Jos et harrasta seksiä, ajeletko silti karvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännä juttu tää, et moni ilmeisesti ajattelee, ettei karvoja tai alapäätä muutenkaan tarvii pestä. Ajelee pois vaan, siilähän se sit puhdistuu.:D

Joo. :O On tosi jännä. :O Mulle kyllä opetettiin ihan ennen kouluikää jo nää hygienian perusteet, alakerta pestään kerran päivässä, kädet monta kertaa ja naama ja hampaat ainakin sen kerran päivässä. Ilmeisesti kaikki ei sitten osaa pestä. :( Mutta siis ajaako nää samat ihmiset sitten tukankin pois? Haisemaanhan sekin alkaa jos ei sitäkään osaa pestä.

[QUOTE="vieras";22828359]Kun jätän ajamatta, niin pelkään, että loukkaannun tai sairastun ja joudun sairaalaan hoidettavaksi kauhea puska jalkovälissä :D.[/QUOTE]

Voin kertoa sinulle että päivystyspolin henkilökunnan pienin murhe on potilaan jalkovälin puska.

Joo. :O On tosi jännä. :O Mulle kyllä opetettiin ihan ennen kouluikää jo nää hygienian perusteet, alakerta pestään kerran päivässä, kädet monta kertaa ja naama ja hampaat ainakin sen kerran päivässä. Ilmeisesti kaikki ei sitten osaa pestä. :( Mutta siis ajaako nää samat ihmiset sitten tukankin pois? Haisemaanhan sekin alkaa jos ei sitäkään osaa pestä.

Tuota samaa minäkin mietin, ovatko he kaljuja yläpäästäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22828442:
Tuota samaa minäkin mietin, ovatko he kaljuja yläpäästäänkin.

No mulla ei yläpäästä tuu menkkaverta tai valkovuotoa, kakasta puhumattakaan. On se vaan mukavampi olla ilman niitä karvoja, pyyhkiminenkin on ikäänkuin vaivattomampaa. Suuseksikin tuntuu kivemmalta :)

[QUOTE="vieras";22828453]No mulla ei yläpäästä tuu menkkaverta tai valkovuotoa, kakasta puhumattakaan. On se vaan mukavampi olla ilman niitä karvoja, pyyhkiminenkin on ikäänkuin vaivattomampaa. Suuseksikin tuntuu kivemmalta :)[/QUOTE]

Ei minullakaan päästä menkat valu ja valkovuotoa ei valu edes alapäästä. Silti olen pessyt hiukseni jonkun kerran viikossa läpi elämäni.

Mahtaa sulla tukka olla hirveessä kunnossa kun pään vuotojen puuttumisesta ilahtuneena et ole koskaan hiuksiasi pessyt, hyh.

Oikeestihan niiden karvojen kanssa on hygieenisempää, kun ehkäisevät tulehduksia ja alapää "tuulettuu" paremmin, kun alushousut eivät painu suoraan ihoa vasten. Mutta silti henkilökohtaisesti koen oloni siistimmäksi ja raikkaammaksi ilman karvoitusta, joten ajelen kaiken pois.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22828469:
Ei minullakaan päästä menkat valu ja valkovuotoa ei valu edes alapäästä. Silti olen pessyt hiukseni jonkun kerran viikossa läpi elämäni.

Mahtaa sulla tukka olla hirveessä kunnossa kun pään vuotojen puuttumisesta ilahtuneena et ole koskaan hiuksiasi pessyt, hyh.

:laugh:

Toki pesen aamuin illoin, mutta käyn myöskin kysella n. 10 kertaa päivässä. Alkaisi karvat haisemaan. Mitä jos sinä vanha akka kokeilisit ajella tupsuasi, voisit ihastua tulokseen. ;)

En ajele tupsuani, tupsu on niin kiva. Kerran pari nuorena kokeilin, oli inha piikkisiili kohta housuissani.

Ja kylläpä on nuorella posliinivitulla itsetuntokin vissiin tippunut karvojen myötä kun ei muuta enää keksi kuin akotella minulle :D Tuntuuko nyt paremmalta ja vahvemmalta olo kun edes syntymävuosi on "parempi" kuin minulla?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22828433:
Voin kertoa sinulle että päivystyspolin henkilökunnan pienin murhe on potilaan jalkovälin puska.

:D Meillä kulkee ajatukset niin samaa reittiä. :D Juuri tuota mäkin sanoin. En koskaan muista kenenkään päivystyksestä kommentoineen, että "potilaalla säären avomurtuma, jää odottamaan leikkausta, kipulääkityksenä xx, ON MUUTEN HIRVEÄ MAJAVA MUUTTANUT JALKAVÄLIIN ASUMAAN!"

[QUOTE="vieras";22828504]Oikeestihan niiden karvojen kanssa on hygieenisempää, kun ehkäisevät tulehduksia ja alapää "tuulettuu" paremmin, kun alushousut eivät painu suoraan ihoa vasten. Mutta silti henkilökohtaisesti koen oloni siistimmäksi ja raikkaammaksi ilman karvoitusta, joten ajelen kaiken pois.[/QUOTE]

Tiedä tuosta, mulla ei ole ollut koskaan edes hiivaa, vaikka oon jo teinistä asti ajellut karvat pois :) Mulla on myös raikas olo, osittain ehkä juuri tuon karvattomuuden vuoksi. Jokainen kuitenkin kasvattakoon sellaisen pehkon kuin tahtoo.

[QUOTE="vieras";22828523]Tiedä tuosta, mulla ei ole ollut koskaan edes hiivaa, vaikka oon jo teinistä asti ajellut karvat pois :) Mulla on myös raikas olo, osittain ehkä juuri tuon karvattomuuden vuoksi. Jokainen kuitenkin kasvattakoon sellaisen pehkon kuin tahtoo.[/QUOTE]
Ei mullakaan ole ikinä ollut mitään tulehduksia, vaikka karvat ajelenkin pois, mutta kyllähän niiden tarkoitus on estää bakteerien pääsy limakalvoille. :)

[QUOTE="eee";22828387]Niinpä. ;) Jos se loppuelämäni unelmien mies on, niin mitä sitä turhaan odottelemaan, pöksyihin vaan![/QUOTE]

Joo mutta mies joka MUUTEN olisi sinun unelmiesi mies mutta joka sitten skippaakin sinut yli laidan kun huomaa että jalkovälissä on PUSKA, ei ole mikään unelmien mies!

Tosi mies raivaa tiensä perille vaikka vastassa olisi millaista pöheikköä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22828586:
Joo mutta mies joka MUUTEN olisi sinun unelmiesi mies mutta joka sitten skippaakin sinut yli laidan kun huomaa että jalkovälissä on PUSKA, ei ole mikään unelmien mies!

Kaikki ei tykkää tosimiehistä.

:D Meillä kulkee ajatukset niin samaa reittiä. :D Juuri tuota mäkin sanoin. En koskaan muista kenenkään päivystyksestä kommentoineen, että "potilaalla säären avomurtuma, jää odottamaan leikkausta, kipulääkityksenä xx, ON MUUTEN HIRVEÄ MAJAVA MUUTTANUT JALKAVÄLIIN ASUMAAN!"

"Potilas tuodaan päivystyspolille, sydäninfarkti ja kammiovärinässä. Elvytys aloitettu pienellä viiveellä, poistettu ensin HIRVEÄ PUSKA jalkovälistä."

Niinpä niin. :D

[QUOTE="vieras";22828453]No mulla ei yläpäästä tuu menkkaverta tai valkovuotoa, kakasta puhumattakaan. On se vaan mukavampi olla ilman niitä karvoja, pyyhkiminenkin on ikäänkuin vaivattomampaa. Suuseksikin tuntuu kivemmalta :)[/QUOTE]

Pyyhkiminen on helpompaa karvojen kera (kunhan ei ole älytön puska, semmone lyhyt karva on hyvä).
Muutenki mukavampi ja puhtaampi olo karvojen kera.
Mun mielestä näin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22828586:

Niinpä. Tai jos mä vaikka ajelenkin ne karvat ihan sen takia, että itselläni olisi itsevarmempi, raikkaampi ja nätimpi olo sitten tän unelmieni miehen edessä? Eihän se täydellinen mies mua tietenkään karvojen takia jättäisi panematta, kyllä mun unelmien mies on tosimies. ;)

[QUOTE="eee";22828679]Niinpä. Tai jos mä vaikka ajelenkin ne karvat ihan sen takia, että itselläni olisi itsevarmempi, raikkaampi ja nätimpi olo sitten tän unelmieni miehen edessä? Eihän se täydellinen mies mua tietenkään karvojen takia jättäisi panematta, kyllä mun unelmien mies on tosimies. ;)[/QUOTE]

Ok, no siinä tapauksessa: sheivaa pois vaan!

Mutta entäpä jos se mies ei tykkääkään täysposliinista? Sellaisiakin on. Onko tämä huomioitu?
Miten itsevarmuus tähän suhtautuu?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22829025:
Ok, no siinä tapauksessa: sheivaa pois vaan!

Mutta entäpä jos se mies ei tykkääkään täysposliinista? Sellaisiakin on. Onko tämä huomioitu?
Miten itsevarmuus tähän suhtautuu?

Olen ymmärtänyt että suurin osa naisihmisistä ajelee, tai muuten poistaa sen häpyhuulialueen karvat. Siis sieltä paljaaksi, ja sitten vasta mietitään sitä muuta aluetta, ja sen muotoa. Tai ne kaikki pois kuten itselläni.