Jokos tääl saa alkaa tappelee siman antamisesta lapsille?

:D :laugh: :laugh: :D :D . Sorry, huvittaa vaan just nää jokavuotiset "kestosuosikit" täällä. Että joka hiton aiheesta ja asiasta loppujen lopuks joku/jotkut täydelliset äidit rupee moralisoimaan... Odotanpa innolla mitä tästäkin ketjusta taas tulee B) :attn: .

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:
eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.

on siinä kun tulee hiivaa siihen litkuun :D

no eihän sitä ole tarkoitus käyttää vaikka hiivaa onkin.ei meillä ainakaan käynyttä simaa koskaan ole eikä kyllä promillejakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
sä oot myöhässä, tästähän tapeltiin jo viimeviikolla.. :whistle:

Ja hitto mä oon missannu sen... :/

se oli ihan perinteine -mun tekemässä simassa ei ole promilleja- versio..
ja mä voin tunnustaa et mä saan siihen promilleja vaik kui tekisin tieteen ja taiteen sääntöjen mukaan, siksipä lapset mahtaa saada kaupan simaa ennemmin ku mun tekemää :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:
eihän kotisimassa pitäis olla promilleja,toisin kun kaupan.sitä en kyllä halua antaa.

on siinä kun tulee hiivaa siihen litkuun :D

No kaupan simasta sä näet prosentit pullon kyljestä, kotisimasta ei ikinä tiedä varmaksi :D
Meillä ei juoda enää simaa, koska mies on raitistunut alkoholisti ja mä en oikein tiedä, mitä mieltä olisin siman antamisesta lapselle. Toisaalta jos lapsella on rajut sukurasitteet juomisen suuntaan, vois olla viisasta, ettei sitä simaa juottais mutta toisaalta eipä siitä kannata numeroa tehdä ja päiväkodissa/koulussa toitottaa, että meidän VillePekka ei sit juo simaa...

Yhteistyössä