jonkun moka joka saa sinut...?

Mun serkkutyttö ja mun sisko olivat paikallisessa marketissa ja kassajonossa serkku rupes huutelee siskolle ett "Hei kato, tänne on tullu uuttaa karkkia. Näitä on mansikan ja vaik minkä makusia" Mun sisko yritti suhista sille ett paa ne pois mut toinen oli onnessaan ku oli tullu uutta karkkia kauppaan.( serkku oli ollu 1,5 v Ranskassa) Sit sisko ärähti sille ett ne makukondomeja.
Ei menny kauan ku ne oli kaupasta ulkona..
 
tuli tästä mieleen että viikko pari sitten mies oli puhelimessa soittamassa lapsenvahtia,ja samaan aikaa pikkukakkosella tuli kakka hätä,mies siten sano samalla pojalle että "tuu tänne nii otetaan housut pois",lapsenvahti tuumas että "en varmasti tuu!" :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 12:18 NakkiFakiiri kirjoitti:
tuli tästä mieleen että viikko pari sitten mies oli puhelimessa soittamassa lapsenvahtia,ja samaan aikaa pikkukakkosella tuli kakka hätä,mies siten sano samalla pojalle että "tuu tänne nii otetaan housut pois",lapsenvahti tuumas että "en varmasti tuu!" :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Ahdistelua! Mistä te oikein kaivatte aina tän ketjun ylöspäin? Yritin yks kerta ettiä luettavaksi, mutten löytänyt....
 
wihtori
kun oltiin muksuja meidän isovanhemmilla oli mökki ja siellä tietty ulkohuussi..en sit yöllä uskaltanu pimeessä mennä yksin sinne ja mummo sano että ota toi likasanko sieltä hellan vierestä, vie kuistille ja pissi siihen...no minä tein työtä käskettyä ja kompastuin sängyn laitaan...hups sanko lensi käsistä ja kaikki se likavesi lensi nukkuvan veljen päälle...arvaatkaa sitä näkyä kun toinen nousee unenpöpperössä sängyllä istumaan paskavesi valuen ja appelsiininkuoret pitkin päätä :kieh:

kerran oltiin kiireessä paikallisessa sittarissa asioimassa ja siellä oli hirveesti ihmisiä...minä tohkeissani keräilin tavaroita kärriin ja huikkasin miehelle et mitä hittoo sä munit, ala tulla nyt niiden kärrien kanssa....tulihan se sitten sieltä perästä..kyllä oli hölmistys suuri kun tulikin oma mies vastaan eräällä käytävällä kärrien kanssa...eipä ollu vieras mies ilenny sanoo et oon väärää kärryyn mättäny ja kiltisti vielä seurannu perässä..sen jälkeen on kyllä vähän tullu katottua että se on varmasti oma mies joka niitä kärryjä työntää... :ashamed:

 
sailorgirlie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 11:15 Nolotus kirjoitti:
Tämä sattui minulle...Olimme lähdössä miesystäväni ja tuttava pariskunnan kanssa minun asunnostani pois. muut olivat pienen pienessä eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan kun minä menin siihen ajatuksissani(mietin laitanko lenkkarit vai jotkut muut kengät)Ajattelin että jaahas minun ukkoni siinä pyllöttää, taidanpa kouhaista pyllystä..puristin miehen peräpuolta ja hiplaisin muniloitakin...Otin käteni pois ja tajusin kaapineeni kaverin miehen pyllyä...onneksi hän on niin hyvä ystäväni, että tapaus vain nauratti kaikkia, mutta minä kyllä häpesin...ja pirusti!!! B)
:LOL: :LOL: mieletön!!
 
Olen kaupassa töissä...
Eräs työkaverini lähti tauolle kassatyöskentelystä, poikkesi tauon jälkeen vielä vessassa. Hiukset kaipasivat vähän kohennusta ja ahaa..vessan hyllyltä pilkisti hiuslakkapullo. Eikun suihkimaan kunnon kiinnitys hiuksiin...nolo huomata suihkuttamisen jälkeen että kyseessä ei ollut hiuslakka vaan VESSANRAIKASTAJASPRAY!! Meillä oli raikkaantuoksuinen kassaneiti lopun iltaa :LOL: :LOL:
 
Olin Makuunissa töissä. No asiakkana oli nainen, joka ei aiemmin ollut ollut asiakkaana. Minä sitten perustan tän asiakkaan ja kun on kuittaamassa lappua, rykäisee ja ilmoittaa, että olen muuten Anne en Amme. :D oli meitsin "kymmensormijärjestelmä" hiukan seonnut...
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 12:25 Ruutelituu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 12:18 NakkiFakiiri kirjoitti:
tuli tästä mieleen että viikko pari sitten mies oli puhelimessa soittamassa lapsenvahtia,ja samaan aikaa pikkukakkosella tuli kakka hätä,mies siten sano samalla pojalle että "tuu tänne nii otetaan housut pois",lapsenvahti tuumas että "en varmasti tuu!" :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: Ahdistelua! Mistä te oikein kaivatte aina tän ketjun ylöspäin? Yritin yks kerta ettiä luettavaksi, mutten löytänyt....
Tallenna tään ketjun linkki, niin saat esille aina ku haluut..
 
Tussukka
Oltiin sukuloimassa ja mä alta kouluiän ja sukuloiden pesuhuoneessa istuin ämpäriin jossa vähän vettä.
Ämpäri juuttu peppuun niin lujasti kiinni,että sitä miesvoimin sit nykivät pois ja kun se vihdoin lähti jäi iso renkaan mallinen mustelma peräpäähäni..
 
migrantti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)
:LOL: En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 16:15 migrantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 10:25 Luminella kirjoitti:
Mä kyllä nauran ihan omille mokilleni. :D mm. tämä naurattaa aina, kun sitä alkaa muistelemaan:

Olin autokoulussa ekoilla ajotunneilla ja oltiin menossa peruuttamaan. No minä blondi sitten pamautin opettajalle, että kai mä voin peruuttaa sitten jollain pienellä vaihteella ettei tarvi mennä niin lujaa. Opettaja katsoi hiukka hitaasti ja räjähdettiin ihan järkyttävään nauruun. :LOL: :LOL: :LOL: se opettaja sanoikin, että paras blondivitsi minkä on ikinä kuullu ja vielä ehdalta blondilta elävästä elämästä. :LOL: :LOL:

ja monille muillekin mokilleni tulee naurettua. Varsinkin porukalla, kun niitä parhaimpia ihan avoimesti kerron. :D B)

Tästä kyllä tunnistaa mut ne jotka mut tuntee ja stoorin on kuullut... ;)
:LOL: En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon! :LOL:
Et ole ensimmäinen. Tää aiheuttaa aina hirveet räkänaurut irl. :D
 
Tää on sattunut minun kaverille, joka oli silloin aika pieni..

Oli tullut leikkipuistosta äitinsä miesystävän kotiin yksin, koska kaverin isosisko oli suuttunut ja jättänyt hänet yksin..
No se miesystävä sattu asumaan sellasissa asunnoissa jossa kaikki asunnot on just toistensa kopioita niin ulkoa ku sisältä, ja niitä oli monta rivissä. Tää kaveri oli sit mennyt rappukäytävään pimputtanut ovikelloa. Siellä oli joku vieras mies aukaissu oven, mut koska sillä miehellä oli ollut asunnossaan samanlainen taulu ku äidin miesystävällä just samassa kohdassa niin oli vaan ajatellut että joku vieras kylässä.

Kävellyt käytävän päähän ja huomannut siinä vasta, että täällä on muuten aivan omituinen sisustus. Alkanut täysillä itkemään ja lähtenyt kauheeta vauhtia pakoon. Ja hoksannut että se on seuraava kerrostalo mihin se pitäs mennä.

Lähinnä mulla naurattaa tässä jutussa se, et jos itelle tulis vaan joku tomera pikkulapsi suoraan sisälle suuttuneena sanomatta mitään ja lähtis täysillä huutaen pakoon. Nii oisin aika pöllämystynyt.
 
Eräs kirjeystäväni Amerikasta tuli lomareissullaan Suomeen ja tapasin hänet mieheni kanssa. Mieheni ei juurikaan osaa englantia, jonkun verran kuitenkin ymmärtää. Ystäväni selitti miehelle jotain tarinaa ja mies sanoi vähän väliä: "jees box" (yleinen lausahdus siihen aikaan). Ystäväni välillä katseli kummissaan. Kun ystäväni palasi kotimaahansa ja kirjoitti minulle kirjeen, hän kummasteli, kun mieheni hoki joka väliin "kyllä, laatikko".. :LOL:
 
käpälä
Meidän taloon vaihdettiin ikkunoita ja meillä ei ollut verhoja vielä makkarissa kun en laiskuuttani ollut jaksanut laittaa.
No aamulla sitten heräilin ja venyttelin pitkään kunnes tajusin et ei jukoliste, joku tuijottaa mua =) No ikkunanvaihtajat nostureineen meidän ikkunan takana.
Ja mulla kun on tapana nukkua alasti. Uskokaa pois että muksu sai liukkaasti aamupalaa ja sit lähdettiin evakkoon. Kotiin en ennen iltaa kehdannut mennä :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 17:15 Unilintu kirjoitti:
Eräs kirjeystäväni Amerikasta tuli lomareissullaan Suomeen ja tapasin hänet mieheni kanssa. Mieheni ei juurikaan osaa englantia, jonkun verran kuitenkin ymmärtää. Ystäväni selitti miehelle jotain tarinaa ja mies sanoi vähän väliä: "jees box" (yleinen lausahdus siihen aikaan). Ystäväni välillä katseli kummissaan. Kun ystäväni palasi kotimaahansa ja kirjoitti minulle kirjeen, hän kummasteli, kun mieheni hoki joka väliin "kyllä, laatikko".. :LOL:
:D :D Ihana juttu :D
 
migrantti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 18:36 käpälä kirjoitti:
Meidän taloon vaihdettiin ikkunoita ja meillä ei ollut verhoja vielä makkarissa kun en laiskuuttani ollut jaksanut laittaa.
No aamulla sitten heräilin ja venyttelin pitkään kunnes tajusin et ei jukoliste, joku tuijottaa mua =) No ikkunanvaihtajat nostureineen meidän ikkunan takana.
Ja mulla kun on tapana nukkua alasti. Uskokaa pois että muksu sai liukkaasti aamupalaa ja sit lähdettiin evakkoon. Kotiin en ennen iltaa kehdannut mennä :LOL: :LOL: :LOL:
Tuon tyyppisiä kuulemma tapahtuu aika paljon. Mieheni oli aikaisemmin julkisivu hommissa. Olivat tekemässä erääseen kerrostaloon julkisivu remonttia. Mieheni oli ollut erään parvekkeen kohdalla töissä, kun parvekkeelle oli tullut mummo. Mummo totesi: "minä olen se sairas mummo". Lisäksi hän olisi tarjonnut rahaa parvekkeen siivoamisesta. Siitä mieheni kohteliaasti kieltäytyi, kuuluihan loppu siivous heidän urakkaansa. Eipä tässä muuten mitään erikoista, mutta kun mummo oli ilkoisen alasti! :LOL:
Miehelläni piti pokka.

Mieheni on kuulema nähnyt kaikenlaista niiden vuosien aikana kun on julkisivuja korjannut.

Itse ajoin vuosia sitten kauheaa vauhtia polkupyörällä. Yht äkkiä huomasin, että lenkkarini oli tippunut jalasta. Jouduin kääntymään (helppoa kapealla pyörätiellä ilman toista kenkää) takaisin sitä hakemaan.

Kerran kaupassa ollessani entisen mieheni kanssa aloin räyhäämään hänelle "mitä sä oot limpparia ostanut!". Muuten hyvä, mutta ei ollut meidän kärryt...
 

Yhteistyössä