K
kuisteillä
Vieras
Lapselle laitan ehdottomasti mukaan! Samoin jos itse menen tai vaikka koko perheellä niin otan omat lakanat sun muut mukaan.
En kehtais kyläpaikkaan niin paljo pyykkiä jättää jos en omia mukaan ottas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En, eka kertaa kuulinkin ko. tavasta täällä palstalla joskus.
Mä kokisin jotenkin loukkaavanakin jos meille tultais omien lakanoiden kanssa.
Viimeksi kun tästä aiheesta oli ketju tultiin sihen tulokseen että tässä tavassa on ihan selkeästi alueellisia eroja.
Alkuperäinen kirjoittaja kuisteillä;22286794:Meillä esim on kahdeksan henkinen perhe, en missään nimessä kehtais edes mummolaan mennä niin ettei omia mukana! Enkä tykkää jos meille tullaan niin ettei omia ole mukana... mutta tietenki annan käyttöön omiani.Turhauttavaa pestä esim viiden ihmisen liinavaatteet yhden yön jäliltä.
Riippuu paikasta, mummoloihin ei oteta mukaan, mutta jos jonnekkin muualle mennään niin otetaan mukaan lakanat ja pyyhkeet.
Varmaan kohteliaisuutta tai näin mulle on tavat opetettu et ei ole kohteliasta jättää jälkeen hirveetä pyykki määrää. Mummolat taas on melkein kun kotona ois.
En mäkään ilkeäisi suurperheen pyykkejä jättää, mutta kolmen henkilön pyyhkeet ja lakanat ilkeän. Toisaalta taas, minusta on kohteliasta, että isäntäperhe vieraanvaraisuudessaan tarjoaa lakanat ja pyyhkeet.