Jorma paljastui

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löysin sen kuvankin!

two-thumbs-down.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Olipa "jorma" kuka tahansa, niin sairaus on neuropsykologisesti todennettavissa: oletettavasi jo synnynnäiseksi sekopäisyydeksi muusta(kin) kuin marista. Kts. seuraava sivu jormista:
http://www.jeesmies.com/2016/01/likainen-mielikuvitus-loytaa-kikkeleita-29-kuvaa/
Hälyttävintä tämän keskusteluryhmän "jormassa" on se, että hän näkee kikkelin niin omassa, kuin muidenkin peukalossa, kaikissa peukaloissa. Toivottavasti sinä, "jorma", olet nyt jo päässyt kunnolla suljettuun hoitolaitokseen. Peukuttele oikein ja piirtele kuntoutuksessa itsellesi suuren suuria ... tauluja. Älä missään nimessä nyt vaan jää tähän!; ja tyydy tämä sivun valmiiksi pienenä syntyneeseen peukkuun.
 
Olipa "jorma" kuka tahansa, niin sairaus on neuropsykologisesti todennettavissa: oletettavasi jo synnynnäiseksi sekopäisyydeksi muusta(kin) kuin marista. Kts. seuraava sivu jormista:
http://www.jeesmies.com/2016/01/likainen-mielikuvitus-loytaa-kikkeleita-29-kuvaa/
Hälyttävintä tämän keskusteluryhmän "jormassa" on se, että hän näkee kikkelin niin omassa, kuin muidenkin peukalossa, kaikissa peukaloissa. Toivottavasti sinä, "jorma", olet nyt jo päässyt kunnolla suljettuun hoitolaitokseen. Peukuttele oikein ja piirtele kuntoutuksessa itsellesi suuren suuria ... tauluja. Älä missään nimessä nyt vaan jää tähän!; ja tyydy tämä sivun valmiiksi pienenä syntyneeseen peukkuun.
mutku eihän noita kuvia katellessa tartte olla ees likanen mielikuvitus että näkee kikkeleitä :D noi kaikki kuvatut kohteet kun ovat peniksen mallisia...kuvaajatkin sen ovat todenneet :D

Jorman henkiseen tilaan en sensijaan kommentoi mittää ^^
 
Olipa "jorma" kuka tahansa, niin sairaus on neuropsykologisesti todennettavissa: oletettavasi jo synnynnäiseksi sekopäisyydeksi muusta(kin) kuin marista. Kts. seuraava sivu jormista:
http://www.jeesmies.com/2016/01/likainen-mielikuvitus-loytaa-kikkeleita-29-kuvaa/
Hälyttävintä tämän keskusteluryhmän "jormassa" on se, että hän näkee kikkelin niin omassa, kuin muidenkin peukalossa, kaikissa peukaloissa. Toivottavasti sinä, "jorma", olet nyt jo päässyt kunnolla suljettuun hoitolaitokseen. Peukuttele oikein ja piirtele kuntoutuksessa itsellesi suuren suuria ... tauluja. Älä missään nimessä nyt vaan jää tähän!; ja tyydy tämä sivun valmiiksi pienenä syntyneeseen peukkuun.

Asiaa :)

Tässä on peltijormien omat Jormat:

.I. ja .l.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä