Jos lembibändilläsi olisi keikka lapsen syntymäpäivänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...niin menisitkö keikalle? Lapsi täyttäisi 2 ja keikka olisi toisella paikkakunnalla, joten olisit poissa ainakin koko syntymäpäivän, ehkä jopa seuraavan yön?

Minä en ole aikoihin käynyt keikalla, enkä kyllä ihan äkkiä keski mikä bändi saisi minua lähtemään kovinkaan kauaksi kotoa. Jos ylipäätään lähtemään.
Mutta jos sellainen tulisi, voisin mennäkin.
Itse en usko, että vielä 2-vuotiaalle itselleen se syntymäpäivä on niin merkityksellinen (toki varmaan nauttii asiasta) tai ainakaan niin merkityksellinen etteikö sitä voisi viettää toisena päivänä.

Mulle ei tod. näköisesti olis mikään bändi niin tärkeä, mut tiedän että miehelle voisi hyvinkin olla.. oon sitä mieltä että jos todella haluat nähdä bändin niin mene ihmeessä ja hyvällä omatunnolla. Juhlikaa syntymäpäiviä kunnolla edellisenä tai sitä seuraavana päivänä. Tuskin lapsen syntymäpäivät siitä pilalle menee, ei minullekaan lapsena ole arkisin kemuja järjestetty, aina ne oli viikonlopulle suunniteltu vaikka toki OIKEENA syntymäpäivänä sain perheeltäni lahjan ja onnittelut, -vieraat ja kakku odotti viikonloppua.

Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi ja asiat tärkeysjärjestykseen:
NO EN TODELLAKAAN MENISI!

Kuinka monta kertaa lapsesi täyttää 2v.???

yhdet synttärit sinne tai tänne. synttärit on joka vuosi. Harvemmin niitä ulkolaisia bändejä Suomeen tulee mitä fanittaa.

Menisin tyrä rytkyen, tosiaan synttäreitä harvemmin vietetään keskellä viikkoa eli ainakin meillä ne siirtyy viikonloppuun.
Meillä on jopa vietetty joulua 23 päivä kun ei huvittanut odottaa päivää. Turha laitella itselleen typeriä rajoituksia tai antaa kenenkään muunkaan niitä sanella.

Alkuperäinen kirjoittaja sä et pääse koskaan mihkään:

yhdet synttärit sinne tai tänne. synttärit on joka vuosi. Harvemmin niitä ulkolaisia bändejä Suomeen tulee mitä fanittaa.

yhdet synttärit sinne tänne? No kylläminä "fanitan" enemmän lastani kuin mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja sä et pääse koskaan mihkään:

yhdet synttärit sinne tänne? No kylläminä "fanitan" enemmän lastani kuin mitään muuta.

Joillakin on muutakin elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arkipäivä olisi... Juhlat kuitenkin tod.näk. toisena päivänä...

No jos juhlia ei pidettäisi samana päivänä vaikkei keikkaa olisikaan niin menisin.
Lapsi ei ymmärrä että täyttää juuri sinä päivänä 2v ja ei varmaan isompikaan lapsi siitä suuttuisi, siis jos juhlat ei silloin ole!
Se juhlapäivähän lapsille tärkein on =)

Mielestäni 2 vuotias on niin pieni, ettei tosiaan tajua et koska se virallinen synttäripäivä on! Eli itse menisin keikalle, ja sitten vaikka seuraavana päivänä juhlisimme synttäreitä oikeen kunnolla, aamusta iltaan! Ylipäätään meillä ainakin ollut aina niin, et jos juhlapäivä sattuu arkipäivälle, niin ei sitä silloin sen kummemmin juhlita, juhlat vasta viikonloppuna sitten kun on koko perheellä yhteistä aikaa ja vieraitakin kutsutaan! Eikä meidän lapsille tästä ainakaan mitään patoumia ole tullut! Ja 2 vuotias nyt ei asiaa vielä edes tajua!

Yhteistyössä