Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Väsyttääkin. Meen nukkumaan ja haaveilen, et oisit täällä. Mun kanssa samassa vuoteessa ilman vaatteita. Voitais sopia, ettei mitään tapahdu. Sit voisin vaan painautua hellästi sua vasten ja tunnustella, miltä iho tuntuu iholla. 🥰😚
 
Me pystyttäis kyllä. Jos sais koskea ja suukotella minne tahansa muualle mut ei sinne. Se kiinnostais mua kyllä enemmän kuin mikään. Tai miettii, et miten tollanen pitkittäminen vaikuttais kaikkeen, haluihin yms.
 
Ja kyllä, minun pitäisi jo ymmärtää olla vaivaamatta itseäni näillä yksityiskohdilla kun laajan kuvan hallinta on erittäin paljon oleellisempaa, mutta kun se ei ole niin helppoa. En ymmärrä itsekään miten tämä toimii.
 

Yhteistyössä