jonkun moka joka saa sinut...?




No,enpä tähän muuta sano, ku että aika töykee poikaystävä. Eikös ne yleensä ole kohteliaita "anopilleen"?
[/quote]

Oisko sen sit pitäny pyytää mammaa sängylle istumaan et tuu ihmeessä peremmälle, hoitelen ensin sun tyttäres niin rupatellaan sit mukavia?! En usko et on kovinkaan montaa vävypoikaa joka haluis et anoppi jää kattomaan miten SE sujuu............
 
mä olin silloin 15 kun vanhemmat muutti pois paikkakunnalta ja mä jäin asumaan vanhaan taloomme pariksi kuukaudeksi jota saisin käytyä koulun loppuun vanhassa paikassa... mummo kävi välillä muo sitten katsomassa...nooh.. kerran sitten mun silloinen poika ystävä oli ollut yötä, ja se oli tietysti salaisuus... poikaystävä oli suihkussa, kun mummo paukkas sisään kauheella pissihädällä... kerkesin juosta varoittamaan poikaystävää joka sammutti suihkun... pönttö oli aivan suihkukopin vieressä ja poikaystävä seisoi siellä kun mummo tuli hädälleen viereen... kaikki hyvin, kunnes sumu alkoi hälvetä tuolta suihkukopista, ja poikaystävä näki selvästi kun mummo väänsi siinä torttua... purskahti tietty nauramaan ja mummo housut kintuissa säikähdyksissään kauhusta kankeana juoksi ala kertaan...aina saan tuosta tapauksesta kuulla... :D
 
tästä on aikaa jo jokunen vuos...

asuttiin äitin, pikkuveljen ja isäpuolen kans rivitalo osakkeessa. Isäpuoli parkkeerasi auton aina roskapöntön eteen. no yks aamu kauheassa hopussa hyppäs autoon ja lähti ajamaan töihin. Ei ehtiny kovin kauas ajaa ku ihmetteli meteliä auton perässä. Jatkoi kuitenkin ajamista kunnes ohitti linja-auto pysäkin missä olleet ihmiset katsoivat autoa pitkään. No isäpuoli päätti käydä kattomassa mikä auton perässä piti nii kovaa meteliä ja mitä ne ihmiset tuijotti. No mitäpä muuta ku sitä kauhean isoa roskapönttöä mikä oli yön aikana kaatunu auton peräkoukun päälle. Eipä auttanu isäpuolen ku kääntyä takas ja viiä roskis paikoilleen :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ikoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 23:04 mimoniandra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 14:55 bp harmaa aina kirjoitti:
mä olen likinäköinen enkä yleensä käytä laseja kuin jos on pakko.
oltiin juuri alettu mieheni kanssa seurustelemaan ja ajeltiin miehen huoltoautolla joulunaikaan helsingissä.
aikamme ajeltuamme kysyin mieheltäni kadun toiselle puolelle osoittaen:

"mitä tuolla on?mitä nuo kaikki ihmiset tuolla tekee??!

mieheni katsoo minua kummissaan ja toistan että "miksi nuo kaikki ihmiset on tuolla?"

rakkaani ottaa minua kädestä kiinni ,katsoo silmiin ja kymyilee:
"Kulta.Ne on joulukuusia."


:headwall: :whistle:
Tää on niin paras :LOL: :LOL: :LOL:
eiii :LOL: :LOL:
 
Ikoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 17:15 Unilintu kirjoitti:
Eräs kirjeystäväni Amerikasta tuli lomareissullaan Suomeen ja tapasin hänet mieheni kanssa. Mieheni ei juurikaan osaa englantia, jonkun verran kuitenkin ymmärtää. Ystäväni selitti miehelle jotain tarinaa ja mies sanoi vähän väliä: "jees box" (yleinen lausahdus siihen aikaan). Ystäväni välillä katseli kummissaan. Kun ystäväni palasi kotimaahansa ja kirjoitti minulle kirjeen, hän kummasteli, kun mieheni hoki joka väliin "kyllä, laatikko".. :LOL:
:eek: :LOL: :LOL:
 
mä huristelin autolla parkkiin kadun viereen ja menin virastoon setviin papereita kun oli niissä häikkää.
no asiat kääntyi sie parhain päin että oli heidän moka tullut niihin ja mä olin siis niin innoissani ja vauhdilla menossa kotio että istahdin autoon..niin ja olis voinu kattoa että mihin autoon,lässähin penkille ja mutisin itekseni et kyl nyt kävi hyvä säkä ja mies on varmaan yhtä tyytyväinen.sit kuulu mun vierestä että niin jaa että oli auton ovi auki ja avaimet virtalukossa.säikähdin kamalasti et mitä,kuka mun autossa istuu.
Sit vasta havahduin että eihän mulla ole niin tuoretta rattia omassa autossa et olin istahtanu väärään autoon kuskin paikalle.
siis että mua hävetti ja onneks se repsikkana istunu mies kuitas koko jutun naurulla kun selitin etten varkaissa ollu et mun auto näkyy olevankin siinä edessä :ashamed:
 
mulla huvittavaa tää, kun eräs mieheni kaveri käski hänet kylään ja mieheni käveli hänen kotiinsa niinku omaansa ja siellä sitten olikin vieraita ihmisiä ja selvisi että tämä kaveri oli muuttanut pois siitä asunnosta jo pari viikkoa sitten.. kaveri tietty luuli että mieheni tiesi että hän oli muutanut, ja oikeesti mieheni ei tiennyt :LOL: :LOL:
oli vähän hävettäny...
 
Tää mun itseni moka mut jaksaa aina vaan naurattaa...

Eräälle miespuoliselle ystävälleni tehtiin selkäkipujen vuoksi välilevyn leikkaus jonka vuoksi oli sairaslomalla. Minä sitten töissä kahvipöydässä kerroin (noin 10 työkaveria) että miespuolinen ystäväni on toipumassa VÄLILIHAN leikkauksesta ja ihmettelin miks koko porukka alkoi vakavalle asialle nauramaan :ashamed: :whistle: Hetken meni ennenku tajusin et UPS mikä moka :LOL: :LOL: :LOL:
 
-Nipsu-
tää moka ei ole oma.,,mut ajeltiin autolla kerran ja lyhtypylväissä oli näitä jeesuksen kuvia ja tekstejä. poika kun huomasi kuvan. huusi hassu kovalla äänellä. "KATO ÄITI. ETSINTÄKUULUTETTU" ..tää oli aivan ihana. sanoinki et jos tuon sällin löydät..susta tulee kyl kuuluisa =)
 
millipilli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2005 klo 10:51 -muumimamma- kirjoitti:
meillä on narttukoira jolle hain eläinlekurista kiimanesto pillereitä kun juoksu sattui just metsästysaikaan. Meinasin saada sydänslaagin kun luin reseptin tekstin: Virtanen Vuokko kiiman estoon :eek: (nimi tietenkin muutettu, siinä oli siis oma nimeni) Kyllä hävetti apteekissa kun punaisena naamaltani sopersin että koirallehan nämä.
Isännällä kyllä piisasi riemua kun kiusoitteli, että meidän mammalla ne pitiää olla estolääkkeetkin ko. vaivaan :whistle:
Tästä tuli mieleen kun sain teininä e-pillerit kivuliaiden menkkojen takia ja meillä vakuutus korvasi niistä puolet (siihen asti kun olin 20!!!!). Vakuutus oli isän nimissä ja hiukan huvitti siinä korvauspäätöksessä teksti: Matti Meikäläinen (nimi muutettu ;) ), kivuliaat kuukautiset.
 
Meillä oli juhlat tänä kesänä ja miehen ystäviä oli kylässä.Grillattiin makkaraa ja pojat siinä oluttakin joivat.Mieheni eräs ystävä lähti pikku sievässä hakemaan sinappia jääkaapista.Töräytti sitten oikein kunnon satsin makkaran päälle ja söi.Ihmetteli kun on harvinaisen makeaa sinappia.Meikä katteli ja räjähdin nauramaan.Ystävä oli sitten laittanut makkaransa päälle lapsemme Mallasuutetta eli siis vatsan toimintaa parantavaa mössöä :LOL: :LOL: Ei varmaan ollu vatsa kovalla sen jälkeen :LOL: :LOL:
 
Sen kummemmin etusivua kauemmas lukematta:

Muistan ikuisesti erään tuttavani (mies). Hän pelasi baarissa sellaista autopeliä, mihin kavutaan sisään, jossa on ratti ja kaikki muutkin vempaimet. Jätkä pelasi sitä ja törmäsi sitten johonkin esteeseen ja pois pääsi vain pakittamalla.
Jätkä laittoi pakin silmään ja kääntyi katsomaan taaksensa kuin olisi ollut ihan oikeassa autossa ajelemassa rallia!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Eihän siellä takana mitään näyttöruutua ole!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2006 klo 00:29 Höhlä kirjoitti:
No meillä oli ennen vaunut eteisessä ja aina siivouksen yhteydessä nostelin kengät sinne tavarakoriin. Sitten olin yksi päivä vaunujen kanssa liikenteessä ja ajelin bussilla ym. Oli sellainen olo, että nyt tulee pitkiä katseita. No kun mitään syytä en keksinyt unohdin koko jutun. Juuri ennen kun olin lähdössä kotiin hain postista paketin.. No viimein selvisi syy mitä ne ihmiset katsoivat, koko tavarakori täynnä kenkiä! Oli miesten maiharia ja vaikka minkämoista hikipopoo :LOL: Olin kuolla nauruun ja sain lisää pitkiä katseita kun virnistelin koko matkan kotiin.

:LOL: :LOL:
 
mun mokalle nauretaan vieläkin...
Asuin teininä perhekodissa ja siellä kun ei mikään pysy salassa :headwall: mulla oli menkat menossa ja eräs aamu olin menossa vessaan tuttuun tapaan. siinä sitten otin tamponin pois ja aloin pesemään paikkoja... EI SAATA.NA... naru tarttui sormiini. vedin tamponin pois siis TOISEN, katoin viel roskikseen onko tä tottakaan... olin yöllä unissaan noussu vaihtamaan ja unohtanu ottaa edellisen pois, eikä mitään hajua miten sain tungettua toisen sinne... noh, kerroin sit siitä itsekkin nauraen maha kippurassa ni eiköhän hoitsu tarjoutunu katsomaan onko mulla siellä vielä kolmaski :eek: :eek: :LOL: :LOL: kieltäydyin tarjouksesta :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 10:25 Möhkösfantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 17:04 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:43 Siiri80 kirjoitti:
Siskon mies soitti isälleni että tartteeko tuoda mitään tullessaan. No Isäni sitten tilas pari kossua. Siskon mies kuuli väärin ja toikin korin kossua. Oli muuten rattoisa joulu...

Tädin piti kerran puhelua lopettaessaan sanoa kuulemiin ja hei hei niin sanoi sitten että kui kui. Meni vähän ajatukset hänellä päässä sekaisin.


Hip, Hei tonttu ukot hyppikää....


:xmas: :xmas:
 
Blonti
Minä, viherpeukalo-en-ole, aloin istuttaa kukkia siskoni, viherpeukalon, kanssa. Meillä aina vitsaillaan siitä, kuinka siskolla puutarha kukkii ja mulla kaikki kuihtuu.

Työnsin sitten ruusujuurakkoa tomerana multaa kohti, kun siskoni keskeytti toimeni kummissaan ja kysyi, "mitä sä teet?"

Vastasin, että no istutan tätä puskaa. Sisko katto vielä hämmästyneemmän näköisenä ja sanoi: joo istuta vaan, mut laita ne juuret sinne multaan päin äläkä päinvastoin." ...en siis ollut erottanut siitä juurakosta, kumpi pää on juurta, kumpi leikattua ja kuivanutta ruusun vartta. :ashamed:
 
Lupauduin kerran saattajaksi mummilleni yhteen tilaisuuteen. Mummi odotteli jo takki päällä, ja niin mentiin. Perillä takin joutui ottamaan pois ja kuinka ollakaan... mummilla oli vain sukkahousut ja paitapusero, hame oli unohtunut johonkin. En oikein tiennyt, miten päin olisin ollut, kun nauratti niin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 00:02 vieras kirjoitti:
Lupauduin kerran saattajaksi mummilleni yhteen tilaisuuteen. Mummi odotteli jo takki päällä, ja niin mentiin. Perillä takin joutui ottamaan pois ja kuinka ollakaan... mummilla oli vain sukkahousut ja paitapusero, hame oli unohtunut johonkin. En oikein tiennyt, miten päin olisin ollut, kun nauratti niin.
:LOL: :LOL: :LOL: :whistle: :ashamed: :D
 
Ooon näitä täällä ennenkin kertonut,mutta vielä kertaalleen.. :D

Ekaks mun oma mokani 4vuotta sitten.Olin kaverini kans menossa mun kämpille,kun huomasin sitten rapussa et avaimet oli jääny kotiin.Soitin huoltomiehelle ja menin pihalle odottelemaan oven avaajaa.Odottelin aikani,ehkä puolisen tuntia.Lopulta pihaan ajoi pakettiauto,josta nousi nuorimies työkassin kans ulos..Käveli pihaan ja huikkas et onkos avaimet jääneet.Mä vastasin et joo ja seurasin kaverini kans miestä rappuun.Mies tilas hissin.Mä painoin hississä vitoseen.Mies katsoi kummissaan muttei sanonut mitään..Vitosessa avasin hissin oven ja odotin niin kauan että mieskin lopulta tuli ulos..hölmistyneen näköisenä.Kysyin että likos sulla niitä avaimia ja hän kaivoi taskustaan kummissaan avainnipun ja sanoi että en mä kyllä usko et ne siihen käyvät..Mua alko jo hermostuttaa..Koitin kuitenki avaimia oveen ja kysyin lopulta:-no olikohan sulla avain joka käy tähän oveen??Mies oli hetken hiljaa ja sit hieman hörähtäen sanoi:-sä taidat luulla mua sun huoltomieheksi?mä oon ihan vaan ----tosta alakerrasta! :LOL: Siis kyllä mua nolotti ja nauratti :LOL: Ihmettelen kyllä vieläki et miksei se jätkä saanut suutaan aikasemmin auki.. :LOL:

Sit mun mummon "moka"..Siskoni oli mummin ja joidenki muiden sukulaisten matkassa tapaamassa enoa vankilassa.Olivat sit kulkeneet semmosten metallinpaljastin-porttien läpi..mummi viimeisenä.N nehän olivat sit alkaneet piipittämään mummin kävelykepin takia..Mummi oli jäänyt hölmönä keskelle portteja seisomaan ja ihmetellyt:-kenenkäs puhelin täällä pirisee?Vartija oli saapunut paikalle ja kehottanut tulemaan mummia pois porttien välistä..mummi siihen:-onkos se sinun kännykkä joka soi?Lopulta vartija oli taluttanut mummin pois sieltä ja heittänyt vitsillä et olipas rautanen mummu.No paluumatkalla kotiin sukulaiseni olivat muistelleet tapahtumaa hymyssä suin.Siskoni oli toistanut vartijan sanat:-olipas rautanen mummu.Niin mummi oli tokassut siihen vaan,että mistähän se senki tiesi! :LOL: :LOL: :LOL: Siis mummi ei taida vielä tänä päivänäkään tietää et mikä sielä pirisi.. :LOL:
 

Yhteistyössä