Tää on hyväAlkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 23:37 Anukaisu kirjoitti:Viime kesänä ollessani ihan viimeisilläni raskaana olimme isoveljeni häissä. Hääpaikalla yövyimme jo häitä edeltävänkin yön. Mieheni lähti pikkusiskoni miehen kanssa rantasaunaan saunomaan ja mieheni kysyi minulta että missäs on suihkusaippua? Sanoin et siellä toalettilaukussa se valkokorkkinen Dove. Kun ne sit tuli sieltä saunasta, niin huomasin et miehellä kädessä sinikorkkinen Dove (joka on siis kosteusvoidetta! ) Minä sit siinä rupesin iso maha hytkyen nauramaan että no tuliko puhtaat munaskut kosteusvoiteella ja miehet siihen et ne jo ihmettelikin et ku ei millään vaahtoa... Tulipahan pallit rasvattua... =)
Voi vattuAlkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 22:37 chantilly kirjoitti:Yäasteella käytiin joskus ostamassa röökiä viereiseltä huoltoasemalta. Mun kaveri pyys Camelia ja sai pehmeen askin. Kaveri sit kysy miesmyyjältä: "Onks sul kovana?" Kundi sit kumartu tiskin taakse alahyllylle ja sano:"Oota mä katon"
Siinä vaiheessa vasta tajuttiin kaikki kolme sen tilanteen kaksmielisyys...
Nauroin oikeesti!Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 18:11 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 01:05 Millamolla kirjoitti:Menin syksyllä bussilla kolmen pienen lapsen kanssa kaupungin keskustaan. Muut matkustajat katselivat minua ja meitä, olin tietty ylpeä kolmen pienen lapsen äiti pärjäävänä bussissa...
Noh, kotiin päästyäni, siis kahden bussimatkan jälkeen, kampasin tukkaani, ja huomasin että nutturastani roikku Bratz- barbinuken pitkä kumisaapas...
Hävettikö :snotty:
Menee ihan vasta kipeeksi naurusta