Aivan loistavia! Tähän aikaan yöstä kun näitä lukee, niiin repee ihan totaalisesti!!!
Olin kaupassa ja puhuin kaverini kanssa puhelimessa, kun hän kysyi kelloa, jolloin minä aloin kovaan ääneen ja pitkän aikaa tuskailla ,että missä v*tussa se mun kännykkä taas on kun siinä se kellokin olisi. Kaverinikaan ei tajunu, että siinä mun korvallahan se oli, ihmettelin vaan, kun muita kassajonossa olijoita nauratti,tajusin tilanteen vasta autossa.
Muutama päivä sitten olin anoppini ja poikani kanssa kaupassa anopin autolla. Parkkipaikalla huomasin, kun anoppini meni avaamaan auton ovia ja poikani roikkui toisella puolen oven kahvaa. Anoppini huusi minulle, että kumpi ajaa, johon minä, että en ainakaan minä aja sitä autoa. Anoppini ja poikani olivat menossa väärään autoon...
Anoppini ajeli ex-miehensä autolla, jota minä olin myös joskus lainannut. Eräänä päivänä anoppi alkoi puhumaan, että hän on viemässä autoa aamulla korjattavaks, kun se pitää niin outoa ääntä ,kun ajaa vitos vaihteella (työmatkaa hänellä on n.100km pvä ja hän ajeli jo toista viikkoa sillä autolla). Tajusin vasta aamulla soittaa anopille ja sanoa ,että elä ihmeessä vie sitä korjattavaks, kun siinä autossa ei ole, kuin neljä vaihetta, hän oli ajellut kolmosella, eikä suinkaan vitosella, niinkuin kuvitteli, joten ei ole ihme jos auto piti outoa ääntä, kun yli 100km/h ajeli aina...
Aikana ennen kännyköitä äitini oli innokas kauniiden ja rohkeiden katselija. Eräänä päivänä hänen pomonsa soitti töistä, jolloin äiti meni ja vastas ajatuksissaan puhelimeen Forrestereilla. Eipä pomo älynnyt kysyä Brookea puhelimeen...
Olin nukkumassa kun naapuri soitti. Vastasin hyvää yötä ja löin luurin kiinni.