Kakka?SIIS APUA:O
Kävin vessassa ja mulla jotain ruskea sieltä on tullut? Mikä se on, joku ruskea valkovuoto, melkein musta? WTF?
Tsemppiä ja onnea matkaan! Jos vettä tulee vielä niin lähtekää, sun paikka ois mun mielestä ihan selvästi jo sairaalassa odottamassa, että synnytys käynnistyy tai se pitäisi käynnistää, koska olet noin kipeä, etkä saa nukuttua. Paljon voimia toivotan! Oot jaksanut pysyä kuitenkin hyvällä mielellä, mikä on hienoa, aika moni ei olisi jaksanut.Kiitos kaikille
Soitimme, se voi olla jooko se TAAS alkaa tai sitten, kun tutkittiin tänään niin verta tuli, mutta pitää seuraata, miten vauva liiku, supistukset ja muuta. Jos jotain sinne vaan saa tulla... No odotetaan kotona katotaan, mikä on tilanne, mikä se oli sitten
Niin justNo niin, koita huomenna jo jäädä sairaalaan. Voimia!
Itse ryssittelet ja sitten jeesustelet toisten kielenkäyttöä. Onko pakko ängetä näihin ketjuihin? Onneksi toisilla on taito hypätä sellaisten ketjujen yli, jotka eivät kiinnosta. Terv. ei ryssä vaan persjalakane akka Pohojois-PohojanmaaltaEi ole kuule mitään mielihaluja mennä sellaiseen paikkaan, saati hyväksy tuollaista kielenkäyttöä. Taidat olla itsekin ryssä?
Itsellä meni niin, että vettä vaan tuli ja tuli. Sairaalaan mennessä linja-auton penkkikin taisi kastua Tämä rv 41+3. Loppurutistus sulle =)mutta menikö teillä paljon vettä vai vähän, mulla meni niin että pikkuhousut vaan oli määrät
Paljostako vetoa että kun luulet olevasi ihan pohjalla noitten vaivojen ja eritteiden kanssa, niin vauva vielä viimesen kerran jumpat vetää ja potkii sulta paskatkin housuunmulle tulee kokoajan jotain housuihin, ei enää haita vaikka pissakin vielä tulee sen lisääksi
Juu. Vetää vertoja Tyksin kätilöille ja synnärin lääkäreille.Brett Bentley Lee on kyllä jääräpäinen vauva. Ei ihan helpolla äitiään päästäkään