Aikuisen naisen karvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja välillä on välillä ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hanki elämä.
Miten voi oikeasti jonkun vieraan ihmisen ihokarvat kiinnostaa?!?
Mene vaikka käyttämään sitä ajeltua alapäätäsi, niin saat jotain sisältöä köyhään elämääsi.

Miksei muuten yläpäätä ja silmiä/kulmia ajella posliiniksi kun karvat on ällöi?

Kumma juttu kun naisellinen kohta kropassa, siis pillukarvoitus, on ällöä ja rumaa. Mitä kaunista on lapsipillussa?

Tässä kiteytyy hyvin asia. Itsellä on hyvä olo, mutta karvoitus ajellaan jotta muut eivät nauraisi tai esim. arvostelisi ällöttäväksi.

No kai sitä että miksi tehdä jotain sen takia kun se muita (ehkä) häiritsee mutta ei itseään. Jotenkin tuntuu typerältä ajella karvoja vaikka itsestä ne on ihan ok niin vain sen takia että ne saattaa muita häiritä. Kun asiaa oikeesti miettiin niin häiritseekö ne muitten karvat sua? Tuskin, joten miksi sun karvat häiritsisi muita? Mutta silti ne ajellaan sen takia kun muut ei saa niitä nähdä. Jotenkin outoa :ashamed:

Joo ei, mulla ei ole tapana puunailla pitkin päivää alapäätäni, ihan perushygienia piisaa niin alapäähygieniassa noin muuten kun karvojen puhtaudessakin.

Ja kuten tuolla ylempänä totesin, karvoilla on tehtävänsä. Alapääkarvat pitää roskat sun muut ällötykset poissa pimpistä.
moikka..ei haittaa vaik on tuhero alapäässä pitkä ,,minä kuiten rakastan sitä et naisella on hyvä karvoitus pillussa,ja kun tuoksu on ihana ...!!!

Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
Palstalta olen oppinut että pimpulakarvoja ei saa ajaa pois koska ne toimii kusiohjurina. Luulis että nekin karvat alkais sitten haista!😧

Miksei muuten yläpäätä ja silmiä/kulmia ajella posliiniksi kun karvat on ällöi?

Kumma juttu kun naisellinen kohta kropassa, siis pillukarvoitus, on ällöä ja rumaa. Mitä kaunista on lapsipillussa?
Ei se oli mikään lapsipimpula vaan kalju rotta!
Tämänkin olen palstalta oppinut!🧐

Tosipuheissa, karvattomat sääret, kainalot ja pimpula tuntuvat minusta hyviltä ja hygieenisemmiltä, siksi poistan karvat.

Tosipuheissa, karvattomat sääret, kainalot ja pimpula tuntuvat minusta hyviltä ja hygieenisemmiltä, siksi poistan karvat.
Ja myös näyttävät paremmilta.

Sileä posliini on huulia vasten miellyttävämpi kuin tämä versio
meretoppenheim_custom-f67c923f4675bdfcf948d4c7f725ce32cd271f52-s1100-c50.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä