Aikuisen naisen karvat

  • Viestiketjun aloittaja välillä on välillä ei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mutta johan miehilläkin tuo pissaaminen käy eri tavalla kuin naisilla - kuten joku totesikin, naisena jäisi aina pissaa karvoihin.. siis ne on yksinkertaisesti tielläkin.
Mulla on ainakin tapana siistiä itseni vessa rissun yhteydessä, en jätä kusta mujumaan alapäähän, oli karvoja tai ei.
Ai oletko sä sen jossain mainitun ketjun "alapesen jokaisen vessakäynnin jälkeen" vastaajia :D
Joo ei, mulla ei ole tapana puunailla pitkin päivää alapäätäni, ihan perushygienia piisaa niin alapäähygieniassa noin muuten kun karvojen puhtaudessakin.

Ja kuten tuolla ylempänä totesin, karvoilla on tehtävänsä. Alapääkarvat pitää roskat sun muut ällötykset poissa pimpistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mutta johan miehilläkin tuo pissaaminen käy eri tavalla kuin naisilla - kuten joku totesikin, naisena jäisi aina pissaa karvoihin.. siis ne on yksinkertaisesti tielläkin.
Mulla on ainakin tapana siistiä itseni vessa rissun yhteydessä, en jätä kusta mujumaan alapäähän, oli karvoja tai ei.
Ai oletko sä sen jossain mainitun ketjun "alapesen jokaisen vessakäynnin jälkeen" vastaajia :D
Joo ei, mulla ei ole tapana puunailla pitkin päivää alapäätäni, ihan perushygienia piisaa niin alapäähygieniassa noin muuten kun karvojen puhtaudessakin.

Ja kuten tuolla ylempänä totesin, karvoilla on tehtävänsä. Alapääkarvat pitää roskat sun muut ällötykset poissa pimpistä.
:LOL: Sori, tuli vaan lisää näitä mielikuvia kun viidakko-nainen kulkee ilman pöksyjä kaupungilla ja roskat pysyy poissa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mitkä hiton menkkakarvat?? musta tuo alapesu menkkojen aikaan tavallista useammin on ihan kiva homma..
Sama vaikkei olis menkkojakaan, tulee oikein pahoinvointia viidakko mielikuvista :x
kerro miks vastakohtina on joko posliini tai järjetön ryheikkö? siitä välimaastosta löytyy vaihtoehtoja jokaiselle..
Jos luet ketjua tarkemmin, en mä pelkästä posliinista ole puhunut.
no mut en voi ymmärtää miks jonkun muun karvotus niin ällöttää..
Missä mä olen sanonut, että muitten karvoitus ällöttää??
:LOL: Okei, mielikuvana, mutta onneks mun ei tartte muitten naisten ajelemattomia alapäitä nähdäkään missään :D
Ei töissäkään? Etkös sä ole hoitoalalla? :)
Vähän eri asia :headwall: Ja hoitoalaan mahtuu muutakin työtä ;)
Juu niin mahtuu, itsekin hoitoalalla... Opiskeluvaiheessa sitä kuitenkin lähes jokainen näkee usemmanlaisia römpsiä ja suurin osa luonnontilassaan, mietin vaan miten hankalaa olisikaan työskennellä jos karvaiset alapäät tosissaan kuvottaisivat.

 
yks mamma
Aloitin ajella alakarvat kokonaan vasta melko myöhään (melkein 30) ensimmäistä odottaessani.
Sen jälkeen en ole antanut niiden karvojen kasvaa, vaan tykkään olla posliinina kokoajan. Nyt odotusviikkoja 28 ja kolmas raskaus. Niin, ja olen hoitoalalla.
 
röyh
Anopilla pitkät tummat säärikarvat. juhliin vetää nailonit päälle niin että tummat säärikarvat oikein painuu ihoa vasten ja jalat näyttää ihan apinan jalloilta länttää painettuine tummine karvoine. Pahan on näköinen, vaikka anoppi muuten ihana. Joo, ei nykypäivänä taideta paljoo ihokarvoja jättää ajamatta. Kyllä se on iso siisteyden ja itsestä huolehtimisen merkki.
 
ak
Alkuperäinen kirjoittaja tp:
mua ärsyttää se "kutina"/sänki kun alapään karvat alkaa kasvamaan... pitäisi ajella melkeimpä päivittäin ja sitä ei taas iho kestä.

Tietty jos kävis brasilialaisen vahauksen (tai mikä se oli) jossain suorittamassa
juuri näin mullakin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hai:
Mä en näitä karva-asioita tajua, yks tykkää ilman karvoja toine karvoilla. Mitä se muiden persettä kaivelee?

Minä en aja koska minusta ajettu pilde on ruma. Noh, mähän en sitä katsele, kerran ajoin miehen mieliksi yllärinä ja mies sanokin että yöks.

En siis aja.
Minä ajan siksi kun ite tykkään ja miehen mielipide on nam :p. Minun p on nätti karvattomanakin.
 
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja välillä on välillä ei:
Te, jotka ajatte sääri- ja kainalokarvat mutta ette alapään karvoja, niin miksi näin? Jos aikuisen naisen merkki on karvat alapäässä eikö kainalokarvat ole myös siten aikuisen naisen merkki? Ja karvattomat kainalot pikkutytön kainalot? Miksi karvaiset sääret on rumat mutta karvainen alapää ei ole ruma?

i come in peace, ei riitelyä. Kiinnostaa vaan tietää miksi nainen joka sheivaa kainalot ja sääret ei poista niitä karvoja muualta :snotty:
Tätä olen joskus myös pohtinut
 
stifler87@luukku.com
Posliini ei ole minunkaan mielestä seksikäs tai hieno.. Paljon kuumemmaksi mut saa jos naisella on pikku puska jalkojen välissä.. Viestii ja mielipiteitä voi tulla laittaan osoitteeseen stifler87@luukku.com tai smalmi@suomi24.fi

T.22v mies Tampereelta
 
miumau
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
no mix miehet ajaa sieltä posliiniksi mutta kaikki muut karvat sitten on ja pysyy?
onhan se kivempi upottaa se oma naama sinne, ku ei oo niitä karvoja... ja onhan se hygienisempää ;) hikoillessa se karvakasa kutiaa... ja haisee...

miehelle kuuluu karvat sääriin ja käsiin ja yms... musta esim jos mies ajaa kainaloista karvat, on vaan hyvä, koska sit nekää ei haise nii pahalle kuumalla ilmalla, ja onhan sinne helpompi laittaa dödöäkin... ja tietty toisen kainalossa kivampi olla ku ei oo pöheikköö


kysymyksesi oli typerä.
 
miumau
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
no mix miehet ajaa sieltä posliiniksi mutta kaikki muut karvat sitten on ja pysyy?
onhan se kivempi upottaa se oma naama sinne, ku ei oo niitä karvoja... ja onhan se hygienisempää ;) hikoillessa se karvakasa kutiaa... ja haisee...

miehelle kuuluu karvat sääriin ja käsiin ja yms... musta esim jos mies ajaa kainaloista karvat, on vaan hyvä, koska sit nekää ei haise nii pahalle kuumalla ilmalla, ja onhan sinne helpompi laittaa dödöäkin... ja tietty toisen kainalossa kivampi olla ku ei oo pöheikköö


kysymyksesi oli typerä.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Vastaan ainoastaan ap:n kysymykseen. En jaksa (ainakaan just nyt) lukea ketjua.

Hihattomassa topissa tai minihameessa esiintyminen on (ainakin Suomessa) täysin laillista eikä yleisesti ottaen herätä paheksuntaa tai huomiota, ainakaan jos ei esiinny niissä tamineissa kovin karvaisena.. Sensijaan alaosattomassa asussa esiintymisestä saattaisi esimerkiksi poliisi jossain määrin kiinnostua...
 
"Vieras"
Ihmettelen miten joku voi olla niitä sheivailematta. Mulla ainakin pitäs olla jotkut sloggipöksyt sitten jalassa, pienistä stringeistä viidakko pursuilis kyllä ulos :x :LOL:
No jos lähtökohtaisesti housujen on tarkoitus peittää ja suojata erogeeninen alue niin siinä huomataan että stringit ovat täysin turha ja väärin suunniteltu vaatekappale.
Juontavat juuret seksistymiseen.

Pillussa kuuluu olla karvat koska ne suojaavat sitä.
 
asdasad
[QUOTE="Vieras";27034542]No jos lähtökohtaisesti housujen on tarkoitus peittää ja suojata erogeeninen alue niin siinä huomataan että stringit ovat täysin turha ja väärin suunniteltu vaatekappale.
Juontavat juuret seksistymiseen.

Pillussa kuuluu olla karvat koska ne suojaavat sitä.[/QUOTE]

Suojasivat joskus vuonna 232 ekr. Jee

2012. Kelaa sitä.
 
Ajelen kainalo- ja säärikarvat lähinnä muiden ihmisten "iloksi". Talvella kun on paljon vaatetta, niin saavat nekin rehottaa aika valtoimenaan. Alapäätä en ajele yhtään mistään kuin jossain todella erikoistapauksessa, koska se kutina, joka alkaa ajelusta seuraavana päivänä on aivan helvetillinen. Posliini myös tuntuu inhottavalta, eli mikään sokerivahaus ei ole vaihtoehto. Eikä mua kiinnosta, tykkääkö miehet karvattomasta enemmän. Mun pillu, minä sen kanssa joudun elämään, ota tai jätä :D
 
vikuri
Ajelen kainalo- ja säärikarvat lähinnä muiden ihmisten "iloksi". Talvella kun on paljon vaatetta, niin saavat nekin rehottaa aika valtoimenaan. Alapäätä en ajele yhtään mistään kuin jossain todella erikoistapauksessa, koska se kutina, joka alkaa ajelusta seuraavana päivänä on aivan helvetillinen. Posliini myös tuntuu inhottavalta, eli mikään sokerivahaus ei ole vaihtoehto. Eikä mua kiinnosta, tykkääkö miehet karvattomasta enemmän. Mun pillu, minä sen kanssa joudun elämään, ota tai jätä :D
Peesi.

Joskus olen karvat pois ajanut ja kamala kutina ja näpyt tuli.

Joku tossa kirjoitti, että karvojen kanssa on inhottava pissata, kun pisu jää karvoihin. Mun mielestä taas karvattomana oli inhottava pissata, kun kusi valui ihoa pitkin ikään kuin reisien suuntaan, ja tuntui että sotkeentui joka paikka pissaan.

Jep
 

Yhteistyössä