joo synnytin.......

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Tintti"
Alkaa varmaan jo pahasti ottamaan päähän.

Sinne täytyy oikeasti olla kovana. Siskolla oli aikoinaan aika samanlainen tilanne, viikkoja jo lähemmäs 42. Eikä millään ottaneet käynnistykseen. Iso vauva, pieni äiti. Siskon mies sitten soitti ylilääkärille ja vaatimalla vaati, että nyt on jotain tehtävä, jopa vähän uhkaili. Jos vauvalle olisi jotain käynyt, olisi aika iso meteli nostettu.

Ottivat sitten samantien sisälle, käynnistelivät, mutta päätyi lopulta hätäsectioon, koska vauva niin iso, ettei olisi alakautta mahtunut.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta tiukalle meni.

Itse olen menettänyt lapseni tuon sairaalan hoitovirheen takia.(en kylläkään synnytyksessä) Ehkä siksi omissa synnytyksissäni en ole joutunut minkäänlaiseen pompotukseen, vaan kaikki on hoidettu hyvin ja ajallaan.
 
"outolintu"
Tulee kyllä pahat ennakkoaavistukset su synnytyksestä. Yliajalla, oireilet, mitä ilmeisimmin kookas lapsi on sokerivauva kun olet popsinutkin ties mitä huoletta. Synnytys kun käynnistyy, uuvutat itsesi avautumisvaiheessa, ponnistusvaiheessa joko revitään imukupilla tai kiiruhdetaan hätäsektioon. Joudutte olemaan sairaalassa hieman pidempään toipumassa. Tämä siis mitä tule mieleen kun noin viivyttelevät kanssasi :( Toivottavasit näi ei käy.
 
juhs
Kurjaa, että sulla tuollaisia kokemuksia. Itse synnyttänyt Tyksissä kaksi kolmesta lapsestamme ja mulla pelkästään positiivisia kokemuksia. Kuopuksen tosin synnytin (polikliinisesti) v. 2007, joten en tiedä, josko tilanne on muuttunut tässä vuosien varrella.

Tsemppiä! :hug:
 
hhhhhhhh
[QUOTE="vieras";25859277]En kyllä käsitä miksei Milanna pidä kännykkää mukana ja laita tilannepäivitystä. Tämä on jotenkin ihan epäkohteliasta, kun ei tiedä missä mennään.[/QUOTE]

Ihan totta! ei oo ollenkaa kiva olla näin jännityksessä! mitää saa tehtyäkää, hyvä ku lapsille ruoan syötettyä tässä ressatessa..
 
Mun kaveri on just TYKSissä, pitäiskö mun pyytää sitä käymään katsomassa löytyykö Milannaa? :D
Tottakai pitäisi :D

Mullakin on vapaapäivä. Voisin hyvin käväistä Tyksissä, vetää työvaatteet niskaan, ja kukaan ei kyseenalaistaisi läsnäoloani synnärillä & lapsivuodeosastoilla...mutta oon kyllä liian laiska toteuttaakseni kyyläysreissun. Ja sehän vasta ketuttaisi jos tietäisin, mutten saisi kertoa :D
 
hhhhhhhhhh
Ei mutta minä ainakin olen vilpittömästi huolissaan ja en ikinä haluais moista pompottelua omassa synnytyksessä! Ja jos vauvalle sattuis vielä jotain.. Syntyis jo milannan vauva..

No eiköhän tässä ole aikalailla kaikki oottelijat oottele että tulee ilmoittamaan että synnytys meni hyvin ja molemmat voipi hyvin..Kyhllähän synnytyksen toivoo menevän kaikilta hyvin, jopa vähän ärsytyksen tunnetta aiheuttavalta savannaltakin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: petite

Yhteistyössä