Jorma paljastui

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jormat, knut ja muut alapeukuttajat ilmestyivät heti Kuuloke-Eskon ilmestymisen jälkeen, joten Eskon alteregoja ovat myös peukuttelijat. Tyylikin täsmäi Eskoon
 
Jormat, knut ja muut alapeukuttajat ilmestyivät heti Kuuloke-Eskon ilmestymisen jälkeen, joten Eskon alteregoja ovat myös peukuttelijat. Tyylikin täsmäi Eskoon

LOL-With-Emoji.jpg

Koettakaas jo päättää. Välil Echo on Jorma ja nyt mä, he he

ps Esko on ollu syyskuust alkaen tääl, eli teorias ei täsmää senkään puolesta.

pps Eskol on duuni ja harrastuksii muual qu koneen ääres (ottaisit mallii minusta (y) )
 
Mutta kuka on Kuuloke-Esko. :eek:

Esko on Esko vaik voissa paistais :) Eikä Eskol tosiaa oo mitään syytä pitää muita nikkei

Esko on siviilissäki aika suorasukane öykkärei, huijarei, valehtelijoi ym paskoi kohtaan

Ny Esko on suututtanu yhen sellasen mustiksen, se ol ny katkera, nii katkera, kas tää luuseri harmaana (vellihousuna) täss alla:

Toki päivystät, sokea Reetakin huomaa sen. Alkaa olla aika varmaa, että Jorma on kuuloke esko
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Kuuloke esko reagoi niin vahvasti, että lienet sinä.
No eipä hätiä mitiä, onneksi IP-osoitteen perusteella pystytään jäljittämään, mistä suunnasta näitä viestejä pukkaa. Kunhan asianosaiset kääntyvät ylläpidon puoleen (y)
 

Yhteistyössä