Asiaa alapääkarvoituksesta ja kehon karvoituksesta ylipäänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua

Vieras
En olisi koskaan uskonut että teen tästä aiheesta aloitusta mutta näin nyt näköjään tapahtuu.
Alapääkarvoituskeskustelun innoittamana päätin että pidän tipattoman tammikuun sijaan höylättömän tammikuun (vaikkakin höylätön helmikuu olisi sointunut paremmin), tänään repsahdin. Mä en yksinkertaisesti pysty olemaan kaikkine karvoineni, olen sheivannut sääret, kainalot ja alapään aina, jos kaulan alapuolella kasvaa karvoja niin olo on likainen heti suihkun jälkeenkin.
Mua ei kiinnosta pätkääkään sekään pitääkö mun mies posliinista vai ei, mä en vaan voi sietää karvoja itselläni ja ajelen kaiken pois, aina.

Ja toinen asia, joku aika sitten kävin uimahallissa ja kyyläilin siellä muiden alapäitä (=en siis kyyläämällä kyylännyt mutta en voinut olla huomaamatta), mikä homma se on että ainakin kolmella naisella oli karvat ajeltu häpykummun päältä mutta tuolla häppäreissä rehotti kamala rämeikkö, joku uusi trendikö? :O

Monet ajelee tuosta päältä ja sivuilta ja jättää "sisäpuolelle" rämeikön siksi, ettei ne karvat pursuisi pikkareista.

Ja onhan ne paljon helpompi ajaakin siitä...

Itse en ole ajellut varmaan ainakaan kuukauteen ja siltä näyttääkin...nyt kynnys ajelemiseen on entistä suurempi, kun ei tuohon puskaan pysty enää mikään höylä vaan pitäisi epämukavaan asentoon vääntäytyen saksia ensin, mikä taas tuntuu riskaabelilta. Hävettää niin, että olen alkanut vältellä seksiäkin, mutta en silti jaksa tehdä asialle mitään.

[QUOTE="eee";22888627]Kuulostaapas tosi oudolta toi sun uimahallissa bongaama uusi muoti! :D[/QUOTE]

Anopilla (50) on ollut tuo muoti melko kauan. Olen vaan huomannut saunoessamme.
Itse olen kokonaan posliini ja olen edelleenkin.

Yhteistyössä