Jokos tääl saa alkaa tappelee siman antamisesta lapsille?

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:
eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.

on siinä kun tulee hiivaa siihen litkuun :D

no eihän sitä ole tarkoitus käyttää vaikka hiivaa onkin.ei meillä ainakaan käynyttä simaa koskaan ole eikä kyllä promillejakaan.

:o :o :o
siis ihan silleen valmistuksen jälkeenkö juotte siman heti pois. :o :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja +:
eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.

no eihän sitä ole tarkoitus käyttää vaikka hiivaa onkin.ei meillä ainakaan käynyttä simaa koskaan ole eikä kyllä promillejakaan.

:o :o :o
siis ihan silleen valmistuksen jälkeenkö juotte siman heti pois. :o :snotty:

Paitsi ettei se silloin ole simaa vaan sitruunamehua.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:

Ja pullassa kans ku siihenki tulee hiivaa ;)

tiedätkös...yksi kaupan täti ei myynnyt tavallista päärynätuoremehua lapselle kun sanoi että siinä on luontaisesti tullutta alkoholia :o :o :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mun mielipide on, että jos ei anna lasten vappuna juoda simaa mikä kuuluu vappuun ja juodaan melkein vain vappuna tuota juomaa niin vanhemmat on turhan hysteerisiä. En mä ainakaan ala simaa kieltämään kun se kuuluu vappuun!!!!

Jospa lusikan pistän minäkin tähän soppaaan... aika aikaseen täällä "tapellaan" siman juottamisesta kun aikaa tuohon vappuun on useampi viikko... Hmm. no myöhässähän olen yleensä aina...

Ajattelin ensikertaa pitkään pitkään aikaan tehdä simaa ja sitä kyllä juo sitten koko perhe mikäli vaan haluavat. Tosin pitänee ensin maistaa tuleeko siitä juotavaa vai ei.

s045.gif

Minä aion itsekin juoda lasillisen simaa vaikka olen RASKAANA!!!!
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:

Ja pullassa kans ku siihenki tulee hiivaa ;)

tiedätkös...yksi kaupan täti ei myynnyt tavallista päärynätuoremehua lapselle kun sanoi että siinä on luontaisesti tullutta alkoholia :o :o :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

No oho, enpäs oo kyllä ennen tommoseen törmännyt että muka tavan mehuissakin mukamas alkomaholia on :o
Mitenköhän jos lapsi ois hakenut äitin siihen niin oliskohan myyjä sille myynyt vai olisko vedonnut siihen että se menee sille lapselle ? :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Minä aion itsekin juoda lasillisen simaa vaikka olen RASKAANA!!!! :kieh:
s045.gif

Vaan lasillisen :o mä meinaan juoda aika paljonkin vaikka olen raskaana :whistle: :D :saint:

No en erityisemmin tykkää simasta... :ashamed: , mutta vapun kunniaksi aion ainakin maistaa kun kerran ihan itse ensimmäistä kertaa teen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kieroutunut tapaus:
:D :laugh: :laugh: :D :D . Sorry, huvittaa vaan just nää jokavuotiset "kestosuosikit" täällä. Että joka hiton aiheesta ja asiasta loppujen lopuks joku/jotkut täydelliset äidit rupee moralisoimaan... Odotanpa innolla mitä tästäkin ketjusta taas tulee B) :attn: .

Näimpä...
Esikoisella oli kerran koulussa eväspäivänä juomisena glögiä (joulun alla) ja hänen kaverinsa oli ihan opelle kertonut, että ei kai lapset glögiä saa juoda :o
MIksi ihmeessä sitä simaakin ei voisi antaa :o

Yhteistyössä