Soittaisitko 112, jos näet parin harrastavan julkista seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En soittais poliisia, koska ei ole hätätilanne, ainoastaan junttia toimintaa.
Kylmää vettä saattaisin heittää päälle, jos sellaista olisi saatavilla :D
Ai menisinkö mukaan? Yleensä nämä julkisilla paikoilla parittelijat on jotain laitapuolen kulkijoita, joten ei kiitos. Enkä menis kyllä muutenkaan.

[QUOTE="Kukka";26820975]Eli, jos siis julkisella paikalla näet parin harrastavan seksiä, eli suihinottoa, yhdyntää jne. soittaisitko hätänumeroon?

Voit myös kertoa miksi soittaisit tai miksi et. Jos et soittaisi, puuttuisitko asiaan itse?

Oletetaan, että tässa tapauksessa pari harrastaisi seksiä hieman syrjemmässä, mutta kuitenkin niin, että heidät voi helposti nähdä. Paikalla liikkuu kaikenikäisiä ihmisiä.[/QUOTE]

Jos kello on sen verta, että lapsia on liikkeellä niin kyllä, soittaisin. Jos myöhäinen ilta, niin en. Toisten seksi ei varsinaisesti mua kiinnosta sen vertaa, että puuttuisin sen enempiä, mutta juuri se, ettei ne lapset sitä joutuis näkee.

Riippuu täysin tilanteesta.
Jos tuo tapahtuisi keskellä päivää niin julkisesti, että senoikeasti näkisi aivan kaikki (laset mukaan lukien, niin varmaan soittaisinkin (se kun on se 112 minne soitetaan jos on poliisillekin asiaa, oli kyse sitten millasesta asiasta tahansa).
Jos tapatuisi myöhään illalla/yöllä ja jossain vähän edes suojaisemmassa, niin antaisin asian olla. Saattaisin omasta fiiliksestä riippuen huikata, että "kannattaa mennä johkin syrjäsempään, kaikki näkee teidät" tms.

Jos se tapahtuisi oikeasti häiritsevästi, niin käskisin lopettaa. Jos ei mene sana perille, niin sitten voisin soittaa jos lapsia olisi näkemässä.

Jos taas jossain koiraa lenkittämässä näkisin jonkun sivummalla puskaa heiluttamassa, niin ei todellakaan =)

Riippuu tosiaan paikasta; jos tapahtuisi jossain lasten leikkipuistossa, keskellä uimarantaa tms., jossa vilisee lapsia mennen tullen, niin varmaankin soittaisin. Tai kävisin avautumassa pariskunnalle toiminnastaan. Pitää jotenkin sairas mun mielestä olla, jos lasten nähden haluaa paneskella.

Jos taas kyse olisi jostain puskapanosta esimerkiksi klo 22 aikoihin jossain, niin en soittaisi (jos siis kyseessä ei olisi raiskaus tms.).

Yhteistyössä