydettiin ihan normaali takuu ja mulla on ne mustat paperit).
 
Hermostunut
Mä olen jo miettinyt eroa sen vuoksi, että ukko ryssiny laskujensa kanssa.
Vi*uttaa, että aikuinen ihminen ei ole osannut hoitaa asioitaan ja siten sotkee minutkin mukaan siihen paskaan. (Jos siis meinaamme yhdessä asua ja elää )
 
Hermostunut
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
saa
(jotkut väittää et vvo muka vaatis suurempaa takuu vuokraa jos luottotiedoton hakee mut kyl meiltä pyydettiin ihan normaali takuu ja mulla on ne mustat paperit).
VVO:lta ollaankin hakemassa asuntoa, voihan olla et täälläpäin tiukempaa. :(
 
höpötiitti
Riippuu todellakin firmasta (esim. Satolta turha kokeilla), joillakin ei taas mitään ongelmaa, toiset vaatii enemmän takuuvuokraa. Meillä kaupungin asunto ollut muutamassa kaupungissa ja ollaan siis saatu vaikka kummallakin merkintä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hermostunut:
Mä olen jo miettinyt eroa sen vuoksi, että ukko ryssiny laskujensa kanssa.
Vi*uttaa, että aikuinen ihminen ei ole osannut hoitaa asioitaan ja siten sotkee minutkin mukaan siihen paskaan. (Jos siis meinaamme yhdessä asua ja elää )
Höh,sinähän s oot ittes sotkenut semmoseen paskaan,jos oot kuitenki halukas muuttamaan ihmisen kanssa yhteen jolla luottotiedois merkintä.Kaupungilta yleensä saa asunnon vaikka olis,monet yksityiset tarkistaa..
 
Hermostunut
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hermostunut:
Haukuin miehen ihan pystyyn. En vaan jaksa enää. Että minäkin kärsin joka ikisessä asiassa hänen mokailuistaan ja välinpitämättömyydestään.
Omat on luottonsa :headwall:
Mutta vaikuttaa meidän yhteiseen elämäämme. Jos sitä siis jatkamme.
Esim. talolainasta turha haaveilla. Mies valehdellut mulle jo usean kuukauden ajan, vasta hetki sitten paljastui tämä totuus.
Miksi pitäisi silitellä päätä? Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi maksunsa hoitaa.
 
Hermostunut
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Minä en ainakaan tuollasen valehtelijan kanssa ettis minkäännäköstä yhteistä asuntoa.
Sanopa muuta. :(
Toisaalta on vaikeaa jättää taakse yhteiset vuodet, kuitenkin rakas ihminen, joka on kyllä menettänyt luottamuksensa totaalisesti. Taas. :(
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Hermostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Minä en ainakaan tuollasen valehtelijan kanssa ettis minkäännäköstä yhteistä asuntoa.
Sanopa muuta. :(
Toisaalta on vaikeaa jättää taakse yhteiset vuodet, kuitenkin rakas ihminen, joka on kyllä menettänyt luottamuksensa totaalisesti. Taas. :(
Asutteko te tällä hetkellä yhdessä ja etsitte uutta asuntoa, vai asutteko erillään?
 
Hermostunut
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hermostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Minä en ainakaan tuollasen valehtelijan kanssa ettis minkäännäköstä yhteistä asuntoa.
Sanopa muuta. :(
Toisaalta on vaikeaa jättää taakse yhteiset vuodet, kuitenkin rakas ihminen, joka on kyllä menettänyt luottamuksensa totaalisesti. Taas. :(
Asutteko te tällä hetkellä yhdessä ja etsitte uutta asuntoa, vai asutteko erillään?
Uutta asuntoa etsimme.
 
Hermostunut
Alkuperäinen kirjoittaja Hermostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hermostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Minä en ainakaan tuollasen valehtelijan kanssa ettis minkäännäköstä yhteistä asuntoa.
Sanopa muuta. :(
Toisaalta on vaikeaa jättää taakse yhteiset vuodet, kuitenkin rakas ihminen, joka on kyllä menettänyt luottamuksensa totaalisesti. Taas. :(
Asutteko te tällä hetkellä yhdessä ja etsitte uutta asuntoa, vai asutteko erillään?
Uutta asuntoa etsimme.
Meillä siis erilliset asunnot, mutta mies majaillut viime ajat mun luona enimmäkseen. Eli virallisesti yhteistä asuntoa haetaan.
 
noh noh
kaikki me virheitä tehhää...meillä on talolaina...sillon isännällä puhtaat paperit ja mulla oli häiriömerkintä.minä kotona ja isännällä vakkari työpaikka.ei se elämä niihi papereihi kaadu. ei meillä ainakaa:)
 
huhhuh
Just, no sinuna en muuttais ihan vielä. Sano sille miehelle, ettet voi luottaa häneen, etkä halua, että muutatte yhteen. Vasta sitten, kun mies on osoittanut, että osaa hoitaa raha-asiansa kunnolla.
 
hermostunut
Alkuperäinen kirjoittaja noh noh:
kaikki me virheitä tehhää...meillä on talolaina...sillon isännällä puhtaat paperit ja mulla oli häiriömerkintä.minä kotona ja isännällä vakkari työpaikka.ei se elämä niihi papereihi kaadu. ei meillä ainakaa:)
miehellä vakkarityö, merkintä tiedoissa vuoteen 2011 asti.
mulla ei vakituista työtä, mut eipä oo maksuhäiriöitäkään.
ja lohduttavaa tietysti, jos elämä voisi jatkuakin tuosta maksusta huolimatta, olen vain niin epäileväinen.
oli niin suuret haaveet.:(
 
huhhuh
Se on kyllä tosi, että virheitä tekee jokainen, mutta kannattaa tosissaan miettiä, pystytkö luottamaan mieheen, ei siis tuon maksuhäiriö-homman takia vaan sen vuoksi, että valehteli sinulle. Nyt täytyy mennä nukkumaan, voimia!
 
mun kamuni osti äijän kans omakoti talon, sitä ennen hoiti äijän raha-asiat kuntoon.on merkintöjä muutama.
nykyään emäntä istuu kirstun päällä ja hoitaa raha asioita ja ihan onnelllisia tuntuvat olevan vaikka on merkintöjä miehellä.... :)
 

Yhteistyössä