jonkun moka joka saa sinut...?

en kehtaa
nin ekaa kertaa pienenä tyttönä menin kauppaan kun äitini pyysi toimittamaan asiansa.mun piti ostaa 400gr jauhelihaa ja myyjä ei mulle myynyt vaan menin kotiin itkien ja äiti tivas mitä olin pyytänyt... olin kaupassa sanonut että äiti tahtoo 400 kg jauhelihaa.

Toinen moka oli kun olin aamulla kerran 18v menossa töihin ja mulla kurahti ripuli housuun bussipysäkillä.En menny töihin vaan soitin et oon kipee :ashamed:

 
Menin joskus vuosia sitten kaverini mukaan johonkin lestaadiolaisten tapahtumaan. Sellainen vieras mies tuli sitten kättelemään minua ja kuulin sen sanovan "jorma turve"ja reippaasti esittelin itsenikin. Ihmettelin vaan, kun mies hölmistyi ja lähti pois. Kaverini repesi nauramaan ja selitti,että se mies sanoi "jumalan turva"tai jotain sinneppäin :D

Huvittaa joskus vielläkin :D
 
Me mentiin miehen kanssa kauppaan kesällä kun olin ihan viimeisillään raskaana. No sain sitten hyvän idean mennä valkkaamaan jätskejä kun mies oli jo kassalla. Kun olin valintani tehnyt, menin tyytyväisenä jonoon ja sanoin isolla äänellä "kelpaako". Yllätys, yllätys, olinkin mennyt väärään jonoon.. Oli kyllä näkemisen arvoinen naama sillä miehellä jolle yritin tyrkyttää itseäni! :LOL:

Mies katseli kummissaan viereisellä kassalla ja muistuttaa tämän tästä kuinka yritin iskeä toista miestä ihan sen nenän edessä ja vielä raskaana.. :D
 
sattui kaverilleni

kaveri asui kerrostalossa ja kävi jokaviikkoisessa lenkkisaunassa. tietysti siellä aina samat akat istu rivissä. kerran sitten kaverini oli bussissa ja yksi nainen joka myös kävi lenkkisaunavuorossa, nousi bussiin. käveltyään kaverini kohdalle nainen kailotti koko ruuhkabussille: Enpä ollut tuntea sinua vaatteet päällä!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2006 klo 14:32 vieras kirjoitti:
sattui kaverilleni

kaveri asui kerrostalossa ja kävi jokaviikkoisessa lenkkisaunassa. tietysti siellä aina samat akat istu rivissä. kerran sitten kaverini oli bussissa ja yksi nainen joka myös kävi lenkkisaunavuorossa, nousi bussiin. käveltyään kaverini kohdalle nainen kailotti koko ruuhkabussille: Enpä ollut tuntea sinua vaatteet päällä!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Mulle kävi vähän vastaavasti...

Ajokortin kirjallista olin menossa suorittaan niin katsastuskonttorin virkailijatäti tervehti oikein tuttavallisesti, hetken siinä kelasin että kuka? Ja sit todettiin yhteen ääneen että vaikea tunnistaa vaatteet päällä.
Tunettiin toisemme jumppasalilta.
 
Olin tilaisuudessa, jossa vieressäni istui täysin vieras nainen. Hän vähän katseli minua ja sanoi sitten iloisesti:" Sinähän olet X:n tytär!" "Kyllä", totesin miettien kuka kumma nainen mahtoi olla. Hän jatkoi kyselemällä äitini vointia ym. Vastailin miettien, kehtaisinko kysyä, kuka hän on.
Hän tuntui olevan hyvin puheliasta sorttia, kunnes hän teki kysymyksen, josta oivalsin, että hän puhui ihan toisesta X:stä eikä äidistäni! =)
 
Oonkohan tän jo täällä kertonu... No kerron uudelleen...
Oon aina luullu että mies ja vaimo alkaa aikaa myöten muistuttaan toisiaan... Mutta kuulkaas tätä... :D
Yhtenä päivänä soi puhelin ja kattoin että miehen pikkuveli soittaa mulle...(no ei mikään pikkunen kun ihan aikuinen mies 25v oli tuolloin). No minä vastasin jotenkin "haloo". Ja tää sanoo mulle: "moro,onks toi äiti siinä?" Olin vähän aikaa et häh... Vastasin et: "Häh... minähän se oon"(niinku tyyliin,että luuleeko se että mun 5v vastaa puhelimeen) niin tää sanoo mulle et: "eikun sä ootkin jo puhelimessa". Siihen vielä hölmistyneempänä et "Mitä... siis KELLE sä olit soittamassa?" niin tää sanoo... ihan et "no....." ja nauraa... NIIN perhanasti.... Ja jostain naurun lomasta sai kerrottuu että äidilleen oli soittamassa ja kuvitteli siis että puhelimeen vastas hänen äiti.....
Pikkusen aikaa nauratti ja vieläkin sille tulee tästä kuittailtuu....
Että oon mä kuullu,et aviopari alkaa toisiaan muistuttaa,mut et Anoppi miniänsäkin kanssa niin se on jo aika paksua :LOL: :LOL: :LOL:
 
Itselle käynyt muutama vuosi takaperin.

Lähdettiin mieheni kanssa lauantaipäivänä kaupungille, oli kaikenlaista asiaa hoidettavana ja vierähti siinä muutama tunti. Ihmettelin kyllä reissun aikana, että mikä ihme mun niskaa kutittaa ja varmaan sitä raavinkin, en kuitenkaan huomannut mitään kummallista ennenkuin kotiin tultuamme riisuin takkini. Mulla oli henkari jäänyt sinne takin hartioille ja olin koko päivän kulkenut se koukkupää niskassa törröttäen. Olipahan ainakin ryhti kohillaan :ashamed:
 
Olin tänään lääkärissä (terv.kesk.) ja aika oli puoli tuntia myöhässä. No, lääkäri lopulta kutsu mut ja pahotteli ovella, että ajat on myöhässä, kätteli ja sano nimensä ja mä siihen, että KIITOS. Voi taivas! :LOL: :LOL:

Pistetään flunssan piikkiin. :whistle:
 
Ensimmäiseksi sanon tuoreimman, eli olen kaksi kertaa koittanut vastata tähän ketjuun ja ihan kummallakin kerralla klikkaisin tuota "uusi aihe" kohtaa.. uuno ku uuno :D

Nyt onnisti kuitenkin, kun älysin painaa "vastaa" kohdasta :whistle:

Eliikkäpä se moka sattui mulle kun olin kesätöissä lastenhoitajana perheessä. Työpäivä alkoi yleensä klo 06.30. Mulla oli matkaa heille n.3 km ja kuljin matkan pyöräillen useimmiten. Edellisenä iltana valittelin miehelle, ettei millään kehtais nousta niin aikaisin ja olin joutunut vielä jonkun sen iltaisen menonkin perumaan aikaisen herätyksen vuoksi. Mies kuitenkin rohkaisi ja lupasi viedä minut auton kyydillä, kun oli itsekin menossa aikaisin töihin, joutui vain lähtemään vähän väärään aikaan, kun ei kuitenkaan ihan nappiin osuneet nuo meidän työajat. Ähelleettiin sitten seuraavana aamuna pyörä jotenkin auton peräkonttiin ja mies vei minut töihin.

Hiippailin sisälle taloon, joka oli ihan pimeänä. Perheen isä oli lähtenyt - kuten tavallista - kuuden aikoihin töihin. Sillä oli tapana jättää ovi auki kun lähti töihin, joten mulla ei tarvinnut koputella tai mitään. Odottelin eteisessä milloin perheen äiti oikein tulee makkarista. Yleensä kuuli kun tulin eteiseen. Hiiviskelin siellä vähän ympäriinsä, etten herättäisi lapsia ja kävin kuikkaamaassa makkariinkin. Siellä äiti pötkötteli yöpaidassaan perheen nuorimmainen kainalossa. Jotenkin tuli mieleen, ettei kaikki ole nyt ihan kunnossa. Eteisessä oli äidin työvuorolista ja siitä hämärässä tavasin, että äitikkä meneekin sinä päivänä iltavuoroon ja minun työpäiväni alkaa klo 13.30 :eek:

Eipä siinä, hyppäsin pyörän selkään ja polkasin kotia! Miehelle kehtasin soittaa heti, mutta perheeltä vähän nolona kyselin iltapäivällä, oliko he kuulleet kun tunkeuduin omia aikojani aamukaffetta oottelemaan :ashamed: Eivät olleet kuulleet mitään! että sinne vaan sohvakalustoa ulos kantamaan ;)

Ja sitten yhtenä aamuna ite nukkua tursotin, kun piti mennä aamuksi töihin. Se isä soitti ja kysyi että joko kohta oon siellä, kun äiti oli yötöissä ja hällä pitäis lähtee kanssa jo niinku nyt. Minä vaan, että tänäänkö?! Olin menossa seuraavana aamuna :headwall: Myöhästy se isä jotain 20 min töistään..
 
On kyllä ollu niin hyviä juttuja että mahaa sattuu jo ku oon nauranu niin paljon :LOL:

Meidän perheen mokakuningatar on kyllä äiti....jo silloin kun olin pieni niin hukkas aina avaimensa, kukkaronsa ja silmälasinsa....ne sitte löyty yleensä jäälaapista tai mikrosta....mutta tätä juttuu jaksaa kyllä aina nauraa...äidil oli ollu yskää jo pidemmän aikaa ja ajatteli sitte yskänlääkettä ottaa lopulta ku ri mielellään mitään lääkkeitä käytä....oli vaan ihmetelly ku maistu tosi pahalle se yskänlääke ja tuntu omituiselta suussa....ilmankos kun äiti oli ottanu Peroksidia yskänlääkkeen sijasta ja meni monta päivää ennen ku tajus että väärästä pullosta on hörppiny :LOL: no isällä oli samaan aikaan paise pakarassa jota äiti sit lääkitsi olevinaan sillä peroksidilla, mutta yskänlääkettähä se siihe paiseeseen oli sitte laittanu :whistle: :LOL: ei siinä mitään...kumpiki vaiva parani vaikka meni lääkkeet sekasi :D

tässä taannoin olin taas vanhemmilla käymässä ja kun mulla on kuiva iho niin alko kovasti kutisemaan...pyysin äidiltä jotain kosteusvoidetta ja hän mulle sellasta sitte toikin...sen tarkemmin katsomatta pulloa otin sitä rasvaa käteeni.....tosin ihmettelin sen koostumusta mutta aattelin että onha niitä monen näkösii rasvoja...laitoin sitä sitte polvitaipeisiin ja ihmettelin kun ei tuntunu menevän sisälle ihoon se rasva ollenkaan ja sitte se alko iha hulluna polttelemaan....ajattelin tarkistaa pullosta et mitäs kaikkee se rasva sisältää niin huomasin et pullon päällä lukee...herkän ihon pesuneste :LOL: siitä sitte vaan suihkuun huuhtomaan pesuneste pois :kieh:

isä taas nolas koko perheen kerran laivalla kun mentiin seisovaan pöytään syömään ja isä siinä oli jo pikku maistissa...hän löysi lautaselleen kunnon isokokoisen ravun ja alko sitä sitte syömään....ei ollu tainnu isä ennen rapua syödä ku otti haarukan ja veitsen käyttöön ja alko leikkaamaan sitä rapua...lopputulos oli se että rapu lens isossa kaaressa keskelle ihmisjoukkoo :LOL: :LOL:

kaveri taas kerran junassa laivareissun jälkeen ihmetteli ku tupakkakopin ovi ei mee millään kiinni vaikka hän vetää, kunnes huomas et hänen oma kätensä oli sen oven välissä :whistle: :LOL:

ite taas olen kerran kiirees menny auton takapenkille istumaan kuskin taakse...auto oli parkis tien vieres ja oli ruuhka-aika nii aattelin että kiirellä pitää sinne autoon mennä etten vaa oo liikenteen esteenä siinä ovi avonaisena...vähä oli liian kiire vissiin ku jätin oman pääni siihe oven väliin :LOL: hetken maailma pyöri ja näin tähtiä ja seuraavana päivänä oli silmäkulma vähän sinertävä ja turvoksissa :ashamed:

<br><br>
 
harmi
Joskus vietiin yhden tutun autoa huoltoon ja saatiin siksi aikaa vara-auto sieltä huoltamosta. Kaverin autossa ei ollut takana ovia. Kotona sitten alettiin ottaa sieltä vara-auton takapenkiltä kassejamme, mutta mistään vivusta emme saaneet niitä penkkejä alas. Varmasti viisi minuuttiä ähistiin niiden penkkien kanssa ja kokeiltiin kaikki mahdolliset vivut. Yhtäkkiä huomasin että hups, tässä autossahan on takaovet! Avasin takaoven ja otin oman kassini. Tuttu kattoo ihan ihmeissään, "miten sä oikein sait sen penkin alas?!"
 
Äitiäni kun tuo ikänäkö vaivaa niin sehän saa aikaseks kaikenlaista. Paras on kuitenkin tämä. Pesi sitten aamulla hampaitaan ja ihmetteli siinä että mites hammastahna nyt näin kummalliselta maistuu mutta jatkoi kuitenkin pesua. Pesun jälkeen pisti rillit nenällensä ja kurkotti peilikaapin päältä hammastahnatuubia mutta kuinkas ollakkaan hammastahnan vieressä oli samanlainen tuubi mutta siinä luki Veet :D Karvat läks mut plakki jäi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
erehtyjä
Istuin kerran väärän auton repsikkaan kaupan pihassa. Selittelin hyvän tovin ostoksistani kuskille ennen kun huomasin, ettei se ollutkaan minua odotellut poikaystäväni. Itse kuittasin jutun huumorilla, mutta vieraalla kuskilla meni kyllä jauhot suuhun. Tölläs mua sanaakaan sanomatta!
 

Yhteistyössä