jonkun moka joka saa sinut...?

Me oltiin taannoin ukon kans vapaalla ja päätettiin mennä Rossoon syömään.Ukko meni hakeen salaattipöydästä salaattia ja palas pöytään,mutta ei omaamme :D

Kattelin ku alko mättämään salaattia suuhunsa niin keskittyneesti,että ei edes tajunnut kun pöydän oikeat asiakkaat tulivat häntä vastapäätä istumaan ja naureksien kanssani katsoivat ukkoni touhuja :LOL:

Harvemmin on tullut nähtyä kun iso mies punastuu oikein kunnolla :LOL: :LOL: :LOL:
 
Pikkukivi

No mulla olis muutama oma moka tarjolla:

Joskus ala-aste ikäisinä leikittiin kaverini kanssa tonttimme rajalla olevassa hiekkakasassa. Pöyhimme hiekkaa ja löysimmekin alta kunnon "savea". Puristeltiin möykkyjä kädessämme ja mietittiin, et onpa ihanaa muotoilusavea ja tästähän voi tehdä vaikka mitä hienoa. Kunnes sitten hajusta tajuttiin, että sehän oli naapurin koiran p...kaa!


Sit yks juttu sattui aikoinaan, alle parikymppisenä, kun pelasin futista naistenjoukkueessa. Eli meillä oli peli alkamassa ja juuri, kun tuomari vihelsi aloituksen pilliin, tajusin, että rintsikat aukesivat. Siinä sitten hetken aikaa yritin sinnikkäästi pelata, kunnes liivit alkoivat väkisin tunkea ulos kaula-aukosta. Paniikissa huusin miesvalmentajalleni, että "nyt tuli astmakohtaus" ja hävisin pukuhuoneeseen..

Ja yhdelle naispuoleiselle kaverille kävi meidän työpaikalla tällänen hama:
Oltiin menossa tauolle kahvilaan ja kaverini juoksi kamalaa vauhtia ovelle. Avasi oven oikein voimalla ja ajatteli, että päästää samalla pikku tuhnun. Mutta ei tullut tuhnua vaan karmea pieru, jonka minäkin kuulin kymmenien metrien päähän. Kaverini meinasi kuolla häpeestä, varsinkin, kun siinä oven vieressä oli röökillä varmaan kymmenen muuta työkaveria!

:LOL:
 
TER
Mulla aina väliin tulee mieleen synnärin juorut :) Siellä oli joku tuore isä tullu ylpeenä hakemaan mammaa ja vauvaa kotiin.. tottakai kaikki pakatut vaatteet ollu mukana ja mikä tärkein tietty se millä vauva kotiin kannetaan :D Iskä oli onnesta soikeena kantanu sen äitiyspakkauksen pahvilaatikon mukanaan sairaalaan ku oli äitee sen niin sievästi sen laittanu vauvan kotiutumista vasten :) Se oikee sitteri oli jääny sitte kotiin odottelemaan.. Oli vilkkaasti äiti muori passittanu isän uudelleen kotiin hakemaan asianmukaisen varustuksen :)
 
Pakko kantaa korteni ketoon..

Vanhempani teki pääsiäispilan mulle, sain muutamia kindermunia sekä 3 mignomunaa. Yhteen mignomunan pahviin oli laitettu oikea kananmuna. minulla oli ihana tapa kopauttaa kananmuna otsaan, näin tein myös mignomunille...Pila meni vähän puihin koska annoin juuri tämän kananmunan kaverille, joka ihmetteli että eihän tässä ole sitä sokeripohjaa. Minä siihen että eihän niissä aina olekkaan...Kaverini ei uskaltanut rikkoa minun antamaa muna vaan meni keittiöön. Hän otti lasin ja hajotti munan lasin reunaan, yllätys se olikin kananmuna...Arvatkaa mikä naurun remakka kuului olohuoneesta kun yllätys paljastui...Myönnän olen blondi
 
Mää oon semmonen mokailun kuningatar ollu jo pienestä pitäen. Ala-asteella lähin hiukka kiireellä kouluun ja ruokailu jonossa( ala- ja yläaste samassa) mulla tippu housun lahkeesta ruskeet froteiset alkkarit maahan.. pikkasen oli nolo :ashamed: Ja tottakai ne nostettiin oikeen korkealle et kaikki näkee ja kuulee kenen ne oli =)

Vuosia sen jälkeen menin autokouluun ja opettajanani oli vanha herrasmies. Tunnin aikana oli tarkoitus opetella käyttämään vaihdekeppiä siihen katsomatta. No minähän yritin parhaani. Vaihdetta vaihtaessa erehdyin hieman "kepistä" kopeloidessa open jalkoväliä :LOL: :LOL: Ope revähti nauruun ja sanoi: "keppi ku keppi, anna tyttö mennä!". Olipas kiva lopputunti.. yritä siinä sit korjailla mokaa.

Olin ulkomailla siskoni kanssa ja koitti lähtöpäivä. Jätimme laukut hotellille ja päätimme käydä vielä kaupungilla. Hotellimme oli hieman kaupungin ulkopuolella joten lähdimme katselemaan vielä uusia nähtävyyksiä.Janohan siinä kuumana päivänä yllätti, ja hoksasimme mukavan näköisen kahvilan. Kahvilan ulkopuolella oli muutama komistus joten eikun sisälle ja lähimpään pöytään istumaan. Nostin käden ylös ja tilasin kaksi limsaa, perään huomauttaen vielä ettei tarvi sitten jäitä laittaa.. Mies katsoi minua kummaksuen hetken kunnes revähti nauruun. "muuten hyvä, mutta tämä on huonekaluliike!" :LOL: :LOL: Ei kestänyt kauaa kun meistä näkyi vain vauhtiviivat ilmassa kun häippäsimme nolona pois liikkeestä. Kaikki komistukset nauroivat siellä meille..

Olin töissä nokialla siivoojana ja eräänä päivänä menin punttisalia siivoamaan. Olin syönyt jotain sopimatonta ja mahani oli aivan ilmaa pullollaa. Tarkistin ovelta että huone on tyhjä ja annoin päästellä... Siinä sitten tyytyväisenä hetken istun ja huokailin kunnes nurkan takaa tuli ehkä komein näkemäni mies hymyillen ja kysyi että helpottiko... :ashamed:

Tässä muutama moka miljoonasta..
 
öpöööp
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:07 Ruutelituu kirjoitti:
...nauramaan yhä uudelleen.... Toisen mokillehan helpompi nauraa kuin omille :whistle:
Meillä mulla on suihkunhyllyssä sekasin shampoot ja vaahtoavat kasvojenpesuaineet. Kerran yllätin miehen pesemästä itseään kasvojenpesuaineella. Oli ehtinyt käyttää jo melkein koko pullon ja oli ihmetellyt kun on niin tehokasta rasvanpoistjasuihkusaippuaa, että munaskuukkelitkin oikein natisee sillä pestyä.... :LOL: :LOL: Yhä naureskelen tuolla :ashamed:
 
tuutelituu
Oltiin ehitty asua uudessa asunnossa ehkä kaks viikkoo(sellanen luhtitalo ja toinen kerros)... Olin vaihtamassa makkarissa vaippaa tytöltä kun sitten ovi kävi ja joku tuli sisään. Olin menossa kattoo kuka tuli niin alkaa kuulua joku huhuilee Erkkiä tai Eerikkiä (niin hölmöltä kun se vaan kuulostaa. =) ) Tulin sit siihen ovelle niin ihan tuntematon nuori mies seiso eteisessä ja oli heittäny jo kengät pois ja kysy multa että onko kys.henkilö kotona, minä siihen vaan että kun ei asu täällä sellasta..kyllä meni hiljaseks ja veti kengät jalkaan ja poistu paikalta ja mulla oli hauskaa :LOL: :LOL: :LOL:
 
kurmitsa
Mun äiti kai hiukan ujostelee pappeja kun se aina mokaa niiden läheisyydessä..

Sillon ku äitee oli nuori neitokainen (tyttönimi Korkeamäki) ni joku pappi tuli esitteleen äidille ittensä ja sano nimekseen Sorvari. Äiti häkelty jotenki ja esitteli ittensä et Korvari.

Nyt vanhempana yksissä ristiäisissä pappi oli tullu kättelemään äitiä ja esitelly ittensä et "olen Mikälieniminen ja olen tämän kylän pappi" ni äiti oli vastannu et "ai jaa"
-pappi oli ollu kuulemma niin nuoren näkönen et äiti oli luullu sitä joksku koulupojaks
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 13:27 Molla kirjoitti:
Mies tuli joskus pizzalaatikoitten kanssa kotiin ja kaatui niin, että laatikot lensi ylösalaisin maahan. Katsoin ikkunasta ja tuo naurattaa yhä!
oon ehkä vähä kipee, mut tää on naurattanu jostai kumman syystä mua joka ikinen kerta kun luen tän. Kun mä sieluni silmin nään tän tilanteen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
kurmitsa
Yks oma mokakin pakko kertoo..

Exän kaveri meni kihloihin ja sano exälleni et tultais kahville heille iltapäivällä. Notkuttiin siellä kahvilla jatkuvasti, että ei me tajuttu että nää oli erityiset kihlajaiskahvit kun ei niin kerta sanottu. Mentiin kahville gollegehousuissa ja lököttävissä villapaidoissa :ashamed: ja paikalla oli koko kihlaparin suvut puvut päällä ja viimeisen päälle juhlatamineissaan. Tuli aika nopee vierailu.

Tästä opin ainaki sen, että yritän itse kutsua kavereitani kahville tai juhliin sillai että he tietävät millaiseen tilaisuuteen ovat tulossa.
 
Serkkuni oli nuorena tyttönä kioskilla töissä, eikä oikein ollut vielä tutustunut kovin tarkkaan ehkäisyasioihin. Mies tuli kioskille ja sanoi: Yks näkki...serkkutyttö vastasi: ei nyt valitettavasti ole, mutta käviskö hapankorppu.
autokoulussa hänelle kävi näin. Alkoi sataa ja opettaja pyysi laittamaan tuulilasinpyyhkimet päälle. Serkkuni vastasi: Laita sä kun mä ajan.
Yläasteella huomasin koulun käytävällä, että housunlahkeesta roikkuu puuterinväriset sukkahousut. Olin vetänyt aamulla uudet sukkahousut jalkaan ja toiset oli jääneet housujen sisälle edellisenä päivänä...
Kun tyttöni oli vielä vauva, menin joskus kauppaan ja siellä ollessani huomasin, että kaksi roskapussia oli yhä vaunujen alla korissa!!!
 
Äidilleni sattuu ja tapahtuu.

Yksi legendoista on, kun hän soitti numerotiedusteluun kysyäkseen minun puhelinnumeroa. Siihen aikaan tyttönimelläni minulla oli neljä kokonimikaimaa Helsingissä. Numerotiedustelusta virkailija kysyi osoitettani, voidakseen antaa oikean numeron. Äitini vastasi, ettei hän osoitetta muista, mutta hän kyllä osaa ajaa sinne autolla. Sitten äitini muisti, että se puhelinnumero onkin silloisen avomieheni nimissä. Totesi, että se numero onkin nimellä Suominen (oikea sukunimi olisi ollut Saarinen). Lisäksi äitini muisti, että numero on salainen (avomieheni pakkomielle). Hän kysyi virkailijalta, että kai hän antaa sen puhelinnumeron, vaikka se on salainen. Onhan hän sentään äitini.
 
kurmitsa
Työkaverini (opettaja) soitti väsyneenä koululta kotiinsa ja kun hänen poikansa vastasi puhelimeen ni työkaveri sano "täällä on Irma Häkkinen päivää, onkohan teidän äiti kotona?" Tää poika oli ihan ihmeissään vastannu että "ei ku sä oot siellä".
 
Isäni aikoinaan:
Menivät äidin kanssa joulumyyjäisiin ja ihmetteli kukaikki tuijottaa ja hymähtelee mun isälle.Ei hän sen kummempia.Mutta kun tuli kotiin ja otti takin pois niin huomasi että hänellä oli koko ajan ollu henkari niskassa siis niinku takki on normaalisti henkarissa.Ei ollut yhtään huomannut että se henkari oli ollut siellä :LOL:

 
Muutimme Turkuun Vantaalta, kun olin 11-vuotias. Koulussa ja muuallakin minusta tuntui. että muut ihmiset seuraavat meidän perheen tekemisiä vähän tarkemmin kuin muiden, kun olimme "outolintuja". Yleinen muuttoliikehän on pääkaupunkiseudulle päin eikä pois sieltä.
Noin kuukausi muutostamme menin äitini kanssa vaateostoksille keskustaan. Äitini käveli eräässä vaateliikkeessä peiliä päin. Mua nolotti ja hävetti aivan hirveästi, vaikkei ketään tuttua näkynyt. Äitini kertoi, että hän oli vain katsonut, että on tutun näköinen ihminen tuossa vastapäätä ja ihmetellyt, miksei se väistä. :headwall: :D
 
me joskus ammoisina aikoina lähdettiin autolla liikenteeseen,oli satanut lunta ja pyyhin apparin ikkunasta lumet pois,samoin mieheni kuskin ikkunasta..miehen kaveri oli tulossa takapenkille perästä päin kun me jo istuttiin autossa..takaovi aukesi ja lyötiin kiinni..matka alkoi,ja mieheni kysyi takapenkiltä olevalta kaveriltaan jotain..hiljaisuus laskeutui ja käännyttiin katsomaan..ei ketään takana..kaveri oli kolauttanut oven kiinni puhdistaakseen ikkunan lumesta ja oli tulossa autoon ku lähdettiin ajamaan :LOL: siellä istui kinoksen päällä tupakalla kun palattiin hakemaan :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
PikkuHippu
Tätini meni vessaan pissille mutta unohti laskea housunsa alas. Kastui housut.

Yhdellä kertaa äitini oli käymässä tätini vessassa ja alkaa kuulumaan naurua. Vessanrengas oli katkennut äitini istuessa pöntölle :LOL:
 
öttimöntiäinen
Silloin kun tuli etupanelilliset auton stereot niin siskoni osti semmoisen ja kerran menimme käymään äidillämme ja hän ihmetteli sitten että mikä se on ja siihen sitten tokaisimme että se on semmoinen radio jota voi kuunnella, laitat vain sen päälle ja korvalle niin voit kuunnella sieltä musiikkia ja äitimme teki työtä käskettyä ja paineli nappuloita ja pisti panelin korvalle ja hetken päästä sanoi että eihän tämä toimi kun ei kuulu musiikkia :LOL: :LOL: :LOL:

Ja toinen on että isosiskoni soitti mummolle ja kertoi että ovat ostaneet talon ja että vauvakin on tulossa niin mummo sitten hetken päästä tokaisi että oliko sinulla jotain asiaakin kun soitit :eek: Ja mummolla ei ole dementtiaa jonkan takia niin olisi sanonut.
 
nuka harmailee
Me oltiin miehen kans jokunen kesä sitte reissus. Junalla mentii etelää kohti hiukan maisteis. Mulla semmonen kietasuhame päällä eikä pikkuhousuja alla. Alko sitte ramaseen ja nukahdin siihen junan penkkiin. Jonku ajan päästä tuli sitte konnari herätteleen että tyttö hei..pitäskö sun hiukan...ja viittas kädellään mun hametta. Aloin kattoon niin kietasuhame oli tuhannen mutikalla persauksen alla ja mä siinä reva levällään.. Mua hävetti niin lujaa että oisin halunnu vajota maanalle ja SYVÄLLE. Siinähän on sitte tietty porukkaa kävelly ohi ja kattonu että huh huh .. :snotty:
 

Yhteistyössä