V
vierailija
Vieras
Jormat, knut ja muut alapeukuttajat ilmestyivät heti Kuuloke-Eskon ilmestymisen jälkeen, joten Eskon alteregoja ovat myös peukuttelijat. Tyylikin täsmäi Eskoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jormat, knut ja muut alapeukuttajat ilmestyivät heti Kuuloke-Eskon ilmestymisen jälkeen, joten Eskon alteregoja ovat myös peukuttelijat. Tyylikin täsmäi Eskoon
Mutta kuka on Kuuloke-Esko.![]()
Toki päivystät, sokea Reetakin huomaa sen. Alkaa olla aika varmaa, että Jorma on kuuloke esko
Selkeä kiusaamistapaus. Olepa yhteydessä ylläpitoon! Jos asialle vaikka voisi tehdä jotain.
No eipä hätiä mitiä, onneksi IP-osoitteen perusteella pystytään jäljittämään, mistä suunnasta näitä viestejä pukkaa. Kunhan asianosaiset kääntyvät ylläpidon puoleenKuuloke esko reagoi niin vahvasti, että lienet sinä.
Selkeä kiusaamistapaus. Olepa yhteydessä ylläpitoon! Jos asialle vaikka voisi tehdä jotain.
Esko on kato nii hyvä ihminen sisimmässään et kun ton luuserin koko elämä on tääl, ni annan sen tumputtaa kaikes rauhas
Luuseri varoo sit ettei näppiksilles mee tahmaa![]()
Kuuloke esko reagoi niin vahvasti, että lienet sinä.
Niin onkin, mutta eihän me kerrota sitä kelleenJorma(t) on @Äkäinen Hra Majuri![]()
Niin onkin, mutta eihän me kerrota sitä kelleen![]()
Niin onkin, mutta eihän me kerrota sitä kelleen![]()
No eipä hätiä mitiä, onneksi IP-osoitteen perusteella pystytään jäljittämään, mistä suunnasta näitä viestejä pukkaa. Kunhan asianosaiset kääntyvät ylläpidon puoleen![]()
Sulla menee jo vainoharhan puolelle, ystävä hyväNoin yleisesti, itse käytän aina freedomea, eli eipä pysty, tämä viesti tulee japanista. Koitappas selvittää![]()
Jormat, knut ja muut alapeukuttajat ilmestyivät heti Kuuloke-Eskon ilmestymisen jälkeen, joten Eskon alteregoja ovat myös peukuttelijat. Tyylikin täsmäi Eskoon
Epekmä tiiän oikeesti kuka Jorma on ja ei oo esko tai echo tai majuri...arvasin tänään mutta en kerro, saa herra itse tulla kaapista ulos!!![]()