Jos lembibändilläsi olisi keikka lapsen syntymäpäivänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arkipäivä olisi... Juhlat kuitenkin tod.näk. toisena päivänä...

No jos juhlia ei pidettäisi samana päivänä vaikkei keikkaa olisikaan niin menisin.
Lapsi ei ymmärrä että täyttää juuri sinä päivänä 2v ja ei varmaan isompikaan lapsi siitä suuttuisi, siis jos juhlat ei silloin ole!
Se juhlapäivähän lapsille tärkein on =)

Juurikin näin, ei se lapsi perusta päivän päälle vaan tärkeintä on juhla, lahjat ja vieraat.

No kyllä menisin. Pitäisin juhlat toisena päivänä ja onnittelisin ja antaisin lahjan joko syntymäpäivää edeltävänä iltana tai aamulla. 2vee ei varmaankaan ymmärrä syntymäpäivästä niin paljoa, että osaisi loukkaantua siitä, että äiti ei ole kotona. Ja juhlathan hän saisi jokatapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja hahhah:
Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi ja asiat tärkeysjärjestykseen:
Alkuperäinen kirjoittaja sä et pääse koskaan mihkään:
Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi ja asiat tärkeysjärjestykseen:
NO EN TODELLAKAAN MENISI!

Kuinka monta kertaa lapsesi täyttää 2v.???

yhdet synttärit sinne tai tänne. synttärit on joka vuosi. Harvemmin niitä ulkolaisia bändejä Suomeen tulee mitä fanittaa.

yhdet synttärit sinne tänne? No kylläminä "fanitan" enemmän lastani kuin mitään muuta.

Joillakin on muutakin elämää.

Minä olen nyt oikeasti hämmästynyt. Jos haluat olla lapsesi syntymäpäivänä, tärkeänä juhlapäivänä, paikalla. Tarkoittaako se sitä että minulla ei ole muuta elämää?? Herranenaika, vuodessa kun on paaaaaljon muitakin päiviä.

Menisin! Meillä harvoin juhlitaan muutenkaan lapsen syntymäpäivää juuri "sinä oikeana päivänä". Eikä meillä edes isommat lapset mitenkään loukkaantuisi vaikka juhlia joko ennenaikaistettaisiin, tai pidettäisiin myöhimmin. Pääasia että juhlat juhlitaan, ei niinkään se päivä:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menisin! Meillä harvoin juhlitaan muutenkaan lapsen syntymäpäivää juuri "sinä oikeana päivänä". Eikä meillä edes isommat lapset mitenkään loukkaantuisi vaikka juhlia joko ennenaikaistettaisiin, tai pidettäisiin myöhimmin. Pääasia että juhlat juhlitaan, ei niinkään se päivä:D

peesaan

Kuinkahan traumatisoitunut toi meitin Peto oikein onkaan, kun jätkä juuri täytti 5v ja laskeskelin että vain kaksi kertaa varsinaisena syntymäpäivänä on ollut molemmat vanhemmat paikalla (eli silloin kun syntyi ja 4v päivänä )?

Eli ihan hyvin voit lähteä keikalle.

Menisin, koska 2v ei paljon syntymäpäivistä perusta. Varsinkaan minä päivänä ne on. Ne voisi pitää vaikka viikon päästä. Onhan se tärkeää, että äitikin on onnellinen ja saa hiukan rentoutua =)

Yhteistyössä