MUNASKUUKKELIT *vesi valuu silmistä* tää oli ihan ylivetoAlkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:07 Ruutelituu kirjoitti:...nauramaan yhä uudelleen.... Toisen mokillehan helpompi nauraa kuin omille
Meillä mulla on suihkunhyllyssä sekasin shampoot ja vaahtoavat kasvojenpesuaineet. Kerran yllätin miehen pesemästä itseään kasvojenpesuaineella. Oli ehtinyt käyttää jo melkein koko pullon ja oli ihmetellyt kun on niin tehokasta rasvanpoistjasuihkusaippuaa, että munaskuukkelitkin oikein natisee sillä pestyä.... Yhä naureskelen tuolla :ashamed:
tää sai puristusta palleaan. hipelihii.Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 14:08 Pipsannäkönen kirjoitti:Tää nolotti aikanaan kovasti.
Poikaystäväni ja sen kaveri tulivat meille saunaan. Takkahuoneen ovi jäi raolleen. Mä menin leikilläni kurkkiin oven raosta ja näin, että toinen meni jo saunaan. Jostain syystä mä luulin, että poikaystäväni jäi yksin siihen takkahuoneeseen ja aloin pelleillä oven raossa ja kuiskailin "määpä näen sun kikkelin"... No, arvaatteki varmaan, että kaverihan se oli ja muistan sen ilmeen vieläki!!! On mahtanu aatella, että hullu tyttöystävä... :ashamed: =)
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2005 klo 19:59 korvat höröllä kirjoitti:Ai juu, ja yksi laivaseikkailu. Keski-ikäinen pariskunta oli reissussa ja pieruhuumori on heidän keskuudessaan suuressa suosiossa. Vaimo käveli edellä ja mies jäi jotain ihmettelemään. Vaimo tietysti luuli että mies kävelee takana ja alaspäin rappusia mennessään ojensi jalkaansa tehostaakseen tekoa ja päästi armottoman sumutorven....
kuinkas ollakaan se ei ollutkaan oma mies selän takana vaan hiukan enemmän useita miehiä ..
Miesten ilmeet olivat näkemisen arvoiset juuu
ihan hervotonAlkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 23:27 Pipsannäkönen kirjoitti:Mä oon tän ennenki täällä kertonu, mut ku se vaan naurattaa edelleen.
Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella ja ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa. Mies jäi odottamaan ja paikalle ryysäs ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan, joten ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife" =)
tää on upeeAlkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 14:37 fairplay kirjoitti:Muistui sellainen mieleen,kun murrosiässä tyttäkaverini oli meillä yötä.Hän nukkui huoneessani lattialla patjalla ja yöllä hän lähti pimeessä vessaan,ei löytänyt valokatkasiaa mistään ja hapuili pimeässä takaisin,ovi aukon kohdalla rupesi konttaamaan ja etsimään patjaansa ja yhtäkkiä isäni sytyttää valot ja kysyy "mitä ihmettä etsit?"Nolona hän huomaa olevansa väärässä huoneessa,kyllä me ollaan vieläkin hihitelty tuota vanhaa juttua. :ashamed: