jonkun moka joka saa sinut...?

Yh-äityli82
Tämä tapahtui muutama vuosi sitten.
Lapseni syntymän jälkeen maha toimi vähän huonosti ja jouduin ottaan Levolacia. Yks ilta vein lapsen mummolaan hoitoon ja lähdin käymään pienellä sauvakävelyllä. Olin ottanut juuri ennen lenkkiä pullonsuusta hörpännyt levolacia ja lähdin reippaalle kävelylle. Puolimatkassa iski kamala kakka hätä, jalat ristissä kävelin ja matkaa perille oli vielä 3kilsaa. Yhtäkkiä alkoi jalkaa pitkin valua kuumaa, niin just sitä itseään. Onneks oli pimeää ja tummat housut jalassa ettei näkynyt mutta oli aika tukalaa kävellä niin sanotusti p.a.s.k.a.t housussa pari kilsaa.
Ei enään levolacia ennen lenkkiä :LOL: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:43 Siiri80 kirjoitti:
Siskon mies soitti isälleni että tartteeko tuoda mitään tullessaan. No Isäni sitten tilas pari kossua. Siskon mies kuuli väärin ja toikin korin kossua. Oli muuten rattoisa joulu...

Tädin piti kerran puhelua lopettaessaan sanoa kuulemiin ja hei hei niin sanoi sitten että kui kui. Meni vähän ajatukset hänellä päässä sekaisin.

Kui Kui :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Pupuemo
Mun pikkusisko kertoi just hauskan jutun... Harrastaa potkunyrkkeilyä ja reenit oli sillä kertaa just loppuneet. Pukuhuoneen ulkopuolella joku samassa ryhmässä oleva nuorimies oli tullut kysymään siskolta jotain, josta sisko ei ollut saanut selvää. Poika oli toistanut sanomansa eikä sisko ollut vieläkään saanut selvää. Kolmannellakaan kerralla asia ei auennut, mutta nyt sisko ei enä kehdannut kysyä "mitä?" vaan hämmentyneenä rupesi hekottamaan silleen "heheheheeehhee..." Ja lähti mitään sanomatta menemään pojan katsoessa kummissaan perään. Hetken päästä sisko tajusi pojan kysyneen, että "ootko tulossa tänne vielä tänään salille?"
Jotenkin saan tosta hyvän vision :D
 
NuoriÄiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:00 Forgetmenot kirjoitti:
No toissapäivänä mies oli jääkaapilla ja minä yläkerrassa, kun hän huikkasi, että "saako ottaa tän jugurtin?" En muistanut, että meillä edes oli jugurtteja jäljellä, joten huikkasin takaisin, että syö vaan.

Viiden minsan päästä ja kun purkki oli lähes tyhjä mies tulee sanomaan, että "tää maistuu vähän kummalle..."

Oli lusikoinut crème fraichea eli ranskankermaa! :x :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Oikeesti ei voi olla totta...
 
NuoriÄiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:16 vieras kirjoitti:
Asiakas tulee Teemalautasten (n.3cm paksu) laatikon kanssa ja kysyy onko laatikossa kaikki ne tavarat, joiden kuva on siinä päällä. Laatikon päällä olevassa kuvassa on siis kupit ja lautaset. ja paketissahan ei ole kuin 2 lautasta. Mietin vaan sitä, että miten ihmeessä joku voi kuvitella kuppienkin olevan siinä laatikossa =)
:LOL: :LOL:
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:39 sipuli kirjoitti:
No niin..
heh :D

Oltiin yhden kaverin kanssa exän autossa ja ex oli sitten kavereineen baarissa..
Kaverille tuli kamala pissa hätä ja aateltiin sitten kävästä pisulla..
No muutaman oluen aiheuttaman väsymyksen vuoksi tyydyttiin pissimään auton molemmin puolin ja mentiin sitten taas istuskelemaan.
No exä tuli sitten kavereineen siihen ja huusi "ei V.ittu!!Jarrunesteet on valunut"Sitten se meni,tökkäsi sormensa kaverin pissiin ja rupesi haistelemaan :D :D
Mä katoin vaan suu auki kun en osannut edes varoittaa ja voi luoja miten se raivosi kun kuuli että nää jarrunesteet olikin kaverin nesteet,ei sen auton :LOL:

Ja tää juttu on sellainen ettei ex vieläkään osaa nauraa tälle vaikka tapahtuneesta on useita vuosia :whistle:

<div class="small">[sipuli muokkasi tätä viestiä 16.06.2005 klo 23:43]</div>
Ei jumankaut...! Putosin tuolilta. :LOL:
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:40 hennuli2 kirjoitti:
Tää on pakko kertoo ku nauran sille vieläki ja kerron sen kaikille. Ensinäki mä en oo mikään lintu asiantuntija eli tunnistan vaan joutsenen. No oltiin viikko laitettu meiän häitä ja sit heti häitten jälkeen maanantaina lähettiin ajaan autolla asuntovaunu perässä täältä pohjanmaalta hesaa kohti. No tuolla jossain matkan varrella kattelin taivaalle kauan ja tokasin sitte miehelle (joka on luonto ihminen henkeen ja vereen) että katoppas tonne ku kaks finnairin konetta lentää noin lähekkäin, perävalotki näkyy, näätkö??? sitte mies kauheeesti tuijottaa taivaalle ja sitte kääntyy kattoon mua, kysy ens että oikeinko perävalot näkyy?? ja minä että etkö nää?? niin mies tokasee että enpä oo ennen lokeilla p.erseessa valoja nähny... :LOL: Siis voi taivaan vallat että me on naurettu tolle,siis mä olin niin väsyny että näin jo ihan mitä sattuu...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Voi luaja!!! Mie kuolen... Vesi valuu silmistä :LOL:
 
Kerran seurustelun alkuvaiheessa poikaystävälle soitti joku vähän kesken äksönin, ja siinä sitten rupatteli niitä näitä, aattelin, että siellä on jompikumpi sen hyvistä kavereista (oikein huumorintajuisia heppuja molemmat) ja Huusin sitten silleen ihan kuuluvasti, että (olkoon nyt vaikka veikko) Veikko, jokos sä kohta tuut paneen mua! Poitsu sitten vähän punastu ja lopetti pikaseen ja sano, että "niin siellä oli sitten mun isä"... Vähän nolotti, ja nolottaa, kun tuon tulevan appiukon näen... :ashamed: :whistle:
 
Memmah
Kaksi tuttavaani olivat tulossa ulkomailta suomeen, mutta hukkasivat terminaalin. Toinen tyttö oli ihan paniikissa että eivät pääse suomeen ja terävänä sitten lähti juoksentelemaan pitkin käytäviä eestaas käsiä heilutellen ja huutaen paniikissa. "Can I help meeee...Can I help meee?" Oli siinä porukka tirskunut.
 
tällanen tuli vielä mieleeni...

Lainasin mieheni kaverin autoa. Kotiin tullessa kävin sitten kaupassa ja kun tulin kaupasta ulos niin autossa ei ollutkaan takapuskuria :eek: Siinä pähkäilin kuset housussa vaikka kuinka kauan että mitä mä sanon sille miehen kaverille... Noh, vaikeena menin sitten palauttamaan autoa ja varovaisesti aloin puhumaan puskurista. Tyyppi vaan tokas että ei siinä alunperinkään ollut takapuskuria kun se on korjaamolla. Arvatkaa huokasinko helpotuksesta.
 
hehee
Tämä tapahtui serkkulleni viimekesänä...

Oli perjantai ja kesäloma alkamassa. Serkkuni lähti töistä muitten lomalaisten kanssa hyvillä mielin, olihan loma edessä. Hänen miehensä tuli hakemaan häntä töistä ja tietenkin sitten piti loman kunniaksi suunnistaa alkoon ostamaan joku kiva lomanaloituspullo. Serkkuni istui alkon pihassa autossa sen aikaa kun miehensä teki ostoksia sisällä. Hän näki työkaverinsa tulevan alkosta kaksi pussia täynnä viinapulloja ja heti tietenkin ajatteli että pitää kuitata vähän tälle työkaverille kesälomarahojen kulutuksesta... Serkkuni avasi auton ikkunan ja odotti että työkaveri kävelee lähemmäksi autoa ja huusi oikein kovaa: " Hetikö sitä piti mennä kaikki kesälomarahat tuhlaamaan =) " Samassa hän hoksasi että henkilö oli aivan ventovieras ja hiukan ihmeissään katsoi serkkuni päälle.... :LOL:

Niin sitä huudellaan aivan vieraille ihmisille...
 
no tää tapahtu anopille.. oli veljensä luona kyläillessään joutunut kuuntelemaan kun tämä kiroili teini-ikäisen tyttärensä poikaystävää, että kaiken näköisiä karvape*rseitä alkanu nurkissa pyörimään.
oli sitten jossain sukujuhlissa ollu tämä tyttö uuden poikaystävänsä kanssa ja ennen ku ehti yhtään ajatella sen kummemmin sanomisiaan oli anoppini paukauttanu tälle pojalle että "sinäkö se oot se karvape*rse?" kyllä oli anoppia hävettäny ku tajusi mitä suustaan päästi :D
 
Joskus nuorempana, kun oli henkselihousut muodissa, niin mulla oli ne jalassa kun piti lähteä kauppaan. Ajattelin kuitenkin käydä ensin vessassa ja autossa vanhemmat alkoivat ihmetellä mikä täällä oikein haisee. Mulla oli jäänyt wc:n raikastin roikkumaan henkseliin.

Kun miehen kanssa oltiin ensimmäisillä treffeilä ja käveltiin hiukan kaupungilla, niin tietysti alkoi sataa. Kummatkin rynnättiin ovisyvennykseen suojaan sateelta, mulla toinen jalka rännin alla :headwall:

Pienenä käytiin joskus huonekalukaupassa ja myyjä tietysti ystävällisenä sanoi, että kiitos käynnistä, tervetuloa uudelleen, johon meidän isä että kiitos samoin. Oli myyjä mennyt vähän hämilleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 17:04 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:43 Siiri80 kirjoitti:
Siskon mies soitti isälleni että tartteeko tuoda mitään tullessaan. No Isäni sitten tilas pari kossua. Siskon mies kuuli väärin ja toikin korin kossua. Oli muuten rattoisa joulu...

Tädin piti kerran puhelua lopettaessaan sanoa kuulemiin ja hei hei niin sanoi sitten että kui kui. Meni vähän ajatukset hänellä päässä sekaisin.

Kui Kui :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: Vai shillä tavalla!!! :LOL:
 
Paupeli
Nää on huippuja!! :LOL: Itekki ollu varsinainen kaaliaivo...Olin jotain 14 ja menimme kaverin kanssa ostamaan jätskiä,kioskista siis.Kysyin myyjältä että mitä softisvaihtoehtoja on,myyjä sanoi:mansikka,suklaa ja sekotus.Minä sitten fiksuna tyttönä kysyin,että mitä siinä sekotuksessa on? :LOL: :ashamed: Myyjä kattoi pitkään ja sanoi:No mansikkaa ja suklaata :LOL: Aijjaaa!!! *toktok*
Silloin kun tapasin mieheni ja olin hänen luonaan ekoja kertoja yötä naureskelin hänen iltarutiineilleen.Hän pesi hampaat´ja naamansa ja lopuksi levitti ´kosteusvoidetta´ yötä vasten.Kun luin purkkia tarkemmin,huomasin että sen on meikinpoistoemulsiota,joka siis pyyhitään aina pois :LOL: Nauroin monta päivää,ku ukko nukkuu emulsiot naamassa :LOL:
 

Yhteistyössä