joo synnytin.......

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Kiitos kaikille:)

Soitimme, se voi olla jooko se TAAS alkaa tai sitten, kun tutkittiin tänään niin verta tuli, mutta pitää seuraata, miten vauva liiku, supistukset ja muuta. Jos jotain sinne vaan saa tulla... No odotetaan kotona katotaan, mikä on tilanne, mikä se oli sitten

Neilee harmaana
Kiitos kaikille:)

Soitimme, se voi olla jooko se TAAS alkaa tai sitten, kun tutkittiin tänään niin verta tuli, mutta pitää seuraata, miten vauva liiku, supistukset ja muuta. Jos jotain sinne vaan saa tulla... No odotetaan kotona katotaan, mikä on tilanne, mikä se oli sitten
Tsemppiä ja onnea matkaan! Jos vettä tulee vielä niin lähtekää, sun paikka ois mun mielestä ihan selvästi jo sairaalassa odottamassa, että synnytys käynnistyy tai se pitäisi käynnistää, koska olet noin kipeä, etkä saa nukuttua. Paljon voimia toivotan! Oot jaksanut pysyä kuitenkin hyvällä mielellä, mikä on hienoa, aika moni ei olisi jaksanut.

"Eukko"
Tuli mielikuva, jossa kätilöt ynnä muu synnärin hölökunta lukevat Mitäs nyttiä Venakon lähdettyä ja odottavat mitä hän seuraavaksi kirjoittaa palstalle :LOL: Mutta on sulla kyllä ap suhteeton tuo synnytys :( Voimia vaan kovasti!

• Tykkää
Reactions: Salla07
"Eukko"
Ei ole kuule mitään mielihaluja mennä sellaiseen paikkaan, saati hyväksy tuollaista kielenkäyttöä. Taidat olla itsekin ryssä?
Itse ryssittelet ja sitten jeesustelet toisten kielenkäyttöä. Onko pakko ängetä näihin ketjuihin? Onneksi toisilla on taito hypätä sellaisten ketjujen yli, jotka eivät kiinnosta. Terv. ei ryssä vaan persjalakane akka Pohojois-Pohojanmaalta

• Tykkää
Reactions: kana
mulla tuli aamulla limatulppa ja hieman sen jälkeen lorahti pöksyt kunnolla märäksi ja sitten noin tunti ja loput vedet lorisi molempia kinttuja pitkin ja kouvolasta porvooseen ambulanssilla sairaalaan,sairaalassa oltiin noin klo10.30 ja tyttö oli maailmassa klo 11.15
eli en osaa tollaseen tihkuttavaan vuotoon kyllä kommentoida mutta mielettömästi voimia nyt koitokseen

"vieras"
Voiko todella iso vauva aiheuttaa turvotuksen? Mulla oli yhtä paha turvotus kuin aloittajalla ja vauva oli liki 5 kg. Oli myös kovat liitoskivut jne. Leikattiin 40+6 synnytyksen jo käynnistyttyä. Turvotus kesti vielä 5 viikkoa syntymästä. Mutta siis ei noin kova turvotus ja liitoskivut ja supistelut ole aihe käynnistykselle. Mutta toi lapsivesijuttu ja aukiolojuttu on sellaisia, että tosi outoa, että lähetettiin kotiin.

Yhteistyössä