jonkun moka joka saa sinut...?

Tässä yks mainioimmista... mille ollaan naureskeltu montamonta kertaa :LOL:

Mulla on pari vuotta nuorempi paraskaveri. Ollaan oltu ystäviä jo pennuista asti, ja tästä on aikaa nyt melkein 10vuotta.. Mä olin saanut juuri jokunen aika sitten ajokortin ja oltiin vähän heittämässä lenkkiä. Sit mä heitin hänet kotiin ja kun hän oli nousemassa autosta niin hän otti ja suuteli mua :LOL: Hänellä oli silloin täysi-ikäinen poikaystävä, ja jotenkin aivot sillä leikkas kii niin että se tuli vaistomaisesti. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 14:27 hinku kirjoitti:
Tässä yks mainioimmista... mille ollaan naureskeltu montamonta kertaa :LOL:

Mulla on pari vuotta nuorempi paraskaveri. Ollaan oltu ystäviä jo pennuista asti, ja tästä on aikaa nyt melkein 10vuotta.. Mä olin saanut juuri jokunen aika sitten ajokortin ja oltiin vähän heittämässä lenkkiä. Sit mä heitin hänet kotiin ja kun hän oli nousemassa autosta niin hän otti ja suuteli mua :LOL: Hänellä oli silloin täysi-ikäinen poikaystävä, ja jotenkin aivot sillä leikkas kii niin että se tuli vaistomaisesti. :D
:LOL:
 
Tää nyt ei oo varsinaisesti mikään moka, mutta naurattaa meitä ukon kanssa vieläkin.

Elikkäs meillä on sellanen tuttu, joka yhteen aikaan kävi meillä useastikin. Joskus saatettiin grillata jotain ja tällä tuttavalla oli sitte tapana pursottaa sinappia lautaselle oikein urakalla, vaikkei sitä sitten välttämättä käyttänyt. Ruuan närkkiminen oli myös yks tapa samaisella tyypillä

Yks kerta sitten, oisko ollu vappu, päätettiin ukon kanssa et sanotaan tälle siitä sinappijutusta. Tuttava sitte tuli meille ja kokkailtiin siinä jotain. Ukon kanssa sitten ihan piloillaan sanottiin että muistakaas nyt sitten että kaikki mitä ottaa pitää myös syödä.

Hieman huvittuneena seurailtiin, kun ruoka hävis kyllä lautaselta, mutta sinappi pysyi... Lopulta sitte hän rupes sitä sinappia syömään ja aikansa syötyään sanoi et en mie tätä sinappia jaksa kyl kokonaan syödä.

Siinä vaiheessa alettiin ukon kanssa nauramaan ja sanottiin et ei oo tarkotuskaan....kukas nyt sinappia söiskään. :D
Vähän oli kaveri nolo, mut nauro sit itekin lopulta jutulle.
 
Bona
Mä tässä taannoin kummastelin, että miten hiuslakka on koko ajan loppu, vaikka en paljoa sitä edes käytä. Selvishän se sitten - mies ja poika molemmat ovat käyttäneet sitä vessassa ilmanraikastajana isomman asian jälkeen. :LOL: Äly hoi...
 
bp harmaa aina
mä olen likinäköinen enkä yleensä käytä laseja kuin jos on pakko.
oltiin juuri alettu mieheni kanssa seurustelemaan ja ajeltiin miehen huoltoautolla joulunaikaan helsingissä.
aikamme ajeltuamme kysyin mieheltäni kadun toiselle puolelle osoittaen:

"mitä tuolla on?mitä nuo kaikki ihmiset tuolla tekee??!

mieheni katsoo minua kummissaan ja toistan että "miksi nuo kaikki ihmiset on tuolla?"

rakkaani ottaa minua kädestä kiinni ,katsoo silmiin ja kymyilee:
"Kulta.Ne on joulukuusia."


:headwall: :whistle:
 
Lionmum
Hmm.. Tuli mieleen yks oma nolo juttu 8 vuoden takaa.

Kaksoset oli just syntynyt ja olivat Lastenklinikan teholla, joten mä jouduin sitten pumppaamaan maidot ja viemään ne sitten muksuille sairaalaan.

Noo, minäpä sitten tomerana aloin pumppaamaan, sellasella käsikäyttösellä vempeleellä, pumppasin ja pumppasin ja pumppasin. Valehtelematta tunnin pumppasin. Ja kirosin kun maitoa tulee vaan. Meinas itku päästä kun ei maidon tulo millään ehtynyt ja mä joutusin vaan pumppaamaan, tuntitolkulla...

Soitin sitten äidille ja kysyin, että mitä ihmettä mä teen, kun maitoa vaan tulee ja minä likka pumppaan ku viimestä päivää... Äiti kysy että kauanko sä olet pumpannut. Minä siihen, että tunnin jo. Äitee räjähti nauramaan ja mie suutuin sille, ettei se oo mikään naurun asia. Hää sitten selitti, naurunsa lomassa, että ei sitä maitoa tarvi pumpata kuin noin vartin, että ei niitä tissejä tartte kerralla tyhjentää... :LOL: :LOL: Tuumas vaan, että siitähän se maidon tulo vaan kiihtyy...

Vitsi että nolottaa vieläkin... :ashamed: Mistä minä olisin voinut tietää kun ei kukaan kertonut.

Mutsi kuittaili siitä myös silloin kun kuopus syntys... Onneks ei tarvinnu kuopuksen aikana paljoa pumppailla...
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:16 -HeidiHaidiHou- kirjoitti:
minule tulee mieleeen vuosien takaa, tämmöinen:
olin serkkuni luona,kun hänen piti lähteä vahtimaaan naapuriin lasta, seurasimme sitten hänen lähtöään ikkunasta, kunnes huomasimme, että hän meni väärästä ovesta sisään väärälle naapurille...
Samantapainen: tutut oli just muuttaneet rivariin ja pitivät tupareissa naamiaiset. oli siinä väärän oven takaisella mummelilla varmasti kauhun hetket käsillä, kun käärmeenlumoojaksi pukeutunut setä hyökkää oven takaa, pitelee käsiä "sukukalleuksiensa" päällä ja huutaa, että "päästäkää äkkiä sisälle, käärme paleltuu!!!" :LOL: <br><br>
 
Lionmum
Toinen juttu tuli mieleen... Tästä on joku pari vuotta aikaa.

Mun silmälasit oli hukassa ja minähän en ilman laseja näe nokkaani pidemmälle...

Ettin ja ettin niitä mutta en löytänyt. Aloin jo suuttumaan kun ei löydy mistään. Tiukkasin sitten vihasena muksuilta, että mihin ne on jemmattu ja kuka ne on vienyt. Muksut alko nauramaan, että tossahan ne on mun otsalla. :ashamed:
 
ÄIPPIS -84
mä olin just saanut ajokortin edellisenä päivänä. Lähdin talvipakkasella käymään kaupassa autolla. Pakitin pois parkkiruudusta kun kuului kolaus. Nousin tietty tunnollisena tarkastamaan auton taakse, ettei vaan mikään jäänyt alle. No mitään ei näkynyt ja matka jatkui. Koko matkan kaupalle asti kolisi joku ja minä tietty ihan paniikissa... Kaupan pihalle päästyäni ajoi viereeni auto, jonka kuljettaja sanoi: "sulla roikkuu toi lämmityspiuha tuolla auton alla..." VOI JESTAS, että mua hävetti...
Aattelin, etten erro ukolle mitään, mutta lämmitystolppakin oli hajonnut siinä rytäkässä.... :whistle: :ashamed:
 
Avaliina
nojaa... niitä on jonku verran mutta tässä yks:

Joskus 13-14v me oltiin mun serkun ja hänen äidin kanssa kaupassa. Me katottiin jotai alennus filmejä ja serkun äiti oli siellä vähänmatkan päässä.
Serkullani alkoi Menkat siellä :LOL: siis ihan ekaa kertaa,eikä se tiennyt mitä tehdä. Mä sit sanoin,että mee ny ihmeessä vessaan ja vähän vauhtia.
no,tää älykääpiö lähti vessaan ja mää menin perässä.
Sit vessasta tultua serkkuni meni juttelemaan jollekkin naiselle,jota ilmeisesti luuli äidikseen.
No,serkullani oli katse jossain muualla kuin henkilöön päin jolle hän puhui,eli hän ei nähnyt,että se ei ollut hänen äitinsä. Sille naiselle se vaan sopersi,että ''mulla alko menkat ja mä meniin vessaan ja tungin paperii ku ella käski yms..'' :LOL:
Serkun äiti oli ollut kokoajan siinä sen tädin vieressä kuuntelemassa mitä tytär puhuu jollekki ventovieraalle. :D

Toi naurattaa mua aina!! =) Oli pikkusen nolo serkku ku parin päivän päästä tää nainen,jolle sekku puhui tuli serkkuni luokalle sijaiseks :LOL:
 
Mahtavaa nähdä, että tää "oma lapsi" (eli siis avaus) on edelleen voimissaan ja saan nauraa yhä uusille jutuille! Kiitos siitä teille kaikille! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
olin joskus 3 luokalla katsomassa leffassa mies ja alaston ase 1/3 muistaakseni..se missä on se oscar gaala ja siellä pommi.
noh siinä tulee kohta jossa koko katsomo nousee ylös taputtamaan ja itse olin niin eläytynyt koko leffaan että nousin itse seisomaan mukana ja taputin.. kunnes tajusin olevani täpötäydessä leffateatterissa :ashamed:
ja kyllä hävetti !!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 14:55 bp harmaa aina kirjoitti:
mä olen likinäköinen enkä yleensä käytä laseja kuin jos on pakko.
oltiin juuri alettu mieheni kanssa seurustelemaan ja ajeltiin miehen huoltoautolla joulunaikaan helsingissä.
aikamme ajeltuamme kysyin mieheltäni kadun toiselle puolelle osoittaen:

"mitä tuolla on?mitä nuo kaikki ihmiset tuolla tekee??!

mieheni katsoo minua kummissaan ja toistan että "miksi nuo kaikki ihmiset on tuolla?"

rakkaani ottaa minua kädestä kiinni ,katsoo silmiin ja kymyilee:
"Kulta.Ne on joulukuusia."


:headwall: :whistle:
Tää on niin paras :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 23:04 mimoniandra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 14:55 bp harmaa aina kirjoitti:
mä olen likinäköinen enkä yleensä käytä laseja kuin jos on pakko.
oltiin juuri alettu mieheni kanssa seurustelemaan ja ajeltiin miehen huoltoautolla joulunaikaan helsingissä.
aikamme ajeltuamme kysyin mieheltäni kadun toiselle puolelle osoittaen:

"mitä tuolla on?mitä nuo kaikki ihmiset tuolla tekee??!

mieheni katsoo minua kummissaan ja toistan että "miksi nuo kaikki ihmiset on tuolla?"

rakkaani ottaa minua kädestä kiinni ,katsoo silmiin ja kymyilee:
"Kulta.Ne on joulukuusia."


:headwall: :whistle:
Tää on niin paras :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 22:48 vieras kirjoitti:
olin joskus 3 luokalla katsomassa leffassa mies ja alaston ase 1/3 muistaakseni..se missä on se oscar gaala ja siellä pommi.
noh siinä tulee kohta jossa koko katsomo nousee ylös taputtamaan ja itse olin niin eläytynyt koko leffaan että nousin itse seisomaan mukana ja taputin.. kunnes tajusin olevani täpötäydessä leffateatterissa :ashamed:
ja kyllä hävetti !!!
:LOL:
 
nooh jälkeenpäin hauskaa, mutta silloin ei naurattanut....

olin aika aluillaan raskaana, mutta mikään ei pysynyt sisällä ja kaikki oksetti... kaupassa sitten olin ja lihatiskin ohi kun kävelin, nokkaan otti joku haju ja muo alkoi oksettaa aivan suunnattomasti... kovaa vauhtia yritin ulos kaupasta, mutten kerennyt kuin leipäosastolle, ja siihen sitten oksensin,,, ja arvatkaas suoraan leipäesittelijän kojun viereen.... no ei siinä mitään mutta leipäesittelijä järkyttyi tuosta niin kovin, että oksensi itsekkin .... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: aika kamalaa, mutta koomista!
 
Joskus nuoruudessa vielä vanhempien luona asuessani olin poikakaverin kanssa ns lähikontaktissa ja meiän äiti sit tuli oven taakse koputtamaan niin kundi kysy et no mitä. Äiti sit avaa oven ja alottaa lauseen et otatteko kahvia. Kundi tönäsee oven kiinni ja sano et ehkä myöhemmin niin meiän äiti sit nolona huutelee oven takana et sen verran viel häiritsen et ku mul on hameenhelma oven välissä.... Noloo! Kyllä kummasti jäi sillä kertaa hommat kesken ja yläkertaan ei ihan hetkeen viititty mennä kahville. No, se hyvä puoli et sen jälkeen äiti aina vastauksen kuultuaan kysy et uskaltaako tulla.

Meiän isästä on vanhemmiten tullu vähä hajamielinen. Olin joku aika sit käymässä porukoilla ja meiän isä rupes työpäivän jälkeen lämmittää ruokaa mikrossa niin sit se kysy et kenenkäs riisipuuro tääl on. Oli ite edellisiltana ruvennu lämmittää sitä ja touhunnutkin sit jotain muuta ja unohti koko puuron.

Ja kerran tää samainen isä ihmetteli et kuka on syöny koko juuston ku eilen oli viel vaikka kuinka paljo jäljellä... rupesin sit jossain vaihees kaivaa leivinpaperia tms laatikosta niin totesin vaan et mitäs tää juusto täälä tekee. Isä oli ilmeisesti ollu ottamassa sille juustolle pussia laatikosta.
 
SanRina harmaana
Viime talvena (pimeään aikaan) ajoin kaupungilla ja luokkakaverini oli kyydissä. Puhuttiin sitten autoista, siitä miten vaikeaa on aijaa Kuopion keskustassa vieraspaikkakuntalaisena kun on paljon tasa-arvoisia risteyksiä. No tää kaveri sitten sano, että Joensuussa on kanssa hankala ajella kun ei ole KATUVALOJA. No minä sitten mielessäni, että ompa jännä kaupunki kun sellaisessa säästää.. Ja varmaan mahtaa olla kurja ajella pimeässä keskustassa. No tää kaveri jatko juttua KATUVALOISTA. Kohtahan tuo selvisi, että kyseessä olivatkin LIIKENNEVALOT. No kyllä nauratti toinen puhuu mitä sattuu, ja toinen ymmärtää varsin hyvin millainen ongelma sen täytyy olla. Ihan idiootit.
 
Höhlä
No meillä oli ennen vaunut eteisessä ja aina siivouksen yhteydessä nostelin kengät sinne tavarakoriin. Sitten olin yksi päivä vaunujen kanssa liikenteessä ja ajelin bussilla ym. Oli sellainen olo, että nyt tulee pitkiä katseita. No kun mitään syytä en keksinyt unohdin koko jutun. Juuri ennen kun olin lähdössä kotiin hain postista paketin.. No viimein selvisi syy mitä ne ihmiset katsoivat, koko tavarakori täynnä kenkiä! Oli miesten maiharia ja vaikka minkämoista hikipopoo :LOL: Olin kuolla nauruun ja sain lisää pitkiä katseita kun virnistelin koko matkan kotiin.
 
Mein äiti on melkoisen tohelo toisinaan:

Yks päivä selitti käyneensä kaupassa ja alkaneensä pöyhimään jotain ostoskärryjä, jotka olivat kukkupäällään tavaraa, luullen sitä jonkinmoiseksi poistoerien alennuskoriksi.Hetken pengottuaan joku ulkomaalainen ryhmä oli tullut siihen viereen ja kattonut jokseenkin pitkään, että kyllä täällä Suomessa kans kaikki viiään kun hetkeksi ostoskärrynsä jättää vartioimatta.He olivat olleet Suomessa lomalla ja hamstranneet kärryihinsä mitä lie tavaraa vaikka kuinka paljon... :LOL:

Toinen juttu kävi 80-vuotiaalle mummolleni tään ollessa lääkärissä.
Poistuessaan vinkannut ovelta :"Kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen!"
Siinä oli varmaan lääkäri jäänyt vähän suu auki...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2006 klo 00:03 Ansu-78 kirjoitti:
Joskus nuoruudessa vielä vanhempien luona asuessani olin poikakaverin kanssa ns lähikontaktissa ja meiän äiti sit tuli oven taakse koputtamaan niin kundi kysy et no mitä. Äiti sit avaa oven ja alottaa lauseen et otatteko kahvia. Kundi tönäsee oven kiinni ja sano et ehkä myöhemmin niin meiän äiti sit nolona huutelee oven takana et sen verran viel häiritsen et ku mul on hameenhelma oven välissä.... Noloo! Kyllä kummasti jäi sillä kertaa hommat kesken ja yläkertaan ei ihan hetkeen viititty mennä kahville. No, se hyvä puoli et sen jälkeen äiti aina vastauksen kuultuaan kysy et uskaltaako tulla.

Meiän isästä on vanhemmiten tullu vähä hajamielinen. Olin joku aika sit käymässä porukoilla ja meiän isä rupes työpäivän jälkeen lämmittää ruokaa mikrossa niin sit se kysy et kenenkäs riisipuuro tääl on. Oli ite edellisiltana ruvennu lämmittää sitä ja touhunnutkin sit jotain muuta ja unohti koko puuron.

Ja kerran tää samainen isä ihmetteli et kuka on syöny koko juuston ku eilen oli viel vaikka kuinka paljo jäljellä... rupesin sit jossain vaihees kaivaa leivinpaperia tms laatikosta niin totesin vaan et mitäs tää juusto täälä tekee. Isä oli ilmeisesti ollu ottamassa sille juustolle pussia laatikosta.
No,enpä tähän muuta sano, ku että aika töykee poikaystävä. Eikös ne yleensä ole kohteliaita "anopilleen"?
 

Yhteistyössä