eiiiAlkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 23:04 mimoniandra kirjoitti:\Tää on niin parasAlkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 14:55 bp harmaa aina kirjoitti:mä olen likinäköinen enkä yleensä käytä laseja kuin jos on pakko.
oltiin juuri alettu mieheni kanssa seurustelemaan ja ajeltiin miehen huoltoautolla joulunaikaan helsingissä.
aikamme ajeltuamme kysyin mieheltäni kadun toiselle puolelle osoittaen:
"mitä tuolla on?mitä nuo kaikki ihmiset tuolla tekee??!
mieheni katsoo minua kummissaan ja toistan että "miksi nuo kaikki ihmiset on tuolla?"
rakkaani ottaa minua kädestä kiinni ,katsoo silmiin ja kymyilee:
"Kulta.Ne on joulukuusia."
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 17:15 Unilintu kirjoitti:Eräs kirjeystäväni Amerikasta tuli lomareissullaan Suomeen ja tapasin hänet mieheni kanssa. Mieheni ei juurikaan osaa englantia, jonkun verran kuitenkin ymmärtää. Ystäväni selitti miehelle jotain tarinaa ja mies sanoi vähän väliä: "jees box" (yleinen lausahdus siihen aikaan). Ystäväni välillä katseli kummissaan. Kun ystäväni palasi kotimaahansa ja kirjoitti minulle kirjeen, hän kummasteli, kun mieheni hoki joka väliin "kyllä, laatikko"..
Tästä tuli mieleen kun sain teininä e-pillerit kivuliaiden menkkojen takia ja meillä vakuutus korvasi niistä puolet (siihen asti kun olin 20!!!!). Vakuutus oli isän nimissä ja hiukan huvitti siinä korvauspäätöksessä teksti: Matti Meikäläinen (nimi muutettu ), kivuliaat kuukautiset.Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2005 klo 10:51 -muumimamma- kirjoitti:meillä on narttukoira jolle hain eläinlekurista kiimanesto pillereitä kun juoksu sattui just metsästysaikaan. Meinasin saada sydänslaagin kun luin reseptin tekstin: Virtanen Vuokko kiiman estoon (nimi tietenkin muutettu, siinä oli siis oma nimeni) Kyllä hävetti apteekissa kun punaisena naamaltani sopersin että koirallehan nämä.
Isännällä kyllä piisasi riemua kun kiusoitteli, että meidän mammalla ne pitiää olla estolääkkeetkin ko. vaivaan
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2006 klo 00:29 Höhlä kirjoitti:No meillä oli ennen vaunut eteisessä ja aina siivouksen yhteydessä nostelin kengät sinne tavarakoriin. Sitten olin yksi päivä vaunujen kanssa liikenteessä ja ajelin bussilla ym. Oli sellainen olo, että nyt tulee pitkiä katseita. No kun mitään syytä en keksinyt unohdin koko jutun. Juuri ennen kun olin lähdössä kotiin hain postista paketin.. No viimein selvisi syy mitä ne ihmiset katsoivat, koko tavarakori täynnä kenkiä! Oli miesten maiharia ja vaikka minkämoista hikipopoo Olin kuolla nauruun ja sain lisää pitkiä katseita kun virnistelin koko matkan kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 10:25 Möhkösfantti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 17:04 merenneitonen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:43 Siiri80 kirjoitti:Siskon mies soitti isälleni että tartteeko tuoda mitään tullessaan. No Isäni sitten tilas pari kossua. Siskon mies kuuli väärin ja toikin korin kossua. Oli muuten rattoisa joulu...
Tädin piti kerran puhelua lopettaessaan sanoa kuulemiin ja hei hei niin sanoi sitten että kui kui. Meni vähän ajatukset hänellä päässä sekaisin.
Hip, Hei tonttu ukot hyppikää....
:xmas: :xmas:
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 00:02 vieras kirjoitti:Lupauduin kerran saattajaksi mummilleni yhteen tilaisuuteen. Mummi odotteli jo takki päällä, ja niin mentiin. Perillä takin joutui ottamaan pois ja kuinka ollakaan... mummilla oli vain sukkahousut ja paitapusero, hame oli unohtunut johonkin. En oikein tiennyt, miten päin olisin ollut, kun nauratti niin.