Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Haluat siis tehdä niistä juoppoja jo pienestä pitäen?
![]()
![]()
Itsekin tulen antamaan, tosin en ihan pienelle sen sokerin takia.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.
on siinä kun tulee hiivaa siihen litkuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:sä oot myöhässä, tästähän tapeltiin jo viimeviikolla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaupan täti:Alkoholitonta myydään alaikäisillekin, alkoholillista, vaikka olisi vain 0,2% ei.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:sä oot myöhässä, tästähän tapeltiin jo viimeviikolla..![]()
Ja hitto mä oon missannu sen... :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:sä oot myöhässä, tästähän tapeltiin jo viimeviikolla..![]()
Ja hitto mä oon missannu sen... :/